לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?WHY

.For the story


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

רעש


תל אביב.

אם יש מילה שיכולה לתאר את העיר הזו זה רעש.

רעש המכוניות והפקקים עם הצפירה שכבר מזמן הפכה למנגינה שגרתית,

רעש האנשים, אין סוף אנשים. ודווקא שם, עם כל הרעש, ניתן להרגיש את הייחודיות של כל אחד ולחוש את הסיפור של כל אדם.

רעש התנועה הבלתי פוסקת,

רעש התרבות,

רעש צלחות מלאות בטוב שלא נצליח להוריד רק מריצה קלה,

רעש החיים.

ואני אוהבת את זה, אני חושבת שאולי מעט התמכרתי להרגיש קיימת דווקא בכל הרעש.

 

נכתב על ידי Anastasia.h , 22/5/2017 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זין על צהל


תחושת אבדות, תחושת ריקנות, תחושה חסרת טעם לרגע הזה, להיום, למחר.

וזה צומח ולא מפסיק להתפשט בכל חלק בגופי, ואני נשברת.

חשבתי זה נגמר באיזשהו שלב בגיל ההתבגרות ששם כל התחושות האלה חוגגות כל רגע, אבל מי היה מאמין שהתחושות האלה חזקות הרבה יותר שמתבגרים?

והינה אני כאן, מקללת בכל שפה אפשרית את צהל שגרם לי להגיע למצב הזה.

אז זין על הדיפלומה, זין על השנתיים האלה בהן יכולתי לעשות כל כך המון ולא הייתי מגיעה למצב הזה כל כך בקרוב.

זין על השעמום הבלתי פוסק העוטף אותי בתחושה כאילו כל יום הוא מיותר, כאילו אני מיותרת.

זין על הריקנות העצומה שאני מרגישה שאתה לא לצדי, זין על זה שנותרתי לבד.

הבעיה שלי היא המחשבות המנוגדות שרצות לי ללא הפסקה, מצד אחד אני מתוסכלת כל כך על כך שאין באפשרותי לעשות דבר כדי לשפר את זה כרגע,

ומצד שני, התקופה הזו הראתה לי מי אני באמת ואולי כל הכעס הזה נובע מכך שאני כועסת על עצמי שאין לי מספיק כוחות להתאפס על עצמי באמת ולא להתמלא בשקרים ורודים שרק נותנים תחושה רגעית שהכל בסדר.

אז החלטתי לתת לעצמי הזדמנות, הזדמנות אמיתית והחלטות מסויימות החזירו אותי לכאן, לכתיבה ולפריקה הזו.

אני מתגעגעת לכתיבה, הגוף שלי זועק לזה כל פעם שנשמתי נשברת, אבל לא נותר לי דבר לומר יותר, או אולי יותר מדי.

 

אז שלום לך עוד צעד קטן לשינוי, תשלח לי מעט מוזה בדואר.

נכתב על ידי Anastasia.h , 20/5/2017 19:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Anastasia.h

בת: 27




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia.h אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia.h ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)