לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What if you had a second chance with the one that go away?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014


איך בא לי פתאום 
שהקיץ יבוא ויחד איתו יבוא 
האושר הזה שאני כל כך מחכה.

יותר מידי שנים אני מחכה לך
אושר.
רק אל תשכח אותי.
הפסקתי לעשות טעויות בכמעט שנה שעברה מאז שנכנסתי לכאן בפעם האחרונה.
חזרתי לחיות, חזרתי לשפיות.
הלב שלי אוהב, עדיין.
יקח עוד כמה זמן כדי לשנות את זה.
אם בכלל....
מחכה לסיים את הצבא שלי, לעבור לעיר הגדולה ולנסות להיות כמו כולם.
זה בטח יהיה קשה.
אני נוף אחר.
אני יודעת.
הפסקתי להשתנות בשביל אנשים.
אני יודעת מי אני וכמה יש לי לתת.
יש לי לב מלא באהבה.
וזה יגיע, כי זה יגיע.
אם לא היום אז מחר, ואם לא מחר אז בעוד שנה.
זה חייב לבוא
נכתב על ידי מלטפת ומשקרת , 6/6/2014 18:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מלטפת ומשקרת

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלטפת ומשקרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלטפת ומשקרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)