לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

•° • Just A Princess •° •


:) SMILE - because it's the second best thing you can do with your lips

כינוי:  טלי [=

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

וברגע האחרון...





לפני שנגמר החודש, אני נותנת איזה עדכון קצר...
הלימודים ממשיכים כרגיל, סוכות היה כיף [אבל לא הרגיש ממש כמו חופש].
שלשום נסענו ליום בעקבות לוחמים מטעם בצפר, ברמת הגולן. היו שם כלכך הרבה אנשים!!
כלכך הרבה כיתות י"ב מכלכך הרבה בתי ספר מערים שונות, היה מטורף.
אבל החלק הטוב ביותר היה המופע של חיל השריון
תמונה אחת שווה אלף מילים...




וחוצמזה, עשו לנו מין שטיפת מוח שצריך וחשוב להתגייס...
וזה דיי עבד האמת.
לא שעד עכשיו לא רציתי להתגייס, זה משהו שתמיד ידעתי שאני אעשה, ואני אפילו רוצה לעשות.
אבל אחרי שלשום זה רק הוסיף לזה
וצריך להסתכל על הצד החיובי של כל דבר.


אז זהו,
ראשון-שני-שלישי טיול שנתי, לרמת הגולן.
נקווה נקווה נקווה שיהיה כיף, כי זהו זה...
טיול שנתי אחרון, טיול י"ב.
יהיה כיף


אז פה אני סוגרת את העידכון,
מוזמנים להגיב..
האמ,
מישהו?
מישהו בכלל קורא פה?XD
חחח יאללה..
ביי











נכתב על ידי טלי [= , 30/10/2008 12:46  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)