לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גאווה בהכחשה


תקוע אמצע שום מקום

Avatarכינוי:  Shone

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

יום חדש.


או.

יום חדש.

בנתיים הכל הולך טוב.

החיוך חזר.

הצחוק.

הדבר היחיד שחסר לי כבר במשך שנה - שנתיים זה החיבוק האוהב.

לא נורא, אני בינתיים מעסיק את עצמי יותר מדי כדי לא לחשוב על כאלה דברים.

כמו שאני מכיר את עצמי, או שזה יעבור מעצמו, או שזה יתפרץ. נראה.

 

אבל בכללי, אני מרגיש עייף כל הזמן. לא יודע למה. קשה לי לקום, קשה לי ללמוד.

אני ע-י-י-ף.

נו טוב זה יעבור..

כמו כל דבר.

 

אז המשפט השבוע כמו שאתם מנחשים זה - הזמן יעשה את שלו.

 

וגם הנה השיר. ;)

 

 

 

נתראה קריצה

 

שון.

נכתב על ידי Shone , 10/11/2010 16:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)