לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לשיייייייר מיובייייי אהובתך (;


כולמיני , בעיקר על אצמי וכל אלה . . (;

Avatarכינוי: 

גיל: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011


לשיייייייייר אהובתי

 

 

הבלוג הקודם שלנו לא הלך טוב וכל זה

אז רציתי לפתוח חדש ,

הפעם בלוג רק בשבילך שיהיה גם לך

שתוכלי לשתף בו מה שבאלך ומה שאת מרגישה עם באלך

ועם ישלך זמן לזה לפעמים גם לי יש בלוג אישי

שאני מספרת בו הכל וזה באמת עוזר לי לפרוק .

 

=

 

דרך אגב היה היום אחחחחד הכיפיים

חוץ מהמגלצה המזדיינת הזאת שקיבלתי ממנה מכה וזהה : D

 ובאלי להגייייייייד לך שאני אוהבת'תותך עודפעם מלא מלא מלא פעמים ,

 

 

נכתב על ידי , 25/8/2011 23:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר D ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר D ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)