לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן מסך




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

ריקנות של אמצע הלילה


המון ספרי מודעות

המון סיגריות

פפסי מקס ליטר וחצי אחד

מנגינה אופטימית ברקע (יעל לוי-תמונה)

הרבה ערה?

הרבה גברים לוחצים בצ'אט.

 

ומה כבר ביקשתי, את האביר על הסוס השחור שלי, לא יותר מידי.

גם הדרישות שלי אליו הן סוג של רשימת מכולת.

אבל אני לא מוותרת ולא חורגת מהרשימה:

 

מעל 1.80

בין גיל 28-34

אינטיליגנט

אקדמאי

מצליח

חתיך

שנון

דירה משלו

רומנטיקן

איבר מין גדול

מוצא מזרחי

מסוקס

זיקה לדת

מעשן

נאמן

מיני

רציני

שאפתן

 

 

מישהו מכיר???

 

 

 

נכתב על ידי בלבלה , 9/11/2011 04:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכח


בתקופות הכי קשות שלך ה' שולח לך נתיבים חדשים לצמוח.

יותר למטה מהממדרכה אין, והשמיים אין להם סוף, אז בחרתי להסתכל למעלה ולראות את מעט האור שביצבץ משם.

 

הכח הוא ספר שקראתי אתמול. מזמן לא קרה לי שהתחלתי לקרוא ספר בלי לרצות להפסיק, הוא נתן לי המון כח לאסוף את עצמי ולהבין שאני זו שזימנתי לי את כל החושך בחיים שלי, הבנתי ששום דבר הוא לא סתם הכל בכח שלי והכל בידיים שלי. חשיבה חיובית היא המפתח לכל הטוב בעולם הזה.

אני מרגישה טוב פתאום, אני רואה את האור ואני מתחילה סוף סוף לדעת בגיל 24 מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי.

 

אני עדיין רוצה אותך ואני מאמינה שאם אמשיך לחשוב שנבראנו להיות יחד גם ניהיה, אבל איפשהו בפנים אני גם מבינה שלכל דבר בחיים יש תקופה ואצלי אני נכנסת לתקופה של למצוא את עצמי ואתה להבדיל בתקופה של קריירה.

זה לא מתאים ולא משתלב, מקומות שונים, פערים של 10 שנים ועולם אחר.

ה' מנסה להסביר לי כאן משהו, זה לא סתם שהקשר מגיע בשיא האהבה שלי לסוף.

הוא לא מתאים כרגע ואני יודעת שהוא יתאים בשלב אחר, בשלב שאני אדע מה אני רוצה לעשות עם עצמי ובניתי את עצמי ואתה פיתחת קריירה מרשימה ומשגשגת.

הכל מגיע בזמנו וצריך לעבור כמה נק' מחשלות כדי לצמוח, להתבגר, לנסות דברים אחרים שהכל יחבר אותנו בסופו של דבר יחדיו.

לפחות ככה בסוג של אופטימיות אני מנסה להסתכל על זה.

ואם לא נועדנו זה לזו (שזו מחשבה שלא צריכה להתקיים אפילו בעיניי) אז נקבל טוב יותר.

כשאתה אופטימי העולם יזמן לך את הכי טוב.

 

אני מאחלת לך את הכי טוב בעולם, תצמח, תתפתח, תשכיל, תבין, תאהב ותשמח.תמיד.

ואני, אני אוהב אותך תמיד, כי אתה לא סתם, גם אנחנו מעולם לא היינו סתם.

החבר הטוב ביותר שלי שם למעלה כתב ספר, פרי-טייל, וכמו כל סיפור אגדות לסוף שלנו תיהיה התחלה הכי יפה, הכי טובה והכי מרגשת. 

הוא מנסה להעביר מסר וכנראה שהוא גם מצליח.אז תודה:)

נכתב על ידי בלבלה , 3/11/2011 17:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  בלבלה

מין: נקבה

תמונה




341
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלבלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלבלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)