לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאידך


כינוי:  ורד ק.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

איבדתי ילד


התעוררתי מחלום קשה כמו הפלה לא רצויה, כמו מפל רועם של מים שאיתו אני מוטבעת. האחיין שלי היה לי על הידיים. הוא היה ילד שאפשר לשאת בידיים בחלום. ועדיין ידוע היה לנו (לנו- בחלום!) שהוא מסוגל למעשים פרחחיים, כמו עכשיו שהוא יותר גדול: להבהיל אותנו מאחור, להתחבא, לאחז עיניים.

אבל אחזתי בו, ובחלום תהיתי אם האחיזה שלו עלי, שכה נעימה לי ודווקא לא כבד כל כך, היא פיצוי על אי אימהותי, שלא מילאתי את התפקיד של מה שאומרים אמורה, או סתם אהבה לא תלויה בשייכות, ככה אהבה לילד שאני יכולה ככה לסחוב לפה ולשם קצת ולאן שהולכת. אבל אז אני מביטה לפנים ולמטה ופתאום על הבטן אין ילד. אין זרועות אוחזות בי, ישן. ואיך לא הרגשתי ואיפה נעלם כך. ובהלה, ואמא ואבא שלו בהתחלה מתלוצצים- הרי התחבא, והאבא נרכן, גדול וכבד תחת המיטה, ובחדר אחר, אבל איננו, איבדתי אותו, איבדתי ילד ששכב בזרועותי.

נכתב על ידי ורד ק. , 9/7/2019 06:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,345
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לורד ק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ורד ק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)