לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רשימת "חייבים לשנוא" בפייסבוק


אהלןןןןןןןןן בלוגרים יקרים! התגעגעתי - אז באתי.

אז במקום לחפור על חיי האישיים (שעם כל הכבוד - לא מעניינים אף אחד. אפילו לא אותי.) החלטתי לייסד רשימה קצרה, הומוריסטית וצינית שעלתה במוחי אחריי 20 שניות של בהייה בפייסבוק שלי.

והנה אנחנו מתחילים - אלה הם 10 הטיפוסים שאני שונאת בפייסבוק !

 

1. עומר כהן איז נאו חבר של רקסי - אנשים שפותחים פייסבוק לבעל חיים שלהם. מקרים כאלה גורמים לי לתהות למה עונש המוות לא תקף בארצנו.

 

2. עומר כהן איז נאו אבא של רקסי - אנשים שלא מבינים למה זה נוראי לפתוח פייסבוק לבעל חיים שלהם. תסלחו לי כן? אם תמשיכו ככה, גם בגיל 45 תהיו בריליישנשיפ עם רקסי. אם הוא לא ימות עד אז. הוא כנראה ימות.

לא, רגע, אל תבכו!! אולי אני טועה. כן, אני טועה. רקסי שלכם כל כך מיוחד, אני חושבת שאלוהים יחליט להעניק לו חיי נצח.

 

3. היי :) מה עושה? - "מזנקי פייסבוק" - אנשים שמזנקים עלייך בהודעות בשנייה שאת מתחברת (ידוע בעיקר בקרב בנים נואשים). אני אגיד לך מה אני עושה - מחפשת את הדרכון שלי ומנסה לברוח למקסיקו. למרות שכנראה תטריד אותי גם שם.

 

4. שיט. הלך המכנס הלבן - אנשים "פתוחים מידי", שמספיק רק להסתכל על הפרופיל שלהם בפייסבוק כדי לדעת את כל הפרטים עליהם (ובמיוחד את הפרטים שאתם לא רוצים לדעת) דוגמת: "מחזור באילת! איזה באסה." "מישהו יודע איפה קונים משחה לטחורים?" "קרה לי הדבר הכי נוראי שיכול לקרות לבן אדם כשהוא נכנס להגיד משהו להורים שלו בלילה..." ועוד רבים וטובים.

 

5. להחליף??? - האנשים שחושבים שהם מעניינים מישהו -הם חלק מקטגוריית המעצבנים ביותר. ידועים בעיקר בשאלות אובססיביות כגון "איך התמונת פרופיל החדשה? רואים שיצא לי עוד סנטר?" -לא, אני רואה רק את שלושת הסנטרים הקבועים.

 

6. למה בלונדינית לא מפסיקה לקנות כרטיסים לאותו סרט? - אנשים שלא מפסיקים לפרסם בדיחות על כורדים, תימנים, פרסים ובלונדיניות. התועלת היחידה שיש מהפרופיל של האנשים האלה היא ההבנה שיש מצב גרוע משלכם.

 

7. מכנס כתום, חולצה אדומה ושרביט קסמים בתחת - האנשים שלא מפסיקים לענות לסקרים הם בקטגוריית המעצבנים ביותר, בתכלס פשוט כי מנחם אותם לחשוב שיש מישהו שאכפת לו מה הם חושבים. זה מתחיל בסקרים מעניינים על מצב העם וממשיך לסקרים על צבע הגרביים שהם לובשים או צבע השיער של נינט (בדרך כלל יש חפיפה בין שתי התשובות האלה)

 

8. שבת הזאת כולםםםם במשק חוגגים לסתיו חוקיות!!!!!!111 - בליינים, יחצנים, והומלסים למיניהם שלא מפסיקים להזמין אתכם למסיבות. ההשערה שלי היא שהסיבה היחידה שבגללה הם נמצאים כל הזמן במסיבות רועשות היא כי הם מפחדים להישאר לבד עם המוח שלהם ולשמוע את ההד.

 

9. בשר זה רצח!!!! - צמחוניים שלא מפסיקים לזמר את האימרה "תנו לחיות לחיות" אבל שכחו קצת את "חיה ותן לחיות." כל אחד בחר את דרכו, ואם אני ארצה לשמוע על דרכך הצמחונית או להתייעץ - אני מבטיחה לשאול. עכשיו בבקשה מספיק לשים לי תמונות של תרנגולות שחוטות מול הפרצוף, אני מנסה להיות בת 16 טיפוסית ולדבר עם חברים בסבבה, תודה.

 

10. קוף ים, זה מה שאת! - כל הקיץ תמונות עם בגד ים בים, וכל החורף - תמונות עם בגד ים במטבח. תסלחי לי כן, אבל יש לך אלרגיה כלשהי לחולצות?

 

 אלה העשרה שמעצבנים אותי. יש לכם רעיונות משלכם.?

אם אתם משתייכים לקטגוריה מסויימת - אל תעלבו. אלא אם כן אתם בריליישנשיפ עם רקסי. במקרה כזה אתם צריכים להתבייש בעצמכם.

 

אה, ואם מישהו מכן יחליט לפרגן לי, ולעשות רשימה משלו על אותו נושא או נושא קרוב ("חייבים לאהוב בפייסבוק" , "חייבים לאהוב\לשנוא בישראבלוג" ועוד כל מיני) מבטיחה לפרגן לו בחזרה ולפרסם קישור של הפוסט כאן.

זה הכל לבינתיים, שיהיה לכם סופשבוע נהדר !!!!!!

אה, ולמה בלונדינית לא מפסיקה לקנות כרטיסים לאותו סרט? כי האיש שבכניסה כל הזמן קורע לה את הכרטיס!

ד"ש מיוחד בשבילכם, תותחים יקרים! (:

נכתב על ידי Georgia947 , 24/11/2011 16:56   בקטגוריות ארץ ישראל, בעלי חיים, יציאות, נוער, פייסבוק, ציטוטים, ציניות, תלונות, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוב, טוב ב-24/8/2014 02:39
 



"יום בלי צחוק הוא-" רגע, יש לי פיפי


חברססססססס התגעגעתי אליכם, ותודה לאל שהיום יש לי קצת חומר טוב.... ;)

 

אז ככה: עוד מעט מגיע איזה טקס בעבודה של אבאל'ה שהוא מאוד מתרגש לקראתו.

כדי להרגיע אותו, אמרתי לו: "אתה יודע משהו אבא? לא משנה אם תקבל קידום, או יעלו לך את המשכורת, או יפטרו אותך כי אתה קצת שמנמן, אתה תמיד יכול לחזור הביתה ופשוט להיות האיש שמסתיר את הטלוויזיה."

אני חושבת שהוא מאוד העריך את זה בדרכו השקטה.

 

 

אז שאר הזמן של תחילת השנה (חוץ מהלחץ הכללי, השיעורים והחרא) עובר לי בצורה דיי רגועה.. אני מסתלבטת, ורבה עם אחותי בעיקר.

אני: היי ילדה! אמרו לך פעם שאת מכוערת?

אחותי: לא, אבל אמרו לי פעם שאחותי מכוערת. 

 

אני: מכירה את המסכנים שעושים לעצמם לייק בפייסבוק?

אחותי: אנחנו לא חברות בפייסבוק נכון.....?

אני: אם מישהו שואל, אנחנו לא מכירות.

ככה, גבירותיי ורבותיי, הפייסבוק מפרק משפחות.

 

אחותי: אומייגאד! העלו פרקים חדשים של האנה מונטנה!

אני: אומייגאד! כבר עברתי את גיל 12!

זה היה שקר, אני אוהבת האנה מונטנה. היא פשוט הרגיזה אותי באותו יום.

 

אתמול אמרתי לאחותי: מאחד עד עשר, כמה אהבת את המחליק שלך? והיא ענתה לי: פחות או יותר כמה שאהבת את הפלאפון שלך.

וואו.

 

במידה ואתם חושבים שהמשפחה שלי מצחיקה, מטורפת, שנונה- הם לא. הם סתם שמנים. במידה ולא חשבתם את זה, טוב, לחשוב זה פריווילגיה.

 

שיהיה לכם שבוע טוב, שנה מתוקה והרבה חוש הומור.

 

"יום בלי צחוק הוא יום מבוזבז" (צ'ארלי צ'אפלין)

נכתב על ידי Georgia947 , 7/9/2011 18:46   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, הומור, יציאות, משפחה, נוער, פייסבוק, ציטוטים, ציניות, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-19/9/2011 14:09
 




דפים:  
13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)