לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה , אכזבה ציפיות..בלה בלה


פתחתי את הבלוג הזה כדי לשתף אותכם בכמה סיפורי אהבה שחוויתי , שבטח עם חלק מהם תוכלו להזדהות , מקווה שאולי תלמדו מהטעויות שלי, כי אני לא לומדת . הבלוג מיועד בעיקר לגילאי 14-17


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אוי , יום חופש מטורףף


אוקי... אז ככה, השבוע הייתי חולה כל השבוע והחדר שלי הפך ממש מזבלה .

אז נכון.. הוא אף פעם לא באמת מסודר אבל הפעם זה עבר את הגבול! הבני דודים שלי התנחלו ועשו בלגאן שרק בנים יכולים

והבת דודה הקטנה שנוגעת בהכל, ואני פשוט שוכבת ורואה הכל עובר לי מול העניים שלי!  : O אסון מהלך

אז סיימתי את 'חופשת המחלה' במחשבה איך אני מתחילה לסדר את הגועל נפש הזה

כמובן שעברה לי בראש במחשבה על פשוט להשאיר אותו ככה, אבל אבא לוחץ עלי לא קצת

והיום הוא יצא בהצהרה " אני חוזר ב5 אם עד אז החדר לא מסודר , .. טוב חבל "

אמרתי יאלה חייב לפעול

בארבע וחצי קמתי מהפייסבוק בשארית כוחות ומירמור קל , ולא ידעתי מאיפה להתחיל!

כל השידת איפור שלי מבולגנת מלאה בדברים ובקבוקי בושם ריקים ומלא לקים מפוזרים שרשראות בכל מקום קרמים זרוקים ,

ואז הבנתי שהבעיה הזו של הבלאגן נמשכת הרבה הרבה יותר משבוע, זה נגמר בכך שזרקתי חצי מהדברים שהיו שם , והשארתי את השידה מבריקה ונוצצת כמו שרק אני יודעת לעשות ; ) , המשכתי לכל שאר החדר שהיה מתיש במיוחד וסיימתי בהקלה מטורפת וראיתי שכבר שבע וחצי איזה מזל אבא שלי לא הגיע עכשיו אני יכניס לו שסיימתי כבר ממזמן חח ,החדר שלי ממש נראה כמו בית מלון!  

 

עם כל זה , אני צרודה ואם אני רק מנסה לדבר אני נשמעת כמו כלב חולה , זה לא נעים ! אתמול 6 אנשים שהתקשרו אלי פשוט ניתקו לי בפרצוף כי לא שמעו אותי

ואני מנסה לצרוח ,

ו.. יש בעיה עם הבייבי שלי  אבל זה סתם עוד ריב קטן שיעבור , אני אוהבת אותו כל כך !

 

שיהיה לכם יום טוב : )

נכתב על ידי DEYZI.D , 10/8/2010 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנטזיה


 

נכתב על ידי DEYZI.D , 4/8/2010 13:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך לעבור הלאה ?


אוקי אז ככה, אני לא חושפת בבלוג שלי את השם שלי ופרטים אבל מי שמעוניין יכול ליצור איתי קשר בכיף

 

 

אמ.. טוב האמת שפתחתי את הבלוג הזה כי יש לי כל כך הרבה דברים להוציא  ואני חושבת שבכתיבה זה הכי יקל עלי .. ואולי בדרך יעזור לכם או שלפחות תוכלו להזדהות .

 

בעיקר בנושא של איך להשתנות ,

 אבל לא בשביל מישהו רק בשביל עצמך וכדי שתרגיש יותר טוב ויותר סיפוק עצמי חיובי

 

 איך הגעתי לזה ? עברה עלי שנה בוא נאמר לא רעה אבל גם לא מהטובות , ומה גרם לכך? טוב יש לי שני מילים , בנות אתן בטח מזדהות

הכרתי מישהומאוהב - כן חח צמד המילים האלה שגורם לכל כך הרבה בעיות .. אז בעצם מה הבעיה איתו? התאהבתי קשות הייתי עיוורתשלילי

והוא היה המטרה היחידה שלי , לא לימודים לא חברים ולא משפחה . רק הוא ,

סיוט מתמשך , הוא אפילו לא ידע ואם כן אז לא רצה בזה כי הוא לא עשה שום דבר .

 וככה בזבזתי כמעט שנה אה?! על התאהבות מבוזבזת לחלוטין של להסתכל עליו

לחשוב עליו , לפנטז עליו, ולדחות הכל - כי בעצם הכל לא חשוב שאתה מאוהב

בסופו של דבר הבנתי שהוא חתיכת עיוור וזה כבר לא ביידים שליחיבוק עצוב

, כמובן זה לא קל לומר אני מדברת אחרי מליון נסיונות לעבור הלאה שלא הצליחו

אבל באמת שפשוט ירד לי ממנו ..  סבבי

 

ומה ההתאהבות הקטנה הזו גרמה לי? נזק דיי גדול הייתי אומרתנבוך , הברנש הזה בהחלט הרס לי המון

שזה .. לימודים בעיקר פיספסתי המון חומר אפילו לא הייתי פותחת ספר וכל השיעורים רק מסתכלת עליו .מאוהבחרופ. וככה קרה שאני עם תעודה עצובה מאוד

 

אבלל. . זה חישל אותי נורא! כי עכשיו אני יודעת שאני באמת מתחילה ללמוד משו חשוב - כיתה י' זה לא צחוק, ושום ברנש חתיך לא יסיט אותי מהמסלול , לימודים עדיפות ראשונה חיובי

 

טוב אז בתור התחלה נראה לי שדיי הבהרתי את הנושא, בפוסט הבא אני אכתוב על הגבר שאני חושבת שהילדים שלי יהיו גם שלו, קשר נורא מסובך אבל .. אהבה עוברת הכל ..

נכתב על ידי DEYZI.D , 2/8/2010 15:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  DEYZI.D

בת: 29

ICQ: 386156621 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDEYZI.D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DEYZI.D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)