לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WizArt Accessories



Avatarכינוי:  WizArt (פטנט) - פוסט החלפת שם !

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

חשיפת שם המותג .


 

 

 

טוב אז הנה זה בא, הנה זה בא , הנה זה בא הדבר החם הבא

אחרי מחשבות והחלטות רבות החלטתי ביחד עם קלי וליידי קאטל [ החליטה על השם אחר ] על שם חדש של המותג , 

שיחליף את השם המקורי שליווה אותי במשך שנה [ שאגב הוא חוגג עכשיו שנה.קריצה ]
- פטנט

בתחילת הבלוג החלטתי לקרוא לו ככה כי חשבתי שהבלוג יביא פה טיפים ופטנטים וזה דווקא עבד

יופי אבל לא ליותר מיידי זמן . 
אני חושב שכל הקטע של החלפת השם זה כמו דף חדש .  ואני מקווה שהוא יילך לי טוב . 

אזזזזזזזז תופים תופים .. 

השם החדש של המותג שלי הוא... 

 

 

 

WizArt | ויזארט 

 

מה מסמל בעצם השם ?
למי שלא הבין, הסמל של המותג ושלי  זה המכשף. ומכשף באנגלית זה wizard
אז בגלל שהבלוג ובעיקר החנות היא חנות יצירה ( Art ) שילבתי [יותר נכון קלי ] ויצא Wizart

*קרדיט לקלי שבחרה לי את השם המגניב !

אז באמת שתגובות ייתקבלו בברכה ואם השם לא מוצא חן בעינייכם , ובא לכם להביא לי בתגובות נאצה ,
אז אל תטרחו כי זה סתם יבזבז לכם את הזמן (: 
מחר בצהריים הכותרת תתחלף ל: 

 


 

Patent > WizArt

 

אז לאור שינויים אלה יש כמה אנשים  שאני חייב להם תודה שספגו את כל שיגועי השכל שלי ועזרו לי בהחלטות :
lady kettle [ גאיה ] - שותפתי לחפירות בצ'אט. זאת שבחרה את השם שהיה אמור להיות [ Blue Sky ] ועזרה לי בכל מיני דברים .

bunny [ קלי ] - שהתחרפנה מהשיגועי שכל שלי ועזרה לי פה ושם ! ובחרה את השם העדכני (:  

הלורד מונסטר [ אלון ] - שעזר לי והמליץ לי והדריך אותי על כל מה שקשור לפימו ואומנות ..   

 

אססס, המוון תודה לכם , וגם כאלה ששכחתי כי אני חצי רדום [ בצפר וזה ] , תודה רבה לכם . 


 

אז מקווה שיילך בהצלחה (:

 

דקל  מנהל WizArt

 

 

תודה רבה לכל המנויים שהצטרפו והתמיינו (: 

תמשיכו בקצב הזה ואולי תזכו בפרסים (: 

 

 

אתם מוזמנים להכנס לפייסבוק של החנות 
ויזארט אקססוריז
( בעברית בגלל שהפייסבוק החכם הזה לא נתן באנגלית חח ) 

נכתב על ידי WizArt (פטנט) - פוסט החלפת שם ! , 18/7/2011 16:49  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רועי יוגב ב-30/9/2011 11:08
 



לדף הבא
דפים:  

6,549
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWizArt (פטנט) - פוסט החלפת שם ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WizArt (פטנט) - פוסט החלפת שם ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)