לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the ugly TRUTH


-ME-

Avatarכינוי:  Muskan

בת: 18



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

ילדה תמימה. NOT


אנשים כל כך מגעילים אותי, הלוואי וזה לא היה כך. הלוואי והייתי נאיבית, אבל כולם מתנהגים כאילו התפקיד שלהם הוא לאכזב אותי.

אבל הם כבר לא מאכזבים אותי, כגודל הציפייה גודל האכזבה. ואני כבר לא מצפה.

יש לי וידוי- אני מוסקן, ואני אנטיפטית. אין לי צורך בלהתערבב עם כל המי ומי.

וכשחשבת שאני כן מנסה בסופו של דבר להשתלב, במקום לצאת מנק' הנחה שאם זה מה שאני רוצה אז זה כנראה הכי טוב בשבילי, חטאת כמו הקודמת בנעלייך וכעסת עלי. כעסת עלי על שכביכול ניסיתי להתחבר יותר לאנשים אחרים, אנשים שלא היו את. עצבנת אותי כל כך שלא טרחתי להסביר לך שדבר לא השתנה, ושאני עדיין לא החברה שלהן, מהסיבה הפשוטה שאני גם לא החברה שלך ובטח שלא חייבת לך הסברים והתנצלויות. ואחרי שאת 'התאכזבת' מההתנהגות הצבועה שלי, התחלת להתחנף אליהן בעצמך. מגעילה. תעשי מה שאת רוצה, אבל אל תחשבי שאת יודעת מה טוב בשבילי, במיוחד כשזה בא ממקום של אגואיזם וקנאה. את אפורה וטפלה. ותמיד תהי כזאת. וברור שאת לא יכולה להכיר בקיומי במוח המעוות שלך, כי שתינו יודעות שאני יותר שווה ממך. ואת בהחלט לא יודעת איך לשאת את זה. אז צאי לך עם החברות שלך שכמובן באופן מפתיע נראות פחות טוב ממך, וכן באופן טבעי פחות חכמות וכישרוניות ממך. אין כמו מכוערות להעלאת הביטחון העצמי, לא כן?!

 

והמשפחה, הו המשפחה. משפחה לא בוחרים? בולשיט. נולדתי למשפחה מסויימת אבל אני בחרתי לאהוב את מי שאני רוצה לאהוב, ולהשתייך למי שאכפת לי ממנו.

אבא ומשפחתו הדולה (גדולה מידי שיש להכחיד) מחוקים ממזמן. ובסופו של דבר גם משפחתה של אימי הובלה אל הגרדום. אין הנחות. נכון שבמצבים הקשים שלנו הם לא עזרו לנו, כי הם לא היו חייבים לנו כלום אף פעם (כי אז מה אם האחות שלכם שקעה בדיכאון, ושלא היה לה במה להאכיל את הילדים שלה בזמן שאתם יושבתם על מיליונים).

אז הם לא חייבים לנו כלום, וככה גם אני. קשרי דם אף פעם לא היוו גורם מכשיל עבורי. וככה זה תמיד, אני מחשיבה אנשים כמשפחה רק לאחר שהרוויחו את הזכות הזאת בעצמם.

כי נגמר לי. כי כן, אני עדיין נושאת צלקת מאבא. שבמקום להגן עלי, הטיח באופן מרושע את כל הרוע לפרצוף שלי. לפרצוף התמים שלי.

אמנן צמחתי להיות אדם טוב יותר, ולא יהיה קל לרמות אותי בעולם הזה. אבל כדי להגיע לכאן הייתי צריכה להידרדר תחילה, עמוק לבוץ כדי להבין שיש אנשים שאכפת להם ממני, ויש כאלה שפשוט לא. ושאין מה לעשות. אם צועקים חזק לעזרה ואף אחד לא משיב, צריך להתאמץ לצאת בכוחות עצמך משם אחרת...

 

אז כן... אני מוסקן, ואני לא סובלת אנשים. אני לא מאמינה בהם. הדבר היחידי שאני יודעת לגביהם זה שהם עלולים לפגוע בי יום אחד. כי ככה הם בנויים, לשים את עצמם לפניי. וזה בסדר! רק אל תנסו למכור לי את הלוקשים שלכם. 

נכתב על ידי Muskan , 11/11/2010 23:42   בקטגוריות שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



We Will Rock You


 

 

 

Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Singin'
We will we will rock you
We will we will rock you
Buddy you're a young man hard man
Shoutin' in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo' face
You big disgrace
Wavin' your banner all over the place
Singin'
We will we will rock you
We will we will rock you
Buddy you're an old man poor man
Pleadin' with your eyes gonna make you some peace some day
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place
We will we will rock you
We will we will rock you

מרגישה שאם יכולתי לדבר איתו, אני יכולה לעשות הרבה דברים בחיים שלי.
אנשים צר לי לאכזב אתכם, אבל לא קל לשבור אותי. אני לא מוותרת יותר.
סיימתי לוותר לעצמי, זהו! יש לי מה להוכיח.
אני לא כמו אבא, וכן אפשר לבחור משפחה. בחרתי להיות שונה, לא להיות לוזרית כמו אבא.
אתם תראו. 

נכתב על ידי Muskan , 8/11/2010 23:09   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כיף..!


הארי פוטר ואבן החכמים... מחזיר אותי אחורה :)

אתחלתי אותו הבוקר וסיימתי אותו לפני כרבע שעה. אחי הולך לאכול ת'כובע XD

נכתב על ידי Muskan , 4/11/2010 12:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

762
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMuskan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Muskan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)