לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני לא אכתוב פה הרבה, בשביל זה יש לי יומן. אבל לפעמים...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

אני.


אתה.

אנחנו.

יש אנחנו? מה זה אנחנו? אנחנו פה? או אנחנו ביחד? אני והוא פה? אני והוא ביחד? אנחנו.

אני.

אתה.

אני משתגעת.

אתה החבר הכי טוב שלי, אז אני רוצה לדבר איתך. 

אתה האהבה שלי, אז אני לא יכולה לדבר איתך.

אתה.

אנחנו.

אני.

אתה.

אני משתגעת.

נכתב על ידי , 2/12/2011 16:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגשות על דף.


אני לא יכולה להסביר לעצמי מה אני חושבת.

אז אני צריכה לכתוב.

והיום. היום הכי ממוזר בחיים שלי.

נכון שיש ימים שאתה יודע שזה יום שישנה את החיים שלך מעכשיו והלאה?! ככה.

שנה ו3 חודשים אני מכירה אותך. אני חושבת שאתה מקסים כבר שנה ו3 חודשים. אני  מלאת רגל אלייך כבר שנה. אני אוהבת אותך כבר חצי שעה. ואתה יודע את זה כבר... 3 שעות.

מה עשיתי?! מה אני עושה?! מה אני חולה?! מה אני הורסת לעצמי תחיים ידנית כאילו?!
כל פעם ששמעי תשם שלך בראש שלי בשעות האחרונות הבטן שלי התהפכה. אני הולכת לעתאלף או משהו.

מה עשיתי?! אמרתי לחבר הכי טוב שלי שאני רוצה יותר?! אמרתי למישהו שלא רוצה מערכת יחסים שאני רוצה אחת ואיתו? דיברתי על להתנשק איתך כשאתה עוד בטול?!

אתה מקסים. אתה מהמם. אתה מדהים. אתה מושלם. אין דבר בך שאני יכולה לא לאהוב.

חוץ מזה שאתה מסובך. אבל זה כל כך מקסים.

אני אוהבת אותך. ואיי.

אני לא אוהבת אותך. אהבה זה.. געגוע ענק, צריכה אחד בשני, קנאה לאנשים אחרים, אהבה דו צדדית.. ומערכת יחסים אחרי הכול זה נשיקו-עוד פעם הבטן שלי... נשיקות, אהבה, צורך...

אבל... אני רוצה להתנשק איתך. אני די מתגעגעת, אבל רק כשמשהו מזכיר לי אותך. אני צריכה אותך... כל כך. ואני אוהבת אותך. ואני מקווה שאתה תוהב אותי מתישהו ואיכשהו.

אני. אמרתי. לך. שאני אוהבת אותך.

מה?! יאוו. מה נראלי? ברור שזה מוזר, הוא מכ-צמרמורת בבטן מכיר אותי יותר מכל בן אדם אחר. כי אתה.. הוא.. החבר הכי טוב שלי.

אני כל כך רוצה אותך.

אני רוצה אותך שלי. ורק שלי.

אני רוצה אותך עצלי בבית, בחדר, במיטה. 

סקס? פחחח מצחיק. אתה פשוט תשכב, ואני לידך. כי אתה מדהים.

אני מעריצה אותך.

אתה מדהיםםםםם! פאקינג מדהים! אלווהי אליי להיות כמוך. או איתך. הלוואי עליי להיות איתך.

אני אוהבת אותך.


הבטן מתהפכת. אני לא רוצה לדבר איתך עד יום ראשון, כדי לא להרוס לעצמי...

אני לא רוצה לדבר אלייך, אבל אנשים חתתנים.


אבל... מה עם אתה סתם בן האדם הראשון שיצא לי לדבר איתו? כי הרי זאת גורג'סית, ונראלי שאני רוצה אותה, אני מעריצה את היופי והדעות שלה.

והוא... מתוק כל כך! פשוט נוש! אקטיביסט, אוהב דיסני אבל מטאליסט אש.

ו... אקס מיטולוגי.. אני תמיד איתו, וחושבת על מה עם נחזור!

ו.. זהו כעיקרון. פאק לאהוב הרבה אנשים במקביל זה יצירתי.

טוב הלכתי.

ו...

אני אוהבת אותך.

כאילו.. *אני* אוהבת אותך, ולא מישהי אחרת קלה יותר. אני *אוהבת* אותך, כי אני פשוט אוהבת ולא יכולה לעזוב, חוץ מלהבין. אני אוהבת *אותך*, ולא מישהו אחר. לא את זאתי ולא את אלה וגם לא את הם ששם.

אני אוהבת אותך. זה פשוט, לא?

נכתב על ידי , 2/12/2011 02:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLBerry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LBerry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)