לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדריך ההישרדות של ההוא - החיים על פי טמבל


בלוג על החיים שלנו. של כולנו. לפעמים סאטירי, לפעמים קומי, לפעמים רציני ולפעמים עצוב.

כינוי:  ההוא עם החולצה של לד זפלין

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

האם ילד אשם בפשעי הוריו?


"העובדים הזרים הם עבריינים. הם שוהים בארץ בצורה לא חוקים ולכן יש לגרש אותם".

מה שנכון נכון. העובדים הזרים שוהים בארץ בצורה לא חוקית. באמת צריך לגרש כל אחד מהם שנמצא בארץ בצורה בלתי חוקית. אנחנו לא מדינת הגירה.

 

"מצוין! אנחנו מסכימים. אז למה בעצם אתה כותב את הפוסט הזה אם אתה תומך בגירוש?".

הו, זו בדיוק הנקודה. אני מסכים איתך עם הקביעה שאת העובדים הזרים יש, עקרונית, לגרש. אבל אני לא מסכים עם הקביעה שמתבקשת ממה שאתם מתכננים לעשות, שילדי העובדים הזרים אחראיים לפשעים שהוריהם עשו.

מה אתם בעצם מתכננים? לגרש את אלף ומאתיים ילדי העובדים הזרים, שנולדו כאן בארץ וגדלו בא, בגלל שהוריהם הגיעו לכאן בצורה בלתי חוקית. האם ילד אשם בפשעיהם של הוריו? לפי החוק הישראלי, לפי התנ"ך שאותו אלי ישי בוודאי כל כך מעריך ("אבות יאכלו בוסר ושיני ילדים תקהנה"), ולפי המוסר הבסיסי של כל בן אדם בעולם - לא. פשוט מאוד לא.

כל פשעם של 1200 הילדים האלו הוא העובדה שנולדו למשפחה שנמצאת כאן בצורה בלתי חוקית, ולא למשפחה שנמצאת כאן בצורה חוקית. לפעמים אני שואל את עצמי, מה היה קורה אם אני, בתור נער, לא הייתי נולד למשפחה שמבוססת בארץ ונמצאת בה בצורה חוקית, אלא למשפחה שנמצאת כאן בצורה לא חוקית? היו מגרשים אותי, בגלל שהורי פשעו. היו מנתקים אותי מהמקום שבו נולדתי, משלחים אותי לאפריקה, מפרידים אותי מהחברים שלי ומכל הדברים שאני רגיל אליהם - וכל זאת בגלל שהגורל בחר שאני אוולד למשפחה הזאת ולא למשפחה אחרת.

 

"אז מה אתה רוצה לעשות? לגרש רק את ההורים ולהשאיר את הילדים?", הוא שאל בלגלוג.

אי אפשר לנתק ילד מהוריו. זה אפילו יותר אכזרי מלשלח אותם ביחד. ההורים ישארו עם הילדים.

 

הפנים שלו ממש זרחו. "אה-אה", הוא אמר, "העובדים הזרים יבינו שילד זה פוליסת ביטוח נגד גירוש, ואנחנו נתקע עם מאות ומאות אלפי עובדים זרים בארץ, שיתרבו ויתרבו".

דבר ראשון, אני לא מסכים עם המושג "ניתקע". זה חלק מהדמגוגיה נוסח אלי ישי, שמתאפיינת בקביעות שהעובדים הזרים מביאים מחלות וההומואים מביאים רעידות אדמה. ודבר שני, אני מאמין שמדינת ישראל צריכה לאמץ מדיניות הגירה קפדנית מאוד. צריך לגרש מעתה והלאה את העובדים הזרים הלא חוקיים - את כולם.

 

אבל הילדים - הילדים לא עשו דבר. את הילדים אסור לגרש. אסור להעניש ילד רק על כך שהגורל בחר שיוולד למשפחה שפשעה. אסור לנו להתדרדר לתהומות גזעניים וחלולים, עיוורים ומיושנים. אסור לנו לאפשר לדבר כזה לקרות.

נכתב על ידי ההוא עם החולצה של לד זפלין , 12/9/2010 15:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לההוא עם החולצה של לד זפלין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ההוא עם החולצה של לד זפלין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)