לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myself & Time.

סתם שכזה על היומיום ... קצת מעורבב ... פשוט הכל (:

כינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

שיחות בסקייפ עם האנשים שאתה הכי הכי אוהב ....


פוסט שני, (:


ואי לא שיערתי לעצמי שיהיה כלכך כיף לחזור לכתוב..


איזה כיף לי, סופסוף מקום לכתוב בשביל אנשים מסכנים שלא ידעו שהם נכנסים לזה ואז נשאבו לקריאה.


אני מרגישה מרושעת, מוחעחעחעחעחעחעחעחע D:


~


טוב, עכשיו אין לי ממש מה לספר וזה..


אז אני אכתוב על מה שקורה ברגעים אלה ממש,


בעוד אנחנו כותבים .....


סקייפ זו תוכנה מעולה. מדהימה. נפלאה.


~ אהמ פרסומת סמויה לסקייפ אהמ~


כשאנחנו בסקייפ תמיד קורות הסטלות הכי מצחיקות ומפדחות שיש.


" בשטראוס, מאמינים, שרק פרות מטופחות מפונקות נותנות חלב. מעדן הגולן- של שטראוס."


אין עלינו ואין מעלינו כפרעלינו אנשים, אני אוהבת אתכם כלכך.


אני מוכרחה להקדיש את הפוסט הזה לאיש של מעדן הגולן- אנשי מעדן הגולן - אדלר ודניאל. 3>


אז לדבר איתם (אתכם כשיצא לכם לראות את זה) זה באמת כיף אדיר,


אתם מצחיקים אותי תמיד, כל פעם שאני צריכה אתכם או אפילו סתם כשמשעמם,


השיחות אתכם זה הכי סטלה שיש, וככה אני אוהבת אתכם.


 


אל תשתנו בבקשה, כי עכשיו אתן כבר חשובות מדי ... אוהבת אתכן 3>


ואדלר גם אתה חמוד, בשטראוס ;)


 


~


 


אע נזכרתי, היה לנו תמפגש וונאבי מעריצות (:


ברבר החמוד וג'ורדן השרוט, הסתובבנו איתם כל היום.. כמעט 8 שעות..


היה פשוט מדהים, הם כאלה חמודים אעאע לאכווווווווול אותם פשוט, והיה מצחיק עם הבנות,


ראינו חתיכים בקניון *כמובן נו זה עזריאלי!* ואז כל פעם שראו איזה אחד חתיך שלחו אותי לבקש תמונה איתו..


התוצאות יועלו בהמשך כי נדפק לי הפוטו ו.. בעצם אני אעלה אותם והם יוערכו בהמשך .... אז מוכנים?


התוצאות לפניכם!


 


ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site


ברבר ואני 3>


mr. smiley guy. ♥


 


ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site


ג'ורדן, שנינוש ואני 3>


אמ הלינק יהיה לפרופיל של ג'ורדן כי.. לו זה יעזור, לשנינוש לא D:


ושני מדהימה 3>


 


 


ורק כי אני נחמדה, יש פה קישור לפרופיל של היפים האלה, מוזמנים להוסיף ולהפיץ, זה ממש יעזור להם (:


 


~


 


פניני חכמה מפי חברותיי האהובות ♥


 


חברתי ד' מוסרת - החיים שלך הם כמו סרט - שאתה הוא הבמאי, המפיק והשחקן הראשי.


חברתי ר' מוסרת - לבנות אמון וחייים לוקח זמן, אבל להרוס את הכל לוקח בדיוק שניייה !

נכתב על ידי , 30/9/2010 00:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל ההתחלות קשות ....


טובטוב.. מזלטוב לי (:

אמ.. בעיקרון, אני עצלנית, ובגלל זה פתחתי את הבלוג.

אז אמ.. אף פעם לא הייתי טובה בפתיחה רשמית למאורעים מרגשים, בואו נדלג הלאה.

~

יש שינויים בחיים שמאחרים להגיע, אבל כשהם מגיעים אתה הכי מאושר שבעולם.

יש שינויים בחיים, שעושים אותך עצוב, ויש שעושים אותך שמח.

יש שמרגשים ויש שלא חשובים, אבל כשאתה נתקל בשינוי גדול שאתה עושה, לטוב או לרע, ישלו השפעות עליך.

~

אז אני התנתקתי מבנאדם שעשה לי רע. בעיקר רע.

לא מדברת על מכות או על העלבות, פשוט... מן פגיעות פסיכולוגיות שלא בכוונה שכאלה.

מאחלת לכם שלא תיתקלו בכאלה, בייחוד כשהן נעשות לא בכוונה.

בכל מקרה, אין לי מושג איך, אבל הצלחתי להתנתק לגמרי מהבנאדם הזה, ואין מאושרת ממני.

מכירים את ההרגשה הזו, כשאתם קופאים מקור, ואז מישהו מבורך מגיש לכם כוס תה?

בהתחלה אתם מחזיקים אותה במן חיבוק כזה בין שתי כפות הידיים, מתחממים מהמגע של הכוס הלוהטת בידיים שלכם,

ואז כשאתם שותים את התה, או השוקו, או הקולה שישבה יותר מדי זמן מחוץ למקרר ועכשיו היא מגעילה וחסרת גזים, הנוזל עובר לכם מהגרון ואל הבטן, וזו ההרגשה הכי מדהימה שקיימת לדעתי.

אז החמים הזה בבטן, זו הרגשה שלי עכשיו, לא משנה מה אני עושה. רק שלא יפסיק. (:

 

אז ככה, כזה לאחרונה כזה, אני כזה התחלתי כזה להגשים מן כזה חלום כזה ישן שלי....

והלכתי ללמוד להתמקצע ב  ריקוד . ♥

כל החיים שלי אני רוקדת, מול המראה, מול משפחה לעיתים רחוקות מאוד, אבל לא באופן מקצועי כזה.

עכשיו להיכנס לסטודיו ולראות את המראה הענקית מולי זו תחושת הקלה מדהימה כזו, כי זו הרגשה של בית.

ואני בשיעור השני מתוך 4 שלא הגעתי אליהם בגלל מחלה XD

אבל... אני יודעת למה זה, זה כי ריקוד תמיד היה התשוקה שלי, מן אהבה כזו שלא הגשמתי.

ועכשיו לרקוד, ללמוד את התנועות, להתאמן, אני מה זה גאה בעצמי פתאום!

אני יודעת שיש לי למה לחכות בימי שלישי וחמישי בשבוע, להתארגן יפה, מפנטזת על המקלחת שאחרי השיעור.

אפילו בשיעורים הכי משעממים ישלי כבר על מה לחשוב... הריקוד ממלא לי את החיים מחדש בדרך שרק ריקוד יכול.

~

וכתיבה, בעצם, אחת הסיבות שפתחתי את הבלוג ההזוי שלי...

אני אוהבת לכתוב. מאוד. מאוד.

לא לכתוב בכוונה של תוכנות מסרים- - "היייייייייי!" - "הייייייייייייייייייייי (: "

- "אז מנשמע? :]"

- "פסדר בובה מה איתך?"

- "משעמם לי..."

- "ואי כלכך נכון! גם לי משעמם! "

- "בואי נפיג אחת לשניה את השיעמום!"

~

לא. ממש ממש לא.

כשאני כותבת, אני כותבת מהלב.

פעם בחורף לא הצלחתי להירדם, בלילה של בית ספר.

אז לקחתי לי אנציקלופדיה, דף, עט, וראש מלא במחשבות מסתחררות.

ולהגנתי יאמר שראיתי שידור חוזר של טלנובלה לפני הכתיבה.

יצא לי כמו מן חצי פרק מרומן, אני עובדת על לפתח את זה. :]

בקיצור כשיש לך כישרון, תנצל אותו, אחרת פשוט תהיה מה שאנשים מכנים "כישרון מבוזבז" וזה לא כיף, זה מבאס כזה לדעת שיכול לצאת ממך משהו אבל אתה לא טורח להזיז תתחת ולעשות מעצמך משהו.

~

 

פניני חכמה של חברותיי האהובות ♥

 

וחברתי האחלה ביותר ש' מוסרת - כשאין לך משהו טוב להגיד- אל תגיד (:

וחברתי הנשמה ד' מוסרת - אל תסמכי על אנשים עד שאת מכירה אותם מספיק טוב.

וחברתי האהובה נ' מוסרת - הכי קל זה להתאהב בבלתי אפשרי .. אבל אי אפשר לדעת עד כמה קל להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

וחברתי המדהימה ר' מוסרת - תהיה אתה עצמך, ולבסוף כולם יבינו מי אתה האמיתי, זה שהכי הכי, כי אם תהיה מישהו אחר יאהבו אותו ולא אותך עצמך.

 

תלמדו מהן יש להן משהו טוב בראש ;]

 

סורי על החפירה... אני מוסיפה עיצובים וזה D:

 

נכתב על ידי , 28/9/2010 23:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





284
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTamarulik(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tamarulik(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)