לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear god, the only thing I ask of you Is to hold her when I'm not around


When I'm much too far away, we all need that person who can be true to you, but I left her when I found her, and now I wish I'd stayed, 'cause I'm lonely and I'm tired I'm missing you again, oh no, once again..

Avatarכינוי:  Lud .

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010


תקופה נחמדה ביותר, הלימודים הולכים לי בסדר, 
ישלי חברים מדהימים, נולדה לי אחות והיא כבר בבית, אני והוא חזרנו לדבר ואנחנו מתראים בימי שישי עם כולם וזה.. 
טוב לי. אני שמחה ואני אופטימית. (:
 
נכתב על ידי Lud . , 24/10/2010 14:11  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי לא היה עידכון נורמלי הרבה זמן :O


שלום שלום <:
אז מלא זמן לא עידכנתי נורמלי, ואני לא חושבת שזה בסדר :$
אז מה עבר עליי בשבוע האחרון? 
 חזרתי ללימודים וזה, ביום ראשון היה לי מבחן במתמטיקה, 
הלך גרוע מאוד |:
 אבל באותו היום רצתי 3 סיבובים ב3:02 דק', וזה 99 (H)
יומשני לא הייתי :$
יומשלישי נשארתי ללמוד עד 3, כי קיבלתי חרא ציון במתמטיקה והיה בסדר דווקא <:
ובאותו היום הרגשתי חרא והייתי בדאון ><"
יומרביעי למדתי עד 2, ושי-לי (המורה לתנ"ך) עשתה לנו בוחן בשעה האחרונה, מי עושה בוחן בשעה שביעית, מי?! אף אחד לא מרוכז O_O 
הלך לי גרוע =_= ועוד לא ידעתי כלום, לא הבנתי את החומר, ועניתי לפי מה שהבנתי מהספר תנ"ך XD
ובערב יצאתי לשקם אחרי הרבה זמן שלא יצאתי לשם, והיה כיף נורא <:
ודורה ליווה אותי עד הבית, ס'חמוד :$
היום (חמישי), למדתי עד 11 וחצי (H) , היה לי מבחן באנגלית בשעתיים הראשונות, והוא היה קל רצח, 
ואשכרה היום שכחתי את האוזניות וישבתי שעה שלמה והשתעממתי ._."
אח"כ היה מורה מחליף, כי שי-לי לא הגיעה D:
אבל הוא היה מלחיץ כזה  שצעק כל הזמן O____O"
ואח"כ היה שיעור לשון ואז נשארתי שעה עם יעל ומזל ובתאל וסתיו, ואז ישבתי עם לידור ויובל (שבד"כ אני לא מסתובבת איתן ><), 
ואז ליוויתי עם דורה את עדן  קצת ואז דורה ליווה אותי טיפה,  ולקחתי את אחותי. 
ובערב, יצאתי לשקם וראיתי את סאב שלא ראיתי שנייייייייים ואז בספונטניות הלכתי לניקה לעזור לה במתמטיקה, 
ואחרי שעזרתי לה קצת וזה, ואז היינו בפייס' ודיברנו על מלאמלא דברים וראינו גלי והיה את הפרק של בריטני *_*
ומחר אני מתחילה ב9, ולא ניראלי אני אצא בערב כי אלה שתכננתי לצאת איתם לא יכולים וישלי עוד אופציה אבל הרוב שם נותנים לי הרגשה של נדחפת ולא קשורה אז אני מעדיפה שלא לצאת כבר.. |:
 
With a taste of poison paradise
I'm addicted to you
Don't you know that you're toxic?
And I love what you do
Don't you know that you're toxic?
יאללה בהיי <:
תגיבו וזה ^^
ד"א, מי שאיתי בתמונה זאת אילונקה♥ 
נכתב על ידי Lud . , 21/10/2010 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשברתי.


תנסו אתם לא לבכות כשכל יום במהלך השבוע האחרון אתם רואים ילדה קטנה,
בת 4 ימים מוקפת ברופאים שמזריקים לה תרופות, וכל כמה שעות מחוררים לה את המרפק ואת הוריד כדי לעשות לה בדיקת דם,
ובאותו הזמן להתמודד עם העובדה שהוא מתעלם ממני ומסנן רק כי אמרתי לו מה אני מרגישה כלפיו..
פשוט חזרתי מהבית חולים, מביקור אצל אמא שלי ואחותי,
פשוט נכנסתי לחדר, והתחלתי לבכות.

רע לי ונמאס לי להתכחש לזה, 
בכי יכול להיות דבר כ"כ משחרר, ואולי הייתי צריכה שהדמעות ישתחררו..
אני חושבת שיהיה בסדר.  
נכתב על ידי Lud . , 14/10/2010 12:42  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,594
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLud . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lud . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)