לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2011

"אבא קול" ושאלה לקוראים!


טוב, ללא ספק השנה מתחילה לקבל צורה.

המורים תופסים ממני סוג של "גאונה עצלנית" אז הם נותנים לי רוב הזמן לעשות מה שבא לי - רק מידי פעם אני צריכה להראות שעוד יש לי מושג על מה מדובר. נכון, אני באמת עצלנית, אבל גאונה? אני יודעת שהשנינות שלי מרשימה, אבל חבר'ס, אין צורך להיסחף.

בנים בנים ועוד בנים - איזה יופי של שנה. סתם נו, כמובן שחברות באות לפניי הכל וכבודן במקומן מונח, אבל משהו פשוט עובד השנה!

אהבה באוויר - לא אכפת לי מכל הבנים. אכפת לי רק מאחד. והוא מושלם! והוא שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אתמול זיפזפתי לי בשמחה בטלויזיה, ואז עשיתי טעות גורלית - הגעתי לערוץ 23, חינוכית.

בתוכנית ששודרה היה חבר הכנסת אחמד טיבי - שמנמן, שפם קטן, חליפה,(לא, לא היטלר!)

בכל מקרה, הוא התחיל לברבר שם על כל מיני דברים שהרגיזו אותי. ואז יצא לי להרהר: מה הדבר שהכי מרגיז אותי במדינה שלנו?

אני אגיד לכם מה הכי מרגיז אותי במדינה שלנו! מרגיז אותי שלכל איש עם שפם קטן וקול מרגיז יש את הזכות להביע את דעתו בשידור חי בטלויזיה, כשבעצם יכלו לשדר דבר שיכול לתרום למוח האנושי הרבה יותר, כמו למשל שידורים חוזרים של גברת פלפלת.

אחרי הרבה צעקות נגמרה סוף סוף התוכנית והאדון טיבי עזב אותנו (לא, לא מת!) במנוחה, מה שלפי דעתי הוא היה צריך לעשות ברגע ששודר קליפ פתיחת התוכנית.

 

אז אני בטוחה שרובכם תוהים מה שלום הבחור השמנמן שלנו (אבא שלי) מעולל בימים אלו.

לא הרבה, למען האמת. כשהוא חוזר הביתה מהעבודה הוא מקפיד לתת לכולנו כיפים (כי הוא "אבא קול" כמו שהוא טוען) ואז נכנס לפוזיציה הקבועה שלו - בהייה במקרר.

אני: "אתה מודע לזה ששום דבר לא ישתנה במקרר בזמן שתבהה בו, נכון?"

אבא: "כן, אבל ניסיתי לגלות אם יש בזה משהו מעניין, אחריי שראיתי אותך עושה את זה במשך 3 שעות מול פוסטר של בנחמין רוחאס."

כן גבירותיי ורבותיי, אתם יודעים עליי משהו נוסף. יש לי בחדר פוסטר של בנחמין רוחאס, ואני גאה בזה!

 

בדרך חזרה מבית הספר פגשתי את אחותי, מלאה בכתמים שחורים על כל הגוף.

אני: "מה קרה לך?"

אחותי: "הוצאתי חתול שהיה תקוע בתוך מנוע של מכונית"

אני: "ואיפה החתול נמצא עכשיו?"

אחותי: "כנראה איפה שנמצא הכלב שלקח אותו..."

 

חברים שלי, בגלל שאני אוהבת אתכם כל כך ובאמת נורא מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים, אשאל אתכם שאלה:

מה הכי מרגיז אתכם במדינה שלנו?

*נקודות בונוס למי שעונה תשובה מצחיקה.

התשובה הטובה ביותר תפורסם בקטע הבא!

 

חולה עליכם תותחים, שבוע מצויין ושנה טובה ומתוקה כמו נשיקה עם מישהו שאכל שוקולד !

 

נכתב על ידי Georgia947 , 27/9/2011 15:10   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, ארץ ישראל, בעלי חיים, הומור, חתולים, טלוויזיה, טלנובלות, משפחה, נוער, ציטוטים, ציניות, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, בית ספר  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Roberson ב-25/8/2013 18:21
 



מפורסמת? אני? מפורסמת?


חברים יקרים!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל כך התגעגעתי!!

טוב אז אני לא אתעלם מההיעדרויות הממושכות שלי בזמן האחרון כי זה קיים, ידוע, ולכך 2 סיבות: 1. חדר חדש ואין בו אינטרנט, צריך לרדת למחשב למטה. 2. כיתה יא. אני יודעת שזה נשמע כמו תירוץ מצוץ מהתחת אבל האמת היא שזה באמת לוקח זמן החרא הזה.

 

יש לי המון המון המון לספר, אבל אני חייבת להתחיל מהידיעה המרעישה ביותר;

משפחתי היקרה (לה קשרים בתחום הספרותי) הציעה לי לכתוב ספר! אני! על החיים שלי!

אז כן, סוף סוף מישהו הבחין בכישרון השנינותי הטמון בי (כן, חנופה עצמית. זול ופאתטי, אני יודעת) אני אהיה מפורסמת!!!

אני עוד לא ממש סגורה לאן הדבר הזה ילך (כי יש מצב שבסוף לא יקרה כלום, ואני בעצמי לא סגורה שבא לי...) אבל אני אעדכן כשיהיה מה.

בינתיים כיף לי עם הבלוג שלי ועם ה4 חבר'ה שכבר למדתי להכיר (כן,אני מדברת עליכם!!)

 

אז מה כבר עוללתי מתחילת השנה?

כלום בעצם. חוץ מטרור בבצפר כולו!!!!

 

רכזת שכבה: "את יודעת שאת לא כמו כולם נכון?"

אני: "אם את מתכוונת לזה שיש לי מוח מבריק שמסוגל ליצור תגובה ארוכה, שנונה וצורמת ולירות אותה תוך מספר שניות על סגל מורים שעולה לי על העצבים ומנסה לשכנע אותי לסתום את הפה, אז כן, אני בהחלט לא כמו כולם."

רכזת שכבה: "התכוונתי שלקחת מגמות הומניות ולא ריאליות כמו כולם..."

 

בשיעור היסטוריה צפינו בסרט על חייו של היטלר בזמן שלטון המפלגה הנאצית. בסוף השיעור עשיתי טעות ונשארתי עוד דקה בכיתה אחרי שכולם יצאו.

כמובן שהמחנך שלי ראה בדקה זו הזדמנות מושלמת להציק:

מחנך: "עכשיו את האמת - איך היה הסרט?"

אני: "קשה, קשה מאוד."

מחנך *מרוצה מעצמו*: "קשה מבחינה רגשית כאילו?"

אני: "לא, קשה להשאיר את העיניים פקוחות."

 

מורה ללשון: "את מאוד אינטיליגנטית. לחשוב שבחורה כמוך, שיכולה לחיות יפה מאוד רק מהסתמכות על המראה החיצוני, מראה חוכמה שכזו"

אני: "אני מבינה שלך החיים לא השאירו ברירה אלא להצטיין בלימודים מה?"

מצטערת, זה פשוט הרגיז אותי.

 

 

אבא: "למדתי בבית ספר מאוד מוצלח, ברמת גן. איתי בתיכון למד אתגר קרת"

אני: "איזה יופי! הייתם חברים טובים?"

אבא: "לא ממש. אני חושב שהרבצתי לו פעם אחת"

יופי. אני בת לשושלת של בריונים.

 

 אז בנוסף לכל אלה עליי לספר שהשנה פגשתי את הילד המקסים ביותר בכל האנושות,

ואל תדאגה, הוא שלי !

 

עד כאן להיום, ואל תהיו מעאפנים ..  

                                          מי שמגניב - מגיב!

 

חולה עליכם תותחים שלי! נתראה בקרוב !

 

 

-

לקח לי קצת זמן לקלוט שאני בפוסטים החמים.... יופי, עכשיו כבר לא.

אבל עדיין, זו הייתה גאווה רגעית מספקת במיוחד !

נכתב על ידי Georgia947 , 19/9/2011 14:44  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגברת אקזוטיקה ב-16/6/2012 13:24
 



לדף הבא
דפים:  

13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)