לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  .Complicated girl

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

שאריות


העבר השאיר בי שאריות של הפרעות. הפרעות שלפעמים יכולות להפיל אותי, לגרום לי לבכות עד שהכול שוב ריק. אני לא נותנת להן לחלחל אצלי בורידים, אני שורפת אותן כשהן מגיעות כמעט-כמעט עד לנקודת השבר. הדם הכחול גורם לי לצמרמורת רק מהמחשבה שזה יערער אותי בפעם ה980. 

בפעם ה980 קורה עולם אחר, עולם של יצור שהצליח לקום ממקום שבשבילו היה השפל, המקום שבו עלוקות נשמעו כמו דבר כיפי, שאוכלות ומוצצות את הדם שלך. בפעם הזו, היצור יבלע את הרוק, יבכה, יבהה בתקרה, וירדם עד שהכאב יתפוגג. 

 

יש בי הרבה לתת, הרבה דם כחול

נכתב על ידי .Complicated girl , 23/6/2015 22:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Complicated girl ב-18/7/2015 01:01
 



לדף הבא
דפים:  

13,006

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Complicated girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Complicated girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)