לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני ילדה עם לב שבור



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

חולה ומגעגעת


בין ים הטישואים שמסביבי (וים הדיכאון אם כבר) אני מצליחה לקום ממיטת חוליי ויאללה לעבודה (לא העבודה האמיתית שלי כמובן, למי יש זין לזה? לעבודה המטאפורית שלי) ולזחול למחשב בשביל לכתוב עוד פוסט מרתק ומרנין חושים (:

האמת שאין לי כל כך מה לכתוב, אל תביאו מצופים (הבנתם, כי אין עומק בפוסט כאילו).

 

את יודעת שחורף כש...

- את שוקלת לא להתקלח רק בגלל הקור.

- את נכנסת הביתה תוך כדי פליטת "המפף" אימתני.

- נוצרים גבישי קרח על העגילים שלך.

- את מתלהבת כמו ילדה בת 4 שיוצא לך עשן מהפה.

- את מזעיפה פנים בשביל להתחמם.

- את מפחדת לחייך מחשש שהשיניים שלך יקפאו וייפלו.

- השיער שלך משמש כאמצעי חימום נוסף.

- לשיניים שלך יש קצב.

- כשאת מתעוררת בבוקר לצלילי הגשם ומתפללת שהוא יפסיק עד שתלכי לבצפר.

- כשהגשם לא מפסיק את מאחרת לבצפר בגלל שהתכרבלת שעה מתחת לשמיכה אז אין זמן ללכת בדרך היבשה לבצפר אז את חייבת לקפץ כמו מפגרת בין השלוליות בניסיון לא להרטיב את הנעליים החדשות שלך.

- כשיש לך גלילי נייר טואלט במקומות אסטרטגיים בבית.

 

אני מקווה שיהיה לכם חורף חמים ושלא תצטרכו להפוך את כל הבית בחיפוש אחר סווטשרטים (:

 

בגלל שאין לי דברים חשובים יותר לעשות (טוב, בעיקרון אני אמורה לשמור על אחי הקטן, אבל הוא מסתדר די יפה גם לבדו) אני אכתוב לכם על מה שעשיתי ביום חמישי בערב.

הייתה מסיבה במועדון די קרוב לבית שלי והבטחתי לחברה שלי שאני אלך איתה והאמת לא רציתי כל כך כי הייתה ממש עייפה אבל - הבטחה זו הבטחה.

התלבשתי יפה התאפרתי קלות ויצאתי לכיוון ביתה של חברה אחרת שלי שקבעתי שאני אלך איתה (הרבה יצאו מהמושב שלנו למסיבה), הלכנו לנקודת המפגש שממנה היו אמורים לאסוף אותנו ונסענו למועדון.

כשהגענו למקום (זה היה לפני פתיחת שערים) כבר ראינו שהיו המון אנשים, הרבה יותר מהפעם הקודמת, והיינו בטוחות שייקח לנו הרבה זמן להיכנס (במיוחד לבן היחיד שנסע איתנו, הבנים עברו בדיקה הרבה יותר.. בדיקתית), בכל מקרה לאחר שנכסנו והפקדנו את החפצים נכנסנו לרחבה ורקדנו - בקיצור שום דבר מיוחד. נדדנו מרחבה לרחבה (כולה שתיים אבל מי סופר) וברחבה הישראלית ראיתי.. אותו. אתם יודעים.. מושא תשוקתי וכל החרא הזה.

הייתי ממש מופתעת לראות אותו, הוא לא אחד שבא למסיבות. הוא היה כל כך חתיך (מצטערת על רגע זה) ומקסים ומדהים ולא נראה לי שהוא ראה אותי בכלל (הוא הסתכל עליי כמה פעמים אבל אני לא יודעת אם הוא באמת ראה אותי) ובאמת שבדקות הראשונות אחרי שראיתי שהוא שם בקושי יכולתי לנשום, הרגשתי את הרגליים שלי נמסות ושמעתי את הלב שלי דופק, הייתי בטוחה שהלב שלי יקפוץ ישר מחזה.

החברה שלי (זאת שהבטחתי לבוא איתה) ואני נשארנו ביחד על המסיבה, כמו בפעם הקודמת - הסכם שלנו, לא נפרדות לעולם.

וכמובן ששתינו סבתות זקנות ואחרי רקידה (אני לא בטוחה זאת מילה) ממושכת לה כאבו הברכיים ולי כאב נורא הגב אז יצאנו החוצה לשבת קצת זמן בחוץ, שננוח. למרות הקור הנוראי ששרר בחוץ.

לפני שאני אמשיך בסיפור המסודר האופן כרונולוגי להפליא שלי אני רוצה לציין פרט ששמתי ♥ אליו במהלך המסיבה, מצאתי את עצמי כמה פעמים רוקדת הרבה בסביבתו ופעמיים בערך אפילו גב אל גב (הוא רקדן די גרוע דרך אגב, לא נורא לא כולם מושלמים, אפילו לא הוא מסתבר).

והיא אמרה לי "שמת לב שהוא עוקב אחרייך?".

ואני עניתי "לא נראה לי, אני חושבת שהמצב הפוך".

למרות שדווקא לא עקבתי אחריו, עם כמה שזה היה לי נעים לא רציתי לצאת סטוקרית או שהוא יחשוד בי אז לא ניסיתי בכלל להתקרב אליו, שמרתי על מרווח הגון אבל בכל זאת שאני אראה אותו, לא יכולתי להתאפק קריצה

אני לא חושבת שייתכן כל כך הדבר שהוא עקב אחריי מפני שהוא לא רקד לבד, הוא רקד עם החברים שלו מהמושב אז אלא אם הוא סיפר לכמה מהם שהוא בקטע שלי (במידה שהוא בקטע שלי) ואז הם ניסו לעזור לו או שהוא גרר אותם בלי מודעות לכיווני.

אני מניחה שיש תמיד את האופציה שהתקרבתי אליו לא במודע אבל גם זה לא נשמע לי אפשרי כל כך בגלל שניסיתי ממש חזק להתרחק ממנו במודע.

אשמח לשמוע את דעותיכם כמובן (:

 

לפחות אני יודעת שאני מושכת, התחילו איתי המון בחורים במסיבה (התחילו לא במובן של "אבא שלך גנן?" אלא יותר אחזו לי במותניים וניסו לרקוד איתי) אבל כמובן שלא זרמתי והורדתי אותם ממני מיד, אני ילדה טובה (: ויאמר לזכותם שהם ירדו ממני מיד.

אבל כשכבר יצאנו החוצה בשביל להיכנס למיניבוס שייקח אותנו הביתה אחד השיכורים שאף פעם לא מכניסים למועדון אחז לי ממש חזק ביד וניסה למשוך אותי אליו, וכנראה לסמטה החשוכה שהייתה ליד. למזלי יש לי שרירים די מטורפים והוא היה די שיכור אז הצלחתי למשוך את היד שלי מאחיזתו ורצתי אח החברה שלי, עם לב קצת דופק אבל בסדר. ממלמלת לה "באמא שלך אל תעזבי אותי" אני יודעת שזה לא היה כזה נורא אבל עם כל הסיפורים האלה שאני שומעת (וקוראת פה) כבר התחלתי להיכנס לסרטים.

אבל בכל מקרה, כל ההתחלות האלו העניקו לי דחיפה די משמעותית לביטחון העצמי שלי (:

 

אחרי חפירה קצרה אני שמחה להיפרד ממכם.

באהבה,

      סאמר.

 

 

נ.ב.

משימה עד לפוסט הבא, אחת לכם ואחת לי!

לכם: ספרו לי מתי אתם בפעם האחרונה הרגשתם כאילו הרגליים שלכן נמסות? סיפורים נבחרים יזכו במכונית שברולט חדשה!

לי: תהיי יפה ותשתקי.

 

עריכה:

איזה יופי של מספר כניסות (:



נכתב על ידי , 16/1/2011 16:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של one teenager ב-19/2/2011 10:45
 




כללי .

שם - סאמר

מזל - אריה

תפוסה ? לא

גובה - 1.70

מידת נעליים - 39

צבע אהוב - תכלת

גיל אהוב  - 16

כשרון בשירה ? ממש לא

ובריקוד ? לא

ובדרמה ? נראה לי

 

 מאכל אהוב - סיני

 צבע אהוב - תכלת, וכבר הייתה שאלה כזאת..

 עונה אהובה - אביב

 ספורט אהוב - כדור רשת 3:

 בילוי אהוב - חברים 

 סרט אהוב - המון סרטים, אני מניחה שמלחמת האופל

 תוכנית אהובה - סקראבס

 מכשיר חשמלי אהוב - MP3 

 

 

כרגע .

 שומע - את הבית

 מקשיב - אחלום לנצח

 רואה - אוורווד XD

 אוכל - שוקולד

מריח - אף סתום

 נוגע - במקלדת

 חושב על -.-...

 מצפה ל - מחר

 מתרגש מ - לראות אותו

 מאושר מ - נאדה

 מבואס מ - זה שהוא לא שם עליי

 איזה סוג של מצב רוח יש לך ? אהה...

עייף ? כן

 מרוכז בשאלון ? כן

 רוצה ללכת ל - להיפגש עם חברים מהמושב

 מריח  - כלום, אף סתום, דא

 אוהב הכי בעולם את - החברים שלי

 מחכה ל - סיום בית ספר כוס אמק

 עצבני בגלל - שיעורי בית במתמטיקה

 יש לך חשק עז ל - ללכת בשורטס וטבע נאות

 נמצא עם - אף אחד

 ורוצה להיות עם - חברים..

מתעסק ב - לרחם על עצמי

מאושר ? לא

 עצוב ? לא ממש.

 חושב על המספר - 5

חושב על המילה - דפדפת?

 חושב על התוכנית - סקראבס.

התמונה הראשונה שאת/ה רואה - של בטי בופ

 

בעד | נגד .

סמים - נגד

 סיגריות - נגד

 אלכוהול - נגד

 החזרת השבויים הבייתה - בעד

 ההתנתקות - נגד

 החלפת אולמרט - בעד

אהבה בין אותו בני המין - בעד

 דמוקרטיה במדינה - בעד

 צמחונות - בעד

 טבעונות - לא סגורה על עצמי

שתייה ונהיגה - נגד. נגד. נגד.

 בילויים בשעות מאוחרות - בעד, הכי מצחיק

 לדבר | לנסוע עם זרים - נגד.

 הארכת החופש הגדול - תקצרו את החופש ותעשו יותר חופשים באמצע.

 שביתות המורים - נגד העובדה שבכלל צריך אותן בעד החופש אבל

 טלוויזיה כל היום - ממש נגד.

מחשב כל היום - נגד.. ? (:

 אוכל כל היום - ממש ממש נגד

 לימודים כל היום - נגד

 ספורט כל היום -  נגד

 הפגנות - תלוי

עצומות באינטרנט - בעד נגד כזה

 הודעות פרסום בתגובות - נגד

 תגובות ללא שם - תלוי בתגובה

תגובות נאצה - נגד

 אתר ישראבלוג החדש (עם הפוסטים החמים, המלצת העורכים, העיצוב החדש וכו'..) - בעד

דיאטות בריאות - בעד

 דיאטות לא בריאות - נגד

 

זה או זה .

קיץ או חורף ? קיץ

חלק או מתולתל ? חלק

 פירות או ירקות ? פירות

 ישראל או ארץ אחרת ? ישראל

 אשכנזי או ספרדי ? אשכנזיה (: 

 ים או בריכה ? ים

 קולה, ספרייט או פאנטה ? פאנטה

 אירוע משפחתי או עם חברים ? גם וגם

 באולינג או סרט ? סרט

 ערוץ 22 או 10 ? שניהם (:

 הישרדות הישראלי או האמריקאי ? האמריקאי

 ובכלל תוכניות ריאליטי, הישראלי או האמריקאי ? אמריקאי

 שחור או לבן ? שחור

 אופטימיות או פסימיות ? אופטימיות

 קניון או שוק ? שוק

כיכר דיזינגוף, או זאת שפה בסוף הרחוב ? סבבי

 מים או משקאות ממותקים ? מים

 שתייה קרה או חמה ? תלוי מתי (:

 גלידה או ארטיק ? גלידה

 ישראבלוג או תפוז בלוגים ? ישראבלוג 

 וואלה או נענע10 ? וואלה

 בנג'י, סנפלינג או צניחה חופשית ? צניחה

 תופים, גיטרה או פסנתר ? גיטרה

חולצות או גופיות ? חולצות גזורות

סווטשרטים או סוודרים ? סווטשרטים

 חצאיות או מכנסיים ? מכנסיים

 חילוני או דתי ? חילוניה

נכתב על ידי , 2/1/2011 17:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SkinneeJay ב-9/1/2011 11:38
 



גם הוא?


- גם הוא מגניב בי מבטים בכיתה?

- גם הוא בוהה כמו מפגר בשם שלי בצאט שנים ולא עושה כלום?

- גם הוא מנתח כל דבר קטן שעשיתי?

- גם הוא מחפש סיבות לדבר איתי?

- גם הוא חושב שיש לי חיוך יפה?

- גם הוא מפנטז על רגעים?

- גם הוא רוצה שאני אגש אליו?

- גם הלב שלו מחסיר פעימה כשהוא רואה אותי?

- גם הוא נרגע כשאני נחמדה אליו וזורמת?

- גם הוא נלחץ כשנגמרים לנו נושאי שיחה?

- גם הוא מחכה שאני אהיה הראשונה שתיגש אליו?

- גם הוא חושב עליי לפני שהוא נרדם?

- גם הוא מתלבש בבוקר רק בשבילי?

- גם הוא חושב כל רגע נתון איך הוא נראה מנקודת הראייה שלי?

- גם הוא חופר לחברים שלו עליי?

- גם הוא מראה אותי לחברים שלו בפייסבוק ואומר לא זו לא תמונה טובה דווקא, אבל היא ממש מהממת במציאות?

- גם הלב שלו נמס כאני מדברת איתו או אליו?

- גם הוא רוצה לרחף מרוב אושר כשאני לידו?

- גם הוא כמעט עושה דברים משמעותיים ואז מוותר?

- גם לו מבט אחד בי מספיק בשביל להינמס?

- גם הוא חולם שארדם בזרועותיו יום אחד?

- גם הוא חשב איך זה יהיה להתנשק בגשם?

- גם הוא חשב איך זה יהיה סתם להתכרבל ולראות סרט ביחד?

- גם הוא חשב מה אני עושה בחצות אתמול?

- גם הוא נבהל לרגע שאולי אני מתנשקת עם מישהו?

- גם הוא חשב מה היה קורה אם היינו באותו חדר בחצות?

 

 

- גם הוא מאוהב בי קשות?

 

 

 

 

 

שתהיה שנה טובה מתוקים ♥

נכתב על ידי , 2/1/2011 15:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Summer :] ב-8/1/2011 10:23
 





880
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSummer :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Summer :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)