לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של ברנש

כשהחיים מחייכים אליך, חייך להם חזרה. כשהמתים מחייכים אליך, סימן שאתה משוגע.

Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

עולם מושלם- אנטי ערסייה לנד


קודם כל, אני חייב לכתוב משהו שקראתי לפני כמה דקות בשיטוטי ברשת:
בתיכון באוסטרליה, מורה החליטה שכדאי לתת שיעורי בית יותר "מאתגרים" לתלמידים שלה.
המשימה שהיא הטילה עליהם לעשות היא לתכנן פיגוע טרור באוסטרליה, עם מקסימום נפגעים חפים מפשע.
במטלה הם היו צריכים לכתוב את הקורבנות שנבחרו כמטרה, את מקום הפיגוע, הזמן והנשק איתו יבצעו זאת. 
אני יכול לנחש חלק ממה שקרה שם:"אוקיי כולם, להוציא נשקים.... לא כאלה!!!".
ברור שהתלמידים סיפרו על זה להוריהם, שיצאו מיד במחאה נגד הרעיון. בסופו של דבר, המורה זומנה לבירור, ננזפה והסיפור נגמר. (אני חייב לציין שהיא לא ממש מקורית, החמס נותנים את המשימות האלה לילדים כל יומיים...)


טוב, לאחרונה אני חושב לעצמי כמה טוב יראה עולם ללא ערסים. תחשבו על זה רגע, בלי עוד אנשים עם גופיה, שערות חזה מבצבצות, שרשרת מגן דוד וסיגריה ביד מהלכים ברחובות. בלי עוד ונדליזם, בלי עוד חבורות שיושבות בסוף האוטובוס ושומעות מזרחית בפול ווליום, וכל שאר הדברים שערסים מצויים עושים.
צריך להקים מדינה חדשה בשם "אנטיערסיה-לנד" כל הנכנס צריך לעבור בדיקות קפדניות, למשל ללכת רחוק, לצעוק "מכות-מכות" ולחכות דקה, מי שעדיין לא הגיע רשאי להיכנס.
מי שיכנס ל"אנטיערסיה-לנד" ימצא עולם חדש, נקי, טהור ממושיק עפיה ודומים לו. בחורות יכולות ללכת ברחוב בשקט, בלי שישרקו להן כל שני מטר.
בתיכונים כבר לא תהיה פינת מחששה, לא יהיו חבורות ערסים שיושבים בפארקים עד 3 בלילה, מעשנים ושותים, ומשאירים וונדליזם בכל מקום.
לאנשים יהיה קצת מוסר, וכשיכתבו במבחנים מצאו את X, לא יעשו חץ וירשמו "הוא כאן" (למרות שזה משעשע).
תוכל ללכת מכות עם מי שמעצבן אותך בלי לפחד שאיזה 28 חברים שלו יבואו לדקור אותך אחר כך(זה באמת מלחיץ).
בעזריאלי לא יהיו יותר חבורת של 15 ילדים שיושבים על הספסלים שעות בלי לקנות כלום (אגב, חבר סיפר לי שיצא שם כבר חוק שאומר שאסור לפריקים וערסים לשבת שם בקבוצות גדולות יותר מכמה זמן בלי לעשות כלום).
בקיצור, תחשבו על זה טוב חברה, זה יכול לעשות את העולם טוב יותר.

סיפור אחר: היום הייתי עם חברים ב"זוהי סדום". סרט נחמד אבל היו כמה קטעים שהציקו לי, למשל שהמצלמה השתקפה במשקפי שמש של המלאכים. היו עוד כמה קטעים כאלה, אבל זה לא הרס יותר מדי את הסרט. היו כמה בדיחות שממש הצחיקו אותי, אבל לדעתי לארץ נהדרת מתאים יותר מערכונים ולא סרט.
אחרי הסרט הלכתי עם החברים ל"ארומה", מצחיק שצריך לחכות שם שעתיים כדי לקבל בקבוק נסטי... בכל מקרה, היו שם שתי בנות שנראו נחמדות, אחת עם שיער שחור מתולתל, השנייה בלונדינית עם חיוך שמצא חן בעיניי. 
הלכתי אליהן והתחלתי איתן שיחה. טיפ: לדבר אל שתיהן, לא חכם לגשת רק לאחת. דברנו קצת, אבל אז חבר אידיוט שלי בא והרס... קצת אחר כך גליתי שהן בצבא, אז זה לא היה כל כך משנה...
למרות שהן נראו קטנות, לפחות הבלונדינית.

טוב, כאן תם הפוסט של היום, תפרגנו בתגובות=] 

שניה לפני שאתם הולכים,
אם תלחצו על התמונה הבאה זה יקשר אותכם לאתר, כל מה שאני צריך שתעשו זה תרשמו, זה בחינם וזה יקח לכם 5 דקות בדיוק ויעזור לי המון:

תודה מראש, הברנש=]




נכתב על ידי , 26/8/2010 03:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה שבוע מטורף!!!


לפני הקטע על השבוע שעבר, אני חייב לצטט שיחה בין 3 חברים שלי (השמות בדויים)
איתי: (לי ולעוד חבר) דני ורועי אל תרדו מהמיטה(זה נשמע רע, אבל רק ישבנו על מיטה של חבר וראינו סרט) ותבואו למטה.        
ברור שבאנו למטה. אחרי כמה דקות שבהם דיברנו והכנו פופקורן...
איתי: דני בוא למעלה.
דני: (בשיא הרצינות) נמרוד בוא תשכב איתי. אחרי חצי דקה: רגע לא ככה!!! (אתם יכולים לנחש מה קרה שםXD)

עכשיו אפשר להמשיך:
אז עוד שבוע עבר לו, והפעם זה היה שבוע ארוך... (חברה, הפוסט הזה יהיה ארוך כמו השבוע, אז תתכוננו)
ראשון ושני  עברו בסבבה, קמתי לעבודה וכו'... יום רגיל. אגב, עדיין לא כתבתי במה אני עובד, העבודה המושלמת לגבר הממוצע:
קרוב לבית, שעות נורמליות, ויש בזה רובים למי שעוד לא ניחש, אני עובד בפיינטבול. עכשיו, כשעובדים בזה זה נותן לך חשק גם לשחק קצת, אז אירגנתי לי ול 20 חברים משחק ביום שלישי. כמובן, עם הזמן בא הניסיון, אז ניצחתי את כולםP: אחרי תאונה קטנה, איך אפשר שלא, שכללה חבר שלי, המקפיא של הארטיקים ושני בקבוקי מים (אל תשאלו...), חזרנו הביתה בשלום, לפחות מי שלא פגעו בו;] אני חייב לציין, חשבון הטלפון שלי על ארגון המשחק הזה שבר שיאים של בזק...(מוסר השכל: לא לארגן אירועים של הרבה אנשים והסעות לכולם ביום האירוע) ביום רביעי נאלצתי לבטל את התוכניות שלי כדי לנסוע לבקר משפחה שהגיע לביקור בארץ (לא שאני מתלונן כן? לא ראיתי אותם מלא זמן) וכמזכרת לקחתי בן דוד קטן שיבוא לישון אצלי עד שבת, ואז נחזיר אותו. יום חמישי עבר עליי בבילויים עם הבן דוד ואחים שלי בכל מיני מקומות, אבל בערב בכל זאת יצאתי עם חברים. יום שישי, שאגב היה שישי ה-13, עבר רגיל, בערב הלכתי לחבר לראות סרטי אימה , אבל האחרים הבריזו לנו, אז עשינו מרתון family guy עד 3 ככה, ואז זזתי הביתה. עובדה מצחיקה לא קשורה: בארה"ב יש שקית בוטנים שכתוב אליה ככה: הוראות הפעלה: 1.לפתוח שקית 2. לאכול בוטנים. 
היום היה יום סבבה, בליתי קצת עם בן דוד שלי, יום אחרון שלו פה בכל זאת... בערב נסעתי עם חברים לב"ש,לראות סרט. ראינו כמעט זוהי סדום, לאלה שלא הבינו, רצינו ללכת לזוהי סדום, לא היו כרטיסים, הלכנו לסטפ-אפ תלת מימד. סרט נחמד, אבל לדעתי הקודמים יותר טובים. אחרי הסרט הכנו לאכול במקדונלד'ס, בדרך פגשנו ידידה של חבר שלי (נקרא לה הגודזילה הנדחפת) וחברה שלה. אחרי שיחה קצרה (היי, מה קורה, בלה בלה בלה, אני עוברת מקיף, גם אני, לאן? לX, וואלה? גם דוד שלי, לא אכפת לי ביי) הגודזילה הלכה לדרכה, ואנחנו המשכנו למקדונלד'ס. קנינו אוכל, כולם המבורגר, חוץ מאחד שלקח גלידת סנדיי עם קרמל ובוטנים (זה מצחיק להגיד את זהXD) אנחנו מתיישבים לנו בשולחן, מתחילים לאכול ופתאום מגיעה, מי אם לא, הגודזילה הנדחפת, היא קולטת אותנו וישר מתנפלת, ומתחילה לחפור: רוצים לראות את הלק החדש שקניתי? לא. רוצים לבוא לראות את אמא שלי? לא. והיא לא קולטת את המסר... אלוהים למה אתה עושה לנו את זה למה? בשלב מסוים של השיחה, הגודזילה בקשה שלוק מהקולה של חבר שלי, אז הוא מצביע עליי ועל עוד חבר ואומר: קחי מהם לי יש קטן להם יש ענק. אחרי שלוש שניות שבהם אנחנו מתפקעים מצחוק הוא קולט מה הוא אמר ומנסה לתקן את זה.כשלא הולך הוא מחליט ללכת, אנחנו קמים והולכים איתו (אחרי הכול bros before hoes. ובכלל עם זה גודזילה...)
בקיצור, אחלה שבוע. כל השבוע הקרוב אני באילת, אז לא לצפות לעוד פוסטים בזמן הקרוב (אל תדאגו, כשאני אחזור יהיה פוסט ארוך ומושקע, ועד אז: good night ppl 


נכתב על ידי , 15/8/2010 01:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הברנש- קצת פרטים על עצמי + סיפור נחמד=]


שלום לכולם
הפעם אני רוצה לתת לכם קצת פרטים על עצמי, למי שלא מכיר, ומי שמכיר, אז סבבה
קוראים לי רועי, וכל מי שרוצה להכיר אותי צריך לדעת דבר אחד: אני קוסם. המשפט הזה יכול לבלבל הרבה אנשים, לאלה שלא מבינים אז אני אסביר: "קוסם" משמעו אמן אשליות, זריזות ידיים ו"הטעיית" הקהל (לא, לא להגיד "תיראו ציפור" ולברוח) אתם גם צריכים לדעת, שאני לא טוען שיש לי "כוחות על טבעיים" כמו מספר קוסמים שכולם מכירים, הדוגמה הכי טובה היא, כמובן, אורי גלר. אישית, אני לא מעריך את גלר כ"קוסם". בשבילי הוא יותר "שחקן טוב שמשקר לכל העולם כבר הרבה שנים". יש הרבה קוסמים אחרים שעושים את כל מה שגלר עושה, ומודים שהכל זה זריזות ידיים, טריקים, וקריאת שפת גוף (שזה אגב, חלק נכבד ביותר בקסמי קריאת מחשבות וכדומה) דוגמה טובה לקוסם כזה היא, נמרוד הראל. אני עושה הופעות לגילאים שונים, אני גם יוצא לרחוב ועושה קסמים לאנשים אקראיים (מהחלק הזה בחיי יוצאים הרבה סיפורים מוזרים ומצחיקים, אני אכתוב אותם פעם).

בנוסף לקסמים, אני גם מתאמן באומנות הלחימה "קראטה", ולא מזמן (1 ביולי) קיבלתי חגורה שחורה  לאחר 9 שנות אימונים.

עוד נוסיף למאגר התחביבים הנכבד שלי, אני מנגן על תופים בלהקה, לא מזמן התחלנו לעשות חזרות.


ועכשיו, הבטחתי לכם סיפור נכון? זה אחד מהמקרים המצחיקים שכתבתי עליהם למעלה... אז ככה:
טיילתי לי ברחוב נחלת בנימין בתל אביב, בסביבות 7 וחצי בערב, וחיפשתי מישהו לעשות לו קסם או שניים. פתאום ראיתי מרחוק קבוצה של 3 בנות מצחקקות, בערך בנות 14. (אני מעדיף לעשות את הקסם הראשון לקבוצה עם אחוז בנות גבוה, כי הבנות נותנות את התגובות עם הקולות החזקים ומושכות עוד אנשים) עשיתי להן קסם שאני מבקש מאחת מהן טבעת ואז מעיף אותה באוויר. ברגע שהטבעת התחילה לרחף, אחת הבנות התחרפנה, התחילה לצרוח שם בהיסטריה ולברוחXD הייתי בטוח שבזה יגמר ה"מופע" שלי להיום, אז הלכתי משם   עם הטבעת ששכחתי להחזיר וגליתי את זה רק במקלחת... הטבעת נמצאת עד היום בארון הקסמים שלי...

 טוב זהו להיום נתראה בקרוב עם עוד פוסט.
ושוב מי שרוצה להוסיף אותי במסנג'ר: [email protected] 
רועי

 
נכתב על ידי , 9/8/2010 23:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להברנש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הברנש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)