לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Brain Damage


.But I'm a creep, I'm a weirdo

כינוי: 

בת: 19

ICQ: 258745476 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

"אחרי החגים שמח"


הרבה זמן עבר..

 

כל הדברים בעולם נולדים קטנים
ועם הזמן כמובן גדלים
כל הדברים בעולם נולדים קטנים
ועם הזמן כמובן גדלים.
רק הכאב בעולם
רק הוא נולד ענקי
כרי שילך ויקטן
חכי ותראי.
שיר לעצמי
שיר בשבילי
ככה אני
שרה כשאין לי למי
שיר לעצמי
ככה אני
שרה כשאין לי למי
אם את רוצה תצטרפי.

 

(חווה אלברשטיין)

נכתב על ידי , 24/10/2008 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,269
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCreep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Creep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)