לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  ג'ני.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017


אתה נבוך

פעם ראשונה בחיים שאני רואה אותך נבוך

מדבר שטויות

קצת מגמגם 

שותק

לא יודע איך לאכול את הסיטואציה

לא אומר שלום

עם כל המשחק שלך לא מצליח לשחק אותה

למרות שפרחת עפת טיילת רקדת זיינת

עדיין פאקינג אכפת ללב שלך

איפשהו זה סתם מנחם לדעת

רק שמזיז לך

לא יודעת מה זה אומר מבחינת הרגשות שלך אלי

אבל אותי מנחם, מנחם לדעת שאתה זוכר איך גרמתי לך להרגיש. למרות שזה היה מזמן. למרות שעברנו הרבה חרא מאז. ולמרות שכל אחד חווה הרבה מאז

אבל כנראה שהגוף שלך לא יכול להתכחש לזה

אז לפחות זה.

תודה

זה באמת כל מה שהיתי צריכה לדעת

רק שמזיז לך

שאכפת לך

שעוד יש בך רגש

שכל זה לא היה סתם

 

אז תודה

תודה על החוויה

על ההכרות

על הזמן

על השירים

על ההוויה

על הלמידה

על האהבה

 

אהבתי אותך מותק

באמת באמת

בכל הגוף

יכולנו להיות נאהבים אדירים יחד

אם לא היתי שרוטה

אבל אלמד לפעם הבאה

אוהבת אותך

ומתגעגת מותק

מאוד

נכתב על ידי ג'ני. , 22/1/2017 20:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה נבוך

פעם ראשונה בחיים שאני רואה אותך נבוך

מדבר שטויות

קצת מגמגם 

שותק

לא יודע איך לאכול את הסיטואציה

לא אומר שלום

עם כל המשחק שלך לא מצליח לשחק אותה

למרות שפרחת עפת טיילת רקדת זיינת

עדיין פאקינג אכפת ללב שלך

איפשהו זה סתם מנחם לדעת

רק שמזיז לך

לא יודעת מה זה אומר מבחינת הרגשות שלך אלי

אבל אותי מנחם, מנחם לדעת שאתה זוכר איך גרמתי לך להרגיש. למרות שזה היה מזמן. למרות שעברנו הרבה חרא מאז. ולמרות שכל אחד חווה הרבה מאז

אבל כנראה שהגוף שלך לא יכול להתכחש לזה

אז לפחות זה.

תודה

זה באמת כל מה שהיתי צריכה לדעת

רק שמזיז לך

שאכפת לך

שעוד יש בך רגש

שכל זה לא היה סתם

 

אז תודה

תודה על החוויה

על ההכרות

על הזמן

על השירים

על ההוויה

על הלמידה

על האהבה

 

אהבתי אותך מותק

באמת באמת

בכל הגוף

יכולנו להיות נאהבים אדירים יחד

אם לא היתי שרוטה

אבל אלמד לפעם הבאה

אוהבת אותך

ומתגעגת מותק

מאוד

נכתב על ידי ג'ני. , 22/1/2017 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אולי יצאתי סטוקרית מפחידה 

אולי יש לי במה להתבייש

לא אכפת לי 

פאקינג הבאת אותי למצב הזה 

אני מרגישה ילדה קטנה ופתטית שלא התבגרה ולא התגברה

לא יודעת מאיפה מגיע הצורך החולני הזה

קצת מביך

אבל מעבר לזה

פאק איט

עכשיו אין לי שום דרך לדעת מה איתך

נשאר לי להתקל בך במקרה בחיים האלה 

לצערי ניתקל

נישאר לי להתגבר על עצמי

להיות עצמאית

להיות אני 

לעשות את מה שאני אוהבת

למצוא מה בכלל אני פאקינג אוהבת

לשכוח אותך

לשכוח את כל מה שהיה 

להדחיק את ה8 חודשים הכי נוראיים בחיים שלי 

שהם היו איתך דרך אגב, אם תהית

כו, היה לי סיוט

אני מצטערת שהכרתי אותך

היתי מעדיפה שלא

היתי מעדיפה לא לאהוב ככה

לא לשנוא ככה 

לא להשתגע ככה

לא להרגיש כלכך ריקה

חלולה

חסרת חיים

חסרת תשוקה

חסרת עניין

מכוערת

היתי מעדיפה שלא להתרגש ככה כדי לא להתאכזב ככה

היתי מעדיפה שלא לשמוע את ה20 שירים שכתבת לי 

כדי לא להיות מסוגלת בכלל להזכר מה אמרת בהם עכשיו כשאני ברגע הזה

היתי מעדיפה לא לקבל ממך מחוות רומנטיות גרנדיוזיות 

כדי שלא אצטרך לשבור את המתנות שלך, לפרק ליוקלילה את הצורה תוך כדי שאני שונאת כמו שבחיים לא שנאתי 

כדי לא לכאוב כמו שבחיים לא כאבתי

כדי לא להעביר שעות של מחשבות ובהיה בתקרה

בכי

כדי שלא אצטרך להכשל בתואר הזה בגללך

כדי שלא אצטרך לפחד להסתובב בעיר הזאת

כדי שלא אצטרך לחשוב פעמיים לפני שאני הולכת לאיזה מועדון

לאיזו מסיבה

כדי שלא אצטרך להיות בחרדה

היתי מעדיפה שתמות

שלא תיהיה קיים

היתי מעדיפה שהית מכיר את הגרמניה הזאת שלך וטס אליה לגרמניה ונשאר שם יא בן זונה

עוף לי מהפאקינג חיים

לא רוצה לראות אותך לשמוע לדעת 

אני נאבדת בתוך החיים של עצמי

לא מוצאת את עצמי 

בלי כל פאקינג קשר אליך

אבל לראות אותך שלם פורח ומבסוט גורם לי להרגיש כמו אפס קטן בעולם הזה

ואני לא רוצה להרגיש ככה יותר בחיים שלי 

לא רוצה להאמין שנתתי לך לגרום לי להרגיש ככה 

שנשארתי שם כלכך הרבה זמן ונתתי לעצמי להיות מושפלת בוכיה מדוכאת ואומללה

 

הלוואי שתמות

נכתב על ידי ג'ני. , 16/1/2017 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)