לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DIPSLY H&D

בת: 25




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

פוסט?!?!


"היי!

ואו, כמה עצוב שכל פוסט שלי כאן הוא סוגשל פוסט חזרה.

ועוד יותר עצוב, שהבלוג קיים יותר משנה (אופס שכחתי לחגוג הייתה תקופת בגרויות) וזה רק הפוסט השביעי

טוב, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא!"

- אני, יולי 2015

 

טוב אין לי כוח להקדמה מרגשת על כמה שהתגעגעתי, פשוט רציתי לעצב אז קבלו >>>

(מקווה שנשארו פה עוד בלוגים כאלה, כי אני צריכה תגובות סטנדרטי)

 

בפוסט:

-בייסים לכפתורים

-באנרונים

-בייסים לPSD

-PNG

-גרדיאנטים

-טקסטורות

-פיקסלים

-סטיילים

-עבודות שלי

 

*אם לא כתבתי אחרת, כל הדברים הם תוצרת אישית ולשימוש אישי*

 

בייסים לכפתורים

 

 

באנרונים



 

 

בייסים לפסד



 

 

פנג

פנג מיקס

 

פנג נינה 

 

 

גרדיאנטים

 

 

טקסטורות

תוצרת חוץ

 

 

פיקסלים

עריכה אישית

 

 

סטיילים




 

 

עבודות שלי

לצפייה בלבד, גררו את התמונה לחלון חדש לגודל מלא :)
אחרי המון זמן שלא עיצבתי אז תהיו עדינים עם ביקורת (סתם, תרדו עליי כאילו אין מחר)





 

יאללה מספיק ביי שלום ניפגש בשנה הבאה

אגב אם יעלה עוד פוסט מתישהו בעתיד מבטיחה לשים דברים למנויים תירשמו ש!!ה פ33ות

 

נכתב על ידי DIPSLY H&D , 24/6/2017 14:36  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDIPSLY H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DIPSLY H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)