לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2011

מצרים לא מפציצה אותנו. עדיין.


אהלן וסהלן חברים שלי, הנני חוזרת אליכם שוב, מאילת !!!

(קוראיי הקבועים ישימו לב שזאת בערך הפעם ה50 בכל חייו הקצרים של הבלוג שאני באילת- והם צודקים. אני מפונקת. והשמנמן עושה הרבה כסף.)

 

אז האמת היא שהיה קצת משעמם, אבל בקטנה. העיקר שהיו מלא צחוקים.

הנה לכם שיחה שהתרחשה בחדר האוכל של המלון:

אני: "אבא, אתה יודע מה ממש טוב בי?"

אבא: "הרבה דברים טובים בך"

אני: "וואלה? כמו מה?"

אבא: "את חכמה, אינטיליגנטית, את יפה, את חריפה, ואת מהוגנת מאוד לכולם - חוץ מלמשפחה שלך...."

אני: "אחלה!"

אבא: "נו אז מה התכוונת להגיד?"

אני: "אה, לא היה לי משהו להגיד. סתם רציתי שתחמיא לי."

אבא: "ואת גם מתוחכמת וערמומית."

 

כעבור חצי שעה, בסוף הארוחה, כשהאבא דאג להעלים את כל שאריות האוכל מהשולחן, שאלתי אותו: "אבא, חשבת לעבוד פעם בתור שואב?" והוא ענה לי "לא, אבל חשבתי לעבוד בתור טוחן אשפה". זה היה פחות או יותר הרגע שנשבעתי שלא אוכל יותר בחיים. נשברתי תוך 3 דקות, כשהביאו את הקינוחים.

 

אז כן, גם באילת נתקלתי בערסים. והייתי לבד. איזה כיף.

ערס: "בובה, רוצה לבוא איתנו לטיילת?"

בנקודה זו הייתי רוצה לשים דגש על זה שהוא קרא לי בובה. בובה!

אני: "יאללה מגניב אני רק אמצא בייביסיטר לבן שלי ואני מצטרפת"

בנקודה זו הייתי רוצה לשים דגש על הפרצוף שלו, שתפח לגודל של אבטיח.

ואז הוא נעלם בזריזות מפתיעה למישהו שסוחב גם פלאפון שמנגן שירים של... (נחשו) וגם את החבר השיכור שלו.

 

 

בערב יום שני באילת, הגיע קול מפחיד, מפחיד מהשמיים.

בדיוק דיברתי עם חברה בטלפון, וצעקתי לה: "המצרים התחרטו!!! הם לא עוזרים לנו עם גלעד!!!

הם יורים עלינו!!!!!!! הם יורים!!!!!!"

ואז יצאתי למרפסת וראיתי זיקוקים.

כמובן שהיא סיפרה לכולם. כמובן שהם יצחקו עליי שנתיים.

 

 

אני יודעת שצריך להגיד משהו על גלעד. אבל כולם אמרו הכל, אז אני רק אגיד את עמדתי בקצרה:

אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד שמחה שהוא חזר.

ישבתי כל היום מול ערוץ 2 (פאקינג כל היום. הביאו לי לחמניות לחדר כי לא באתי לאכול.)

והייתי מודעת לרוב הפרסומים כנראה יותר טוב מיונית לוי.

כמובן שהשחרור של ה1000 זה בעיה. ואם להשתמש בשפה שלהם - זה וואחד בעיה.

אבל לבינתיים, בואו רק נשמח שהוא פה.

 

 

הדרך חזרה הייתה מאמללת. במלוא מובן המילה.

סימסתי לידיד שלי בבקשה נואשת לעזרה:

5 שעות נסיעה באוטו עם ריח של קבנוס ומשפחה רועשת - מעולם לא נתקלתי בתיאור מדוייק כל כך למילה 'גהינום'.

הוא החזיר לי: את יכולה לעשות את זה! לפחות זה לא יכול להיות גרוע יותר!

אז כתבתי: כן לפחות זה לא יכול.. - או, הנה הכניסו את הדיסק של יובל המבולבל....

 

חבר'ס, איך אתם מבלים את חופש סוכות ?????

חולה עליכם, שרופה עליכם, תגיבו!

 

נ.ב. - רציתי לעשות פוסט מיוחד לכבוד ה4000 כניסות, אבל דחיתי את זה כל כך הרבה שכבר יש 4100, אז אני חושבת שניישם את זה בכניסה ה5000... תעזרו לי להגיע למטרה הזו!!!

נכתב על ידי Georgia947 , 19/10/2011 15:17   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, ארץ ישראל, הומור, יציאות, משפחה, נוער, ערסים, ציטוטים, ציניות, תלונות, שחרור קיטור, אקטואליה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xxxshowslive.ml, ב-12/9/2015 21:33
 



איך עבר לכם יום כיפור?


חברסססססססס, מקווה שהיה צום קל (ומי שאוהב להגיד 'צום מועיל' יודע לאן הוא יכול לדחוף אותו)

לי האמת היה כיפור לא משהו, כי קיבלתי (ותסלחו לי קוראיי הבנים) מחזור. פשוט גיהנום.

מחזור בכיפור - מי אמר גן עדן ולא קיבל?

*אם תשבו איזה דקה על השורה הקודמת תקלטו בה לפחות 5 הקשרים הורגים למחזור ביום כיפור. אני פשוט מדהימה את עצמי לפעמים.

 

אז כמובן שגם בכיפור הערסים של עירי הפציצו בכמה שורות מטורפות שגרמו לי לצחוק חצי שעה מינימום.

 

ערס 1: "אחי, מה זה אומר צום-מועיל?"

ערס 2: "זה אומר שאני מקווה שהיית מנ-מניאק השנה שלפחות אתה צם בשביל משהו"

 

ערס 3: "אחי! אתה לא מבין איזה פרגיות ראינו בהליכה של יום כיפור!!!"

 

כמובן שכמה מהם טרחו להתחיל איתי. כמובן שזה היה עלוב.

 

ערס 4: "תגידי מותק, זה כאב כשנפלת מגן עדן?"

אני: "לא כמו שכאבה לי השורת פתיחה הצולעת הזאת"

 

ערס 5: "תגידי רגע, זה שאת בלבן אומר שאת מלאך החיים?" (גם אני לא הבנתי)

אני: "זה שאתה בירוק אומר שאתה מלאך הגראס?" (בשלב הזה הוא משום מה נהיה מבסוט מעצמו.)

ערס 5: "הופה! עוקצנית! אני אוהב כאלה. יש לך חבר?"

אני: "לא, אני ארכיבאטירופובית."

ערס 5: "אוי אני מצטער, לא ידעתי. זה חמור?"

אני: "מאוד חמור. אני כנראה לא אתגבר על זה בחיים."

 

אני יודעת שכרגע אתם קצת מבולבלים, ועל זה בדיוק סמכתי - שהערס הלא אינטיליגנט אך החמוד לא ידע מה פירוש המילה.

אז חברס....

ארכיבאטירופוביה - פחד מחמאת בוטנים שנדבקת לחך.

וכל מילה מיותרת.

 

עד כאן להיום, מוזמנים לשתף אותי איך היה הצום שלכם !!!!!

להתראותתתתתתתתתתת :)

נכתב על ידי Georgia947 , 9/10/2011 10:59   בקטגוריות ארץ ישראל, הומור, יציאות, נוער, ערסים, ציטוטים, ציניות, אהבה ויחסים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mana ב-25/8/2013 11:30
 





13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)