לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex Stories




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

כמו שהבטחתי


קטע נוסטלגי שכתבתי לפני כמה חודשים טובים עוד לפני שהתחלתי לצאת עם מאמי שלי...

הקטע מספר על האקס שלי,יש לנו היסטוריה מאוד מגוונת של מקומות בהם עשינו את זה,ביניהם:מלון בטורונטו,שירותים של מטוס,קניון עזריאלי(כן,קראתם נכון),על פסנתר,בתוך ג'קוזי והרשימה עוד ארוכה...

 

במקרה הזה יש קטע קצר,בלי יותר מדי פירוט,אבל נוסטלגי להפליא על פעם אחת שהוא עשה לי ביד תוך כדי נסיעה על הקטנוע בכביש החוף.תהנו!

 

זוכר את הפעם ההיא שעוד עבדתי בישראכרט ואתה עבדת במסעדה?בקושי היינו מתראים אז,ובמקום לחגוג איתי את יום האהבה-אתה עבדת וראיתי אותך בדיוק לרבע שעה כשחזרתי מהעבודה ואתה בדיוק היית בדרך לעבודה.הבאת לי במתנה לב משוקולד כי הרגשת רע שאנחנו לא עושים כלום ואז נסעת לעבוד כל הלילה במסעדה הזאת ולשרת זוגות אחרים שבאו לחגוג-אני הלכתי לישון.

יום למחרת עבדתי בוקר והייתי מצוברחת.אתה לא עבדת והצעת לי שנלך לחגוג היום,כי עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

הסכמתי לרעיון וכשיצאתי מבית ישראכרט בצהריים,אתה כבר חיכית לי על הקטנוע שלך,נראית כ"כ סקסי עם הקטנוע והמשקפי שמש האלו.אני בטוחה שחשבת עליי את אותו הדבר כשראית שאני לובשת את השמלה הקצרה האהובה עליך ואת המגף עם העקב.

נסענו לאכול בטיילת של ת"א,רמזת לי כמה פעמים תוך כדי שאתה ממש רוצה אותי,ידעתי כבר מה הולך לקרות כשנגיע הביתה.

אחרי האוכל עלינו על הקטנוע,אתה כמובן נהגת ואני ישבתי מאחוריך.בדרך להרצליה הרגשתי איך הידיים שלך מטיילות לאורך הרגליים שלי ולאט לאט מתקדמות למקום אחר.

אני זוכרת כמה הרגשתי נבוכה והזזתי את הידיים שלך אין ספר פעמים במהלך הנסיעה.

"תירגעי" אמרת לי "אנחנו על כביש מהיר-אף אחד לא מסתכל עלייך" אמרת.

וכך מצאנו את עצמינו נוסעים על כביש החוף מת"א להרצליה דרך גלילות כשאתה שולח יד אחת אחורה(ביד השניה מחזיק את הכידון של האופנוע),מכניס את ידך אל מתחת לשמלה שלי,משם אל התחתונים שלי ומענג אותי בדיוק כמו שאני אוהבת-במהלך נסיעה על כביש החוף כשהוא מלא ברכבים אחרים.

כשהגענו הביתה כמובן שהיה המשך,רק שהפעם רוב ההנאה הייתה שלך.

 

כן היו גם רגעים טובים בקשר הזה מדי פעם,אבל הסקס-היא מזעזע!!!היה לו זין קטן,דק והוא היה גומר בשניה.אההה...וגם מעולם לא עניין אותו אם אני נהנת או גומרת.

ובקיצור,התמזל מזלי ועכשיו אני מתפנקת על בחור עם זין ארוך,עבה,ליבידו מטורף,חרמן רצח ושלוקח לו לפעמים איזה חצי שעה לגמור!

 

נכתב על ידי Sexy Bitch , 14/8/2012 17:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט לא גומרת.


אז לשם שינוי אני לא מתכוונת לספר פה עוד סיפור סקס עליי

אני צריכה עצה:

אני לא גומרת-כמעט אף פעם,וגם כשאני חושבת שאני גומרת-אני אף פעם לא בטוחה בזה

זה מתחיל כבר ממש לבאס אותי וחבר שלי לוקח את זה קשה וכל הזמן מלחיץ אותי בזמן הסקס אם גמרתי

מישהו/י יכול/ה פה אולי לתת לי כמה טיפים איך לגמור או איך לדעת שגמרתי או אפילו לשלוח לי איזה לינק לכתבה שתוכל לעזור לי בזה?

 

HELP ME

 

 

 

 

נ.ב-שבוע הבא כנראה הולך להתפרסם פה קטע שכתבתי מזמן על האקס שלי.

נכתב על ידי Sexy Bitch , 8/8/2012 11:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Sexy Bitch

בת: 33




6,923

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexy Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sexy Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)