לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shahar Land for another 10 km from here



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010



 בוב ספוג כזה סקסי (H)
קרידיט .


היה  אחלה שבוע, נהנתי ממש
היה לי מורה פרטי ביום שלישי,
והוא כל כך זונה .
ועוד משהו? כבר איזה שנה
אני וחברה שלי בטחות שהוא גיי,
אבל הוא מתחתן בעוד חודש .
ונראלי שעם בת . לא שאני מתכוונת לשאול . (;
יום רביעי היה יום הזיכרון לרבין,
והיה 30 (!) מעלות . כן, ואולי יותר .
והלכנו לבית ספר התיכון, עם עוד 500 תלמידים,
בחום, והיה כ"כ חם, ונשרפתי בפנים.
ועוד הם הוסיפו קטעים ברגע האחרון . נהדר  סטנדרטי
אבל אני כן מכבדת את רבין והכל.
אבל הטקס הזה היה כמו עינוי פשוט,
יש לי הרגשה שהמורים והמנהלת עשו לנו בכוונה . O:
בערב היה לסבתא רבתא שלי יומולדת,
והייתי חייבת ללכת במקום ללכת ליומולדת של
חברה טובה שלי, שהיא לא איתי בחטיבה .
מבאס בטירוף, כן. כ"כ רציתי ללכת .
היא גרה בבית אבות, והאמת שהוא ממש יפה.
אמרתי לאמא שלי שאני מוכנה לעבור לגור שם . D:
חחחח כשרושמים את זה אני נשמעת מפגרת במיוחד .
היה נחמד, היה אוכל טורקי כזה, לא משהו .
מה עם איזה ביסלי ?
אבל בת'כלס ישבתי כמעט כל הזמן להכים ש.ב.
אחרי זה אני ואחותי מצאנו זיקית קטנה ומגניבה
כזאת, וכל הילדים שם התעללו בה.
אבל כשהבאתי מצלמה היא כבר הלכה. לאנורא ><
ביום חמישי היה לנו מפגש של כל הכיתה,
ישר אחרי בית ספר, היה אחד המצחיקים והנדירים.
אני כ"כ אוהבת את הכיתה החדשה
הלכנו אחרי בת ספר לבבלי, לגבעת הפעמון אומשהו .
אכלנו שם פיצה, שוקולדים וקולה, כל אחד שילם
10 ש"ח, שזה ממש לא הרבה .
אחר כך עלינו על הגבעה, והיה שם שיא הכיף .
היום, היה כיף, והלכתי לבית ספר בתשע, ככה המערכת שלנו.
היה לנו בוחן בתנ"ך, ואני היחידה שלמדתי, השנה אני חייבת לחרוש.
היו חמש שאלות והיה צריך לענות על ארבע, עניתי רק על ארבע,
כי את החמישית לא ידעתי. אף אחד לא ידע .
ועוד משהו - קיבלתי 100 ! ישבתי
ולמדתי, אני מאושרת מהציון
הזה, הוא עשה לי את השבוע.

וואו, זאת אחת החפירות !
היה לי הרבה מה לספר,
מקווה שלא נירדמתם . X:

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
דיוטי חתימות .

נכתב על ידי , 22/10/2010 16:41  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

147

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכינוי שנאבד בישראבלוג (H) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכינוי שנאבד בישראבלוג (H) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)