לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  mintokkies

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ומי היה מאמין


 

 

ששנתיים אחרי זה החיים שלי יראו ככה.

באמת שלפעמים זה לא נתפס...... שנתיים זה המוןהמון זמן. בתור ילדת ישראבלוג היו לי המון אובססיות אבל אף אחת מהן לא החזיקה כל כך הרבה זמן וכל יום שעובר אני נכנסת לזה יותר חזק.. נהנת מכל רגע TBH.

נמאס לי מאנשים מפגרים שמכירים את גאנגנאם סטייל וחושבים שהמציאו את הגלגל כי KPOP זה כל כך הרבה מעבר אבל האמת שאני דיי שמחה שזה ככה, נחמד לי לדעת שזה משהו שאני אוהבת והוא דיי יחודי כי בסה"כ אין הרבה שאוהבים אותו בארץ (:

 

 

ואממ, כן, זהו. סתם נזכרתי בפוסט ההוא מלפני שנתיים, קראתי אותו שוב וכמעט בכיתי כי בחיים לא הייתי מנחשת שהייתי נכנסת לזה כל כך חזק כמו שאני היום ;u;

 

והנה המושלם באדם סתם כי אני יכולה




 

והגייז האהובים עליי ♥


 

נכתב על ידי mintokkies , 1/11/2012 20:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,883
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmintokkies אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mintokkies ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)