לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסע לארץ הפלאות


I give myself very good advice, But a very seldom follow it... That explains the trouble that I'm always in

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

החלום האמריקאי VS. הטרגיה הבריטית


טוב, אז ככה -

מצאתי את הבחור המושלם.

לא, אין לו שיריון וסוס לבן.. אבל הוא ממש קרוב.

הוא טוב אלי, וחתיך, וחכם, ומקסים..

הוא תמיד משלם עלי כשאנחנו יוצאים, ותמיד מנסה לגרום לי לחייך - וגם מצליח.

הוא אמריקאי מלוס אנג'לס, וכמו הדמויות בסרטים ההוליוודיים, הוא פשוט - מושלם.

 

מצד שני, יש את האקס שלי -

הבחור הכי פגום, ממש לא חתיך, ממש לא מקסים, ממש לא יכול לעשות אותי מאושרת כמו הבחור מלמעלה..

אבל אני.. אוהבת אותו? לא בטוחה.. אולי מכורה תהיה מילה מתאימה יותר

 

***

 

עכשיו, כשאתם מבינים(בערך) את ההתלבטות שלי -

מה דעתכם?

ללכת עם הפנטזיה, האושר ועושר?

או שאולי בכלל לתת לעבר שלי עוד סיכוי?

 

 

עד כאן,

אוהבת מאוד מאוד

עדן 3>

 

 

נכתב על ידי , 11/3/2012 03:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות חולה בפורים, האירוניה...


דווקא בחג הכי שמח, כשהשמש מחליטה לצאת ולחמם את כולם - הגוף שלי מחליט שהוא חולה, ואז אני קורסת מסוממת מתרופות לאחיזתה הרכה והמנחמת של המיטה.

דווקא בזמן היחיד בשנה שמותר לי להתלבש ולהתאפר איך שמתחשק לי, ולהיות הכי יפה - האף שלי נוזל כמו ברז פתוח, והעיניים שלי נראות כאילו לא ישנתי מילניום שלם.

 

טוב, עד כאן המירמור הפולני - ועכשיו, פרסומת סמויה.



"לישון בתוך קופסה" הוא ספר מדהים, מזעזע ונפלא - שקראתי כבר.. לפחות 3 פעמים בחודש האחרון.

יצא ובמקרה, אני מכירה את הסופר המאוד מוכשר ולא שפוי - מילי.

אז אתם מחפשים חומר קריאה מעניין, אתם מוזמנים ללכת לחנות הספרים הקרובה אליכם ולרכוש את הספר (:

 

ולסיום(כן, אני יודעת - לא הייתי פה שנים, הפוסט קצר, בלהבלהבלה..)

שיר!

 

 

לא רק השיר ממש חמוד - הסרטון עצמו ממש מגניב!

 

עד כאן,

בהמוןהמון אהבה

עדן 3>

נכתב על ידי , 7/3/2012 23:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





765
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEden Feegle Moka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eden Feegle Moka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)