לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שכרון חושים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

נשים יפות ללא כיסוי


נמאס לי להיות עצובה,

אני רואה במראה בחורה נהדרת, מרשימה, וזה כל פעם מפתיע אותי מחדש, זו אני?

מבפנים אני עצובה, תנו לי רק שניה אחת ללא שליטה עצמית ואני מתפרקת ומתחילה לבכות

כשהייתי ילדה קטנה חשבתי שנשים מצליחות ויפות לא בוכות, חשבתי שהן תמיד מאושרות

לקח לי הרבה זמן להבין ולהפנים שאני אישה מצליחה ויפה ולא בא עם זה שום בונוס, אני נשארתי אני, עדיין אני כלואה כאן בתוכי, וכולם חושבים כמו שאני חשבתי בילדותי, שנשים יפות ומצליחות תמיד מאושרות - ואני לא!!!

 

נכתב על ידי popkoren1 , 26/9/2010 20:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה אצלי במיטה


בחרתי שיר להמתנה נעימה בפלאלפון, שיר למתקשר אחד בלבד, אתה

לילה (אצלי במיטה) של נוער שוליים

אתה לא מתגעגע לשמוע את השיר שלך?

נכתב על ידי popkoren1 , 26/9/2010 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ללא כותרת


עברו שלושה שבועות מאז כתבתי לך לאחרונה... ארבעה שבועות מאז דיברנו לאחרונה... וחודשיים מאז התראינו, כל כך הרבה זמן עבר מאז, ואתה עדיין חרוט בלילבי אתמול, מצאתי את עצמי שוב כותבת לך, בשנייה אחת נפרץ סכר המילים ומילאתי מייל שלם, וכמובן ששלחתי אותו מה עוד יש להגיד אחרי כל כך הרבה זמן? ולמה לשלוח מייל כזה למי שאינו רוצה אפילו לדבר איתי? אבל האצבעות שלי מתקתקות במקלדת כאילו ואין מחר והמילים נשפכות בקצב רצחני, ברגע שרק התאפשר לי (ע"י המוח שלי כמובן שחשבתי שהוא נרגע מעט) נשפכו המילים, ואיתם באה החרטה, למה שלחתי? והיום, שוב מייל נשלח אליך... וכאשר רציתי לכתוב את המייל הבא עלה במוחי רעיון, אם אני רוצה לכתוב, אז שאכתוב בבלוג, וככה, גם אתבטא וגם לא אתבזה ע"י שליחת מיילים אליך...! ברוך ממציא הבלוג אני מתגעגעת אליך אהוב שלי, מלך שלי, מייחלת לטיפונת ממך, לשמוע את קולך, לנשום אותך, להרגיש אותך
נכתב על ידי popkoren1 , 25/9/2010 21:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  popkoren1

מין: נקבה




66

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpopkoren1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על popkoren1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)