לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג חופשי


לפעמים כל מה שבן אדם צריך, זה קצת חופש. אני צריכה הרבה מזה

כינוי:  המאהבת

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

לאהוב אותך מרחוק


אולי נגזר עליי

לאהוב אותך מרחוק

לבכות מבפנים

אני לא אראה לך חולשותיי

זה מספיק מביך שאת לא

שאת לא בזרועותיי

 

את לא מבינה

שאני כל כך מתגעגעת

לשיחות הגלויות

למחמאות המתוקות

את מחבקת זרועות אחרות

ואני לא יכולה לשאת

 

בבקשה תהיי איתי

תהיי איתי, תהיי בזרועותיי

אני לא רגילה לחולשה

את יפה מדי

אסור לנו לשכוח בכזאת קלות כמה אנחנו דומות

 

הלוואי והיא חושבת עליי...

נכתב על ידי המאהבת , 30/10/2010 23:40   בקטגוריות שירה, שירים, לסביות, סיפרותי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



while we're talking


אני לא רוצה להרגיש אלייך.

אני כן.

אני לא!

אני כן?

 

אוף.

נכתב על ידי המאהבת , 29/10/2010 22:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה טוב


וואו, הייתה לי הופעה מדהימה עכשיו!!!

כן, נכון שלא הכל הלך כמו שרציתי (ומה שיותר מעצבן זה שאני לא זוכרת מה, כאילו כל החלק שהייתי בו על הבמה היה מין חלום רחוק) אבל בסך הכל הייתה אווירה טובה וקיבלתי תגובות טובות  ופידבקים גם מאנשים שבכלל לא ציפיתי.

אני אנסה לשחזר בכל זאת כי זה למשל ערב שהייתי רוצה לזכור -

אנחנו עלינו חמישיות, מתוך שישה שהופיעו, באמת ששאר ההופעות הרגישו כמו נצח וככל שהתקרב רגע העליה לבמה ככה הייתי מתוחה יותר.

בסופו של דבר הגיע תורנו, עלינו אני והיא, חיוך קטן וסימן עם הראש - מתחילים.

השיר הראשון בכללי הלך בסדר מבחינתי אבל פחות ממה שציפיתי, הייתי נותנת לו ציון 8 מתוך 10 אם כי היה לי סיפארט נהדר! הרגשתי כל כך מחוברת, ממש על סף דמעות, וואו בדיוק כמו שרציתי.

השיר השני הרגיש לי קצת פחות נוח, אולי כי המילים שלו נורא חושפניות... אבל הוא היה טוב יחסית, לו הייתי נותנת 7 מהסיבה הפשוטה שהוא קצת הסגיר דברים שלא רציתי שידעו... בינתיים לפחות... כנראה שהמוזיקאים הכי טובים הם אלה שחושפים אז אולי אני בדרך הנכונה.

ניסיתי לחשוב עליה כששרתי את השיר הזה אבל עם כל הלחץ של ההופעה פתאום נשכחה ממני אחת המטרות שהיו לי להופעה הזו - לשיר לה, לזעוק לה, להוציא על הבמה את כל מה שאני חושבת עליה ואף פעם לא מעיזה להגיד. יצא לי לחשוב עליה אבל ממש קצת, חבל.

והשיר האחרון - הללל יההה! הוא הלך הכי טוב. הקהל מחא כפיים, הרגשתי משוחררת, ממש הרגשתי את הקהל וזה היה מדהים. ללא ספק 9.

 

24 מתוך 30? טוב יחסית לתחילת הדרך זה הולך מבחינתי, אבל יאללה אני צריכה להתפתח ולהופיע כמה שיותר.

החיים פתאום בתזוזה...

 

לילה טוב, סוף סוף אפשר באמת להתכוון לזה ולא סתם לזרוק לאוויר

המאהבת

נכתב על ידי המאהבת , 24/10/2010 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

235
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמאהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המאהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)