לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No regrets, just love



Avatarכינוי:  living a teenage dream

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

מצב רוח? סטנדרטי :|


חשבתי שיותר מ9 שנים מספיקות לך בשביל להכיר בנאדם לעומק..מסתבר שלא..

מסתבר שהבנאדם שגדלתי,התבגרתי וחוויתי איתה כלכך הרבה דברים "לא מכירה אוותך בכלל" ואיך זה שדווקא עכשיו שאני הכי צריכה אותה שאני כלכך פוחדת להשאר לבד בלי אפאחד מסביבי בלי מישו שיתמוך בי בצורה עיוורת  דווקא עכשיו אנחנו לא מפסיקים להתנגש ולריב על כל שטות..

כן אני מודה,אני לא קדושה..נולדתי דפוקה קשה לי להוריד את כל החומות ברזל הענקיות שהצבתי קשה לי לספר והיפתח באותה הדרך שלה, וכן קשה לי להבין אותה לפעמים כי הצורת מחשבה שלנו שונה וכן אני בורחת וקשה לי להתמודד עם דברים..

אבל אז מה?

היא לא אמורה להיות פה בשבילי לא משנה מה?

כל מילה שטותית שלה פוגעת לי ישר בלב ..כי ספגתי מספיק בחים מהבאדם שאמור להיות הכי קרוב אליי והיא יודעת את זה..

ואני לא רוצה לאבד אותה..את החברה הכי טובה שלי...אבל צחוק הגורל אני בעצם זאת שמרחיקה אותנו..

 

לילה טוב♥

נכתב על ידי living a teenage dream , 28/9/2010 22:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב חגג:)


חחגגגגגג שמממח :)

ואם אנחנו כבר בקטע של חגים,שנה חדשה והתחלות אז:

 

שתהיה שנה נפלאאאה,מועילה,יצירתית,כייפית,מלאת חוויות!

 אמן:)

 

ושוב חג שמח!♥

נכתב על ידי living a teenage dream , 22/9/2010 21:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה למה למה למה?


אני לא מנסה להראות מעניינת או לצאת בהצהרות כדי למשוך לפה קוראים..אני רק מנסה להבין את עצמי ולסדר את הבאלגן המטורף שנוצר אצלי במוח..

 

אני באמת לא מבינה מה נדפק איתי..

 

למה אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי?

למה עד שאני כן יודעת מה אני רוצה ואני משיגה אותו,אני בורחת,אני לוקחת מליינתלפים צעדים אחורה ומנסה להימנע מזה בכל יכולתי?

למה אני חייבת לשתוק כל הזמן?

למה אני חוזרת שוב ושוב ושוב על אותן טעויות,למרות שאני יודעת מה מחכה לי מעבר לפינה למרות שאני יודעת שאני שוב אפגע?

למה אני מרחיקה את האנשים שאוהבים אותי,כי אני שוב מסתגרת?

 

למה למה למה למה...

מי יענה לי על כל זה? אני גם לא יודעת וכנראה שבזמן הקרוב אני גם לא אקבל תשובה..

 

לילה טוב לכם♥

 

נכתב על ידי living a teenage dream , 19/9/2010 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

35

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliving a teenage dream אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על living a teenage dream ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)