לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

winter XD


winter XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

פוסט ראשון = )


 



 

היווש ...

 

צווות ווינטר שמח מאוד לפתיחת הבלווג החדש ,

בווינטר נעשה חידונים הפתעות תחרויות והכל לבלווג

אז אני יציג את עצמי

קוראים לי ניצן

כינוי : ניצנווש

כיתה : ו'3

תחביבים : לרקוד לשיר לעצב ועוווד

שעות פנאי :עיצובים , להיפגש עם חברות , לעצב בלוגיים

אז נתחיל אבל משהו קטן לפניי

 

מחפשים מנהלים\לות

מה שדרוש בשביל להיות מנהל :

 

 1.יודעים לעצב ( אם אפשר אז בפוטושופ )

2.יש להם עבר בעיצוב בלוגים

3.גיל לא משנה

4.בן או בת זה לא משננה

5.שאם אני הופכת אותו\תה למנהל שלא יפרוש באמצצע

6.שיודע להכין חתימות

 

אז מי שרוצה שידבר איתי בתגובות או באיימייל : [email protected]

 

נ.ב : תבואו מהר להירשם להיות מנהלים מוגבל עד 6 מנהלים כולל אני ...

 

ביוווש !

 

אז נתחילל

 

אני מאוד אוהבת סיפורים בהמשכיםם

 

אז כל פוסט אני עושה סיפורים בהמשכים

 

סיפורים כמובן שאני רשמתי

 

אז נתחיל

 

סיפורים בהמשכים -

 

חלום על דרקולה

 

תקציר :

 

  חלום על דרקולה הוא סיפור מותח מבוסס על שלושה פרקים מסופר על ילד בשם ניק שהתעורר בבהלה מתוך שינה בגלל חלום מפחייד ...

 

הסיפור :

 

 

 " אימאלה ! " 

קם ניק בבהלה מתוך שינה , " מה קרה ? " שאלה סטייסי אחותו של ניק ,

" חחחלל .... חללמ ... חלמתי חלו ... חלום מפחייד מאוד " אמר ניק

" חלמתי על דרקולה " " דרקולה ? " אמרה סטייסי , " בואי שבי לידי ואני יספר

לך את החלום ... זה הולך ככה : קמתי מהמיטה ושמעתי צעקות בבית , אהה אהה ...

הצילו ! נעלתי את נעל הבית שלי והלכתי לאט לאט וכל פעם שעשיתי צעד ועוד צעד ועוד צעד

שמעתי יותר חזק את הצעקות .

הלכתי לחד שלך סטייסי וראיתי אותך מתה ! נבהלתי ונורא פחדתי אז הלכתי למטבח במהירות ולקחתי

שני סכינים ורצתי בחששות לחד של אבא ואימא וראיתי את הרוח של דרקולה והעוזרת של דרקולה

הורגים את אבא ואימא העוזרת הורגת את אימא ודרקולה הורג את אבא הם הורגים אותם בעזרת שיני

הערפד שלהם הם מוצצים להם את הדם , לעוזרת של דרקולה קוראים מיזרי , היא הייתה מפחידה

היה לה שיער מיוחד , זה לא בדיוק שיער זה עשוי מחומר נוזלי בצבע ירוק אדום מגעיל כזה ,

ודרקולה היה הכי הכי מפחיד , היה לו שיניים חדות ושיער בצבע חום מכוער ויש לו מלא דם בשיער

ומלא תולעים בעע איכסה .

כשראיתי אותם הלכתי צעד אחד אחורה מבהלה והם הביטו בי במבט מפחיד אז רצתי בחזרה

במסדרון ,  ומיזרי ודרקולה רצו אחריי עד שהגעתי לסוף המסדרון , נצמדתי לקיר ונורא פחדתי ,

הם התקרבו אלי יותר ויותר ונפלו לי פתאום הסכינים ולא ידעתי מה לעשות " !

 

את כל הסיפור נמשיך בבפרקק הבא ( פרק 2 )

ביינתים יש לכם שאלות מה יהיה בפרק הבא שבפוסט הבא ?

אז תנחשו ותעלו רעיונות מה יהי בפרק הבא

 

 

תחרות עיוותים :

 

חוקים ופרסים :

 

1. מי שיודע מי מועוות בתמונה שירשום לי בתגובות את

 מספר הבלוג :

 שם הבלוג :

מי בתמונה :

 

2. אפשר להגיד תשובה רק לתמונה אחת ולא להגיד את כולם

 

3. מי שענה נכון הוא יפורסם בפוסט הבא עם לינק

 

נתחילל -

 

 



 



 

תשובה : אאוחינה סוארס - חסמין

פותר : מנדליי וקוקי ~ פאייר בלום מפורסים ועוד

פרס : לינק לבלוג בפוסט הבא !

 

 

נכתב על ידי winter XD , 18/10/2010 16:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  winter XD

בת: 24

ICQ: 718491 




62
הבלוג משוייך לקטגוריות: ענייני ישרא-בלוג , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwinter XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על winter XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)