לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


THAT'S A GOOD THING

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

קרשים


משהו בה צץ

דקירה, טיפה

רסיסים דקים של אור.

 

רקפות עצובות

לבשו טיפות של חסד

אחרי לילות קרים מאוד.

 

והיא, בחיוך של אישונים

מנושקת וסמוקה

נחה על מיטה של קש

כשהקיצה משנתה.

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2010 16:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


תמימות דעת קלילה

רוקדת לה על השפתיים;

והיא שואלת שאלה

ואוהבת את העיגול שלך,

וגם את העיגול שלה.

 

משהו בכם אחד

משהו בכם שניים

 

משהו בכם בסיסי

כמו מים.

 

ואז אתה שואל בטון מתכוון

למה הכוונה?

-ובכן,

אני כבר לא כל כך בטוח.

נכתב על ידי , 19/12/2010 01:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


כמו ילד קטן

כמו לא הייתי

 

כמו רק רוצה

שילטפו את קיומי

שמישהו ירים אותי

ויגיד לי שזה לא סיפור גדול

 

אני רוצה

לא להיות כל כך עצובה

כל כך בודדה

לא להיות

כל כך לא מאוהבת...

נכתב על ידי , 5/12/2010 00:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבשחר נעלייך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בשחר נעלייך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)