לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2011

חבר'ס התגעגעתי אליכם !!!


אהלן לכולםםם,

מקווה שהתגעגעתם בתקופה המוזרה שלי (במקרה ואתם תוהים מה היא... אתם יודעים, תקופה מוזרה כמו לכולם - סמים, מגורים ברחוב והתנסות לסבית)

 

סתם נו, הבעיה העיקרית הייתה קריסת אינטרנט מייאשת.

 

בכל מקרה, גם הפעם חברנו השמנמן לא אכזב והפיק חומר מצוין למועדון המעריצים שלו (האמת היא שבבלוג הזה מדובר כבר יותר עליו מאשר עליי... לא טוב!)

 

אני: אבא אפשר מים?

אבא: כן, קחי *מושיט לי כוס מים במהירות מעוררת הערכה*

אני: יש למים האלה טעם מוזר.. מאיפה מזגת את זה?

אבא: לא יודע זה היה על השולחן...

אמא: מישהו ראה את משקה הכלורופיל שלי?

גירושים זה דבר זמין מאוד, אמא. מותר לך.

 

 

אז אתמול הייתי במסיבה, בה התחילו איתי יותר מ4 בנים!

מכירים את הקטעים האלה שבנים מנסים 'לרמוז' לך, אבל הם 'רומזים' כל כך מוכשרים שעדיף שכבר ילכו עם סוס מדבר שצועק שהם רוצים אותך?

 

אז... יש לך חבר?

איך אין לך חבר? את נראת כמו מישהי שתמיד יש לה איזה חבר!

את ממש יפה, אמרו לך כבר?

מה הטיפוס שלך בבנים?

אה את אוהבת בנים ביישנים? שתדעי לך שככל שהבחור יותר רומז לך אבל לא אומר, ככה הוא יותר אוהב אותך!

אני אוהב בחורות כהות עם עיניים ירוקות.

איזה קטע, יש לך עיניים ירוקות! לא שמתי לב.

באמאשלך?

 

סיפור חיי כעיקרון הוא התאהבות בבנים ביישנים בצורה קיצונית, לעמול במשך שנתיים כדי לגרום להם להרגיש בנוח ולאחר מכן כשסוף סוף משהו מתחיל לקרות - לעבור דירה.

 

כל הבנים הנחמדים יותר והנחמדים פחות, והנואשים יותר והנואשים פחות שפגשתי במסיבה, רק גרמו לי להבין יותר כמה אני לא טיפוס של 'תתחילו איתי במסיבה'. למען האמת, אני יותר טיפוס של 'תתנגש בי ברחוב ותתחיל שיחה' או 'תפגע בי בפרצוף עם כדור באמצע כדורגל ואז תבוא להעיר אותי מההתעלפות שלי'. כן, אני מגנט לתאונות. ממש הבחורה השלומיאלית ביותר במזרח התיכון. ולא, זו לא הזמנה לכל המין הגברי לבוא ולדרוס אותי.

 

 

אוי, התעייפתי. לילה הזוי.

אני אמשיך לעדכן מאוחר יותר, יש לי הרבה מה לכתוב ואין הרבה כוח...

סוף שבוע רגוע לכולם!

נכתב על ידי Georgia947 , 26/8/2011 16:19   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, הומור, יציאות, משפחה, נוער, ערסים, ציטוטים, ציניות, אהבה ויחסים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-3/9/2011 17:52
 



אנשים חומים


אנשים חומים הם אנשים רגילים. חומים.
אין בהם שום דבר מיוחד. הם כאלה, עם יתרונות וחסרונות, משפחה ותעסוקה. והם חומים.
יש להם עבר הווה ועתיד, מזון רכוש והשכלה, והם חומים.
הם לא יפים בצורה מיוחדת, לא מכוערים בצורה מיוחדת, רגילים כאלה, חומים.
אין להם מאפיין שמבדיל אותם משאר האנשים, שמייחד אותם. הם לא נוכחים, הם פשוט שם, חומים כאלה.

 

הדבר הרע באנשים חומים הוא שהעולם לא מתייחס אליהם.
הוא לא מפיל עליהם סיפורי אהבה מסרטים אמריקאים, חיים הוליוודים מאושרים. יש להם פה ושם יום הולדת, איזה מסיבת הפתעה לסיום י"ב,
אבל שום דבר גדול לא קורה להם. הם חומים.
הם לא יופיעו בעיתון בסיפור שערוריתי על כך שהם מצאו את אחותם האובדת לאחר שלושים שנה. להם אין מזל מטורף שכזה, הם חומים.

 

הדבר הטוב באנשים חומים הוא שהעולם לא מתייחס אליהם.
הוא לא מפיל עליהם טרגדיות יווניות, טלנובלות ספרדיות, שום דבר. הם עוברים תלאות בדרך, כמובן. כל אדם עובר. אבל הם... חומים.
הם לא יופיעו בעיתון בסיפור שערוריתי על כך שהם מצאו את אחותם האובדת לאחר שלושים שנה. הם לא מהסוג שמאבד את אחותו בלידה. הם חומים.

 

אני, לצערי ולמזלי, תלוי ביום, אדם חום.

 

 

לא ציפיתם לזה הא?

נכתב על ידי Georgia947 , 19/8/2011 18:13   בקטגוריות טלנובלות, טלוויזיה, סיפרותי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-27/8/2011 11:01
 



לדף הבא
דפים:  

13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)