די, אני לא יכולה לעמוד בזה יותר.
חשבתי שאני לא לחוצה מהמבחנים. טוב, חשבתי שאני יודעת את החומר.
מסתבר שיש מין קטע כזה במבחנים - כל קשר בין מהלך הקורס למבחן עצמו מקרי בהחלט.
וגם כשיש קשר - איכשהו יש נפילה.
בכלכלה, המבחן היה קל והייתי בטוחה שעניתי עליו נכון חוץ מ-3-4 שאלות ונתתי לעצמי ככה עוד 2 שאולי פספסתי, אמרתי סבבה 70. אבל וואלה לא, 55! איך זה הגיוני??!?!?@!#$$T^^&&a$#%$%^^&*mp;amp
בסטטיסטיקה ומתמטיקה, שלא נפתח בכלל את הנושא - מה חשב/ה לעצמו מי שהרכיב את המבחנים האלה? המבחנים היו קשים ולא הוגנים, 80% מתוכן המבחן במתמטיקה היה על פונקציות כלכליות ונגזרות שלו - דבר שהקדשנו לו בסה"כ 2 שיעורים מתוך 14 במהלך הסמסטר... למה לעזאזל? להכשיל בכוונה?????
אני לא מבינה.
אני מיואשת.
אני לא יכולה להמשיך להתנהל ככה.
אם אני רואה שמועדי ב' הם על אותו עיקרון - אני פורשת, לא יכולה לעמוד בזה.
זה לא הגיוני.
בא לי לבכות.