לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my thoughts you can’t decode.


בלוג. וכל מילה נוספת מיותרת.

כינוי: 

בן: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

אני לא מת.


אני לא כותב הרבה כי אין מה לכתוב. אמממ חוץ מזה שהיה לנו טיול שנתי והיה ממש כיף! אני לא מבין איך נכנסתי לתעלה במערה מסריחה, ויצאתי מזה! כמה שזה היה כיף אבל אני לא מבין איך עברתי בחור הצר הזה! אחכ, הלכנו לבריכה נהנו וזה !! אמממ זהו לבנתיים, אוהבים וזה...
נכתב על ידי , 16/6/2010 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



fuck the waht.


מה שמבאס בישראבלוג שרק שעצוב לאנשים אנשים קוראים את הפוסטים שלהם. אבל שאנשים שמחים, זה לא מעניין אף אחד. ובנות? דיי להיות אנורקסיות, חצי ישראבלוג זה אנורקסיות.
נכתב על ידי , 10/6/2010 23:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות החופש הגדול (:


אהלן אנשים מה קורה? חח במיילה אתם לא יכולים לענות לי חח איזה מפגר... קיצר הכל אצלי נחמד  
היום יש הישרדות, למעשה עכשיו זה משודר. יש לי רק דבר אחד להגיד לי על זה - בולשיט מכור.
יש לי כמה דעות לגביי מה הולך לקראות בעונה הזאת... 
-דן מנו יגיע לגמר 100 אחוז. כי אין עונה בלי דן מנו.
-הוא יתעמת עם בשבקין ועידן קפון.
-הם הביאו את הבחורות הכי יפות של העונה כדי שיהיה על מה להסתכל 
-אף פעם לא אהבתי "הישרדות" אולי כמה מהפרקים הראשונים אבל אז הבנתי שזה מכור.

טוב מהישרדות נעבור לחופש הגדול שקרב (: 
הולך להיות ממש כיף וככה אני חושב לתכנן אותו. חודש יולי אני הולך להיות עם האורחים מרוסייה, ועם חברים לים בריכה וכאלה. חודש אוגוסט אני הולך לעבוד אצל אבא שלי בחנות חודש שלם. ככה אני חושב לעשות כי: אני רוצה זמן איכות עם אבא שלי, לראות את הבית החדש שלו במגדל העמק, (אני גר בתל אביב הוא עובר למגדל העמק שזה מקום בצפון). לראות את התתקדמות של ההיריון של חברה של אבא שלי ( כןכן בספטמבר הולך להיות לי אח ) וככה יהיה לי גם זמן ללמוד שם. אבא שלי מוכר טלפונים בנצרת בקניון הכי מצליח שם. יש לו שם דוכן אז אני אהיה קצת במחשב, קצת ילמד אנגלית וחשבון, ואז בסוף כול יום עבודה, אנחנו נלך ל"קאנטרי" שם... נעשה מכון כושר ובריכות וכאלה, ואני ירזה (: אני חושב שאני אצליח! 

בקיצור אני מאחל לכולם בצלחה בימים הקרובים ותנצלו את זה שאתם עם החברים שלכם כל היום. כי עוד מעט זה כבר לא יקרה. הינה שיר סתם כזה שאני לא ייבש בלי שיר חח... 
אוהב JACK.


נכתב על ידי , 6/6/2010 21:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הזוי (:


שלום לקוראי הבלוג שלי !! מה קורה ?  אני בסדר, בסדר מאוד! תכלס עברתי את אחד הימים הכייפים ביותר! אז ככה להתחיל לספר?
אז היום הייתי צריך ללמד שיעור מדעים במקום המורה. למה? כי אני חכם ולא עשיתי את המייצ"ב אז, ביקשתי עבודה להעלאת הציון. אז המורה אמה לי כזה "בסדר אני אשלח לך במייל את הנושאים." נושא אחד זה היה על קשירת חצוצרות וקשירת מוביל הזרע. כן זה מזה נשמע מעניין. נושא שני היה משהו חופר עם המון עמודים, אז הלכתי על החצוצרות.
בתוך החצוצרות היא התחילה לכתוב לי על "אורגזמה" קונדומים, מה שאתם לא רוצים שיביך אותי מול הכיתה. אז הכנתי את העבודה. והתחלתי להרצות שיעור. הצחקתי את הילדים קצת כזה חח (:
אפילו עם כל האורגזמות והכובעונים שהיו שם, היה השיעור נחמד. אבל הכי מטומטם שכל מילה שנייה שיצאה לי מהפה צחקו. חצוצרות (חהחהחה) כובעון (חהחהחה) אבל תכלס זה היה מצחיק (:
אחר כך המורה אומרת לי, "כל הכבוד תומר אבל עכשיו אתה מבין איך זה מרגיש לעמוד מול כיתה רועשת בזמן שילדים מדברים? (אהמ אהמ אתה אהמ אהמ)" הבת של זונה הזאת נצלנית שרצתה שאני ידע איך היא מרגישה. טוב אבל היה כיף עדיין.
אחר כך הלכנו לים והיה ממש שיא הכיף עם קצת ילדים. קצת ילדים יותר כיף לא ככה? 
אז הלכנו לאכול במוזס וחזרתי הבייתה ! באמת שהיה אחד הימים הכיפים !
אז קוראים יקרים : (יובל, אנג'ל, ים, שרה, רוני ג'אדווב, לפעמים מיכל) תגיבו וזה !
לסיום הינה שיר מגניב של להקת : AVENGED SEVENFOLD שעשו קאמבל אחרי שהגיטריסט שלהם ניראלי מת ! אחלה שלי שיר! אוהב מאוד JACK!

עריכה: זה בסוף המתופף שלהם מת!



נכתב על ידי , 2/6/2010 20:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





490
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack skellington. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack skellington. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)