לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2011

בלוגרים יקרים: מצאו את X


ידיד: "איך אני שונא את הבחורות שמדברות על אבא שלהן וקוראות לו 'אבא' כאילו הוא האבא של כולנו"

אני: "וואי גם אני! הייתה לי שיחה עם אבא על זה אתמול..."

 

חברים יקרים!

הזנחתי, אני יודעת. אני מתביישת בעצמי עמוקות.

אבל חשוב שתדעו שגם כשאני לא כותבת פה, אני זוכרת אתכם וחושבת עליכם.

חוץ מהזמן שבו אני אוכלת שוקולד. בשלב הזה כדאי שלא תתקרבו, אני עלולה לנשוך.

 

אבא: "את שרה מאוד יפה! ירשת את זה מאבא שלך."

אני: "נו נו... תמיד ידעתי שאני מאומצת. יאללה, תרים טלפון לשלמה ארצי, תגיד לו שעליתי עליו"

 

היום המורה למתמטיקה שלנו אמרה שהייתה העתקה במבחן האחרון, ובגלל זה פסלו לשני תלמידים את המבחן.

אני: "איך עלו על ההעתקה?" מורה: "אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהייתה העתקה, אבל אנחנו מעדיפים להניח שהייתה מאשר לחשוב שיש בכיתה שני תלמידים שכשכתבו להם "מצא את X" כתבו את כל אותיות הABC והקיפו לי את האות הנכונה."

 

אם יש דבר שאבא שלי לא יכול להימנע ממנו זה שימוש בקלישאות. כדי ללמד אותו לקח הכנסתי את אחותי הקטנה לתוך מין כד גדול, ונתתי אותו לאבא שלי. כשהוא לא הבין מה אני רוצה, אמרתי לו שהוא צריך להתבייש בעצמו על זה שהוא מסתכל בקנקן ולא במה שיש בו. זה השתיק אותו ל5 דקות.

 

במקרה ואתם חושבים שאין לי מה לעשות בחיים עד כדי שאני מכניסה אנשים לכדים - אתם צודקים.

סתם , לא באמת. למען האמת הלו"ז שלי צפוף מאוד. אני מבלה 3 שעות ביום בהשקעה למען הפעיליות הרבות שאני בהן, ואז מבלה 13 שעות נוספות בהתלוננות על 3 השעות שחוויתי.

 

ולסיום, עוד פנינה מבית היוצר של ידידינו הגברים, שלמרבה הפלא יכולים להיות מקסימים כשהם ממש רוצים. וכשהם לבד:

בחור ברחוב: "סליחה, מה השעה?"

אני: "שש וחצי"

בחור ברחוב: "אוקיי, אז תזכרי לספר לילדים שלנו שנפגשנו בשעה שש וחצי ושלבשת ג'ינס ומעיל שגדול עלייך במידה"

וככה, גבירותיי ורבותיי, מקבלים את מספר הטלפון שלי . 

;)

 

שבוע טוב לכל התותחים באשר הם, תראו את הצד המצחיק בחיים שלכם (אם אני מצליחה -ושלי עגומים, גם אתם יכולים!), תגיבו, תירגעו (שתו איזה כוס מים ותנשמו, העולם יחכה!) ובמקרה ואני לא אספיק לעדכן עד אז - שנה חדשה וטובה !!!!!!!!!!!!!!

אוהבת את כולם המון !!!

נכתב על ידי Georgia947 , 29/12/2011 21:36   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, ארץ ישראל, הומור, יציאות, משפחה, נוער, ציטוטים, ציניות, תלונות, אופטימי, אהבה ויחסים, בית ספר  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילדה עם השער ב-8/1/2012 21:31




13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)