לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ?Are you Snow White

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

אז מה בני 18 עושים לפני הגיוס?


הגיוס שלי בינואר הקרוב.

הצבא העביר לי את התאריך גיוס 3 פעמים שזה משהו רגיל, לא קיבלתי תפקיד וזה באשמתי

הלכתי למיונים ולא הצלחתי בהם והתעלמתי משאר המיונים שקיבלתי אחרי זה.

אני לא ישקר אף פעם לא היתה לי מוטיבציה ענקית לגיוס אבל כן רציתי תפקיד שילמד אותי משהו,

לא ספציפי אבל כל סוג של ידע היה מתקבל כשאת נואשת כמוני למוח.

אבל ככל שחפישתי יותר על כל תפקיד הבנתי שהתפקיד מבקש יותר ממה שאני יוכלה לתת.

אני לא חכמה במיוחד, אני לא משננת חומר בקלות ואין לי יכולות גופניות יוצאות דופן וזה ידוע למערכת הצבאית

ובכל זאת שמו אותי בגיוס כללי סתם בשביל שיבזבזו לעצמם את הזמן למרות שהם היו יכולים לשים אותי 

בכל ג'וב שהם רק היו חולמים עליו.

 

וברור לפני הגיוס הדבר הכי חשוב זה עבודה! 

חשבתי שכל חור שאני ימצא יקבל אותי גם אם זה לתווך קצר אבל ברגע שאמרתי שאני בת 18:

"אה לפני גיוס?,

אנחנו מחפשים עובדים לטווח ארוך"

אז החלטתי לעשות מה שעשיתי בתיכון, נתתי שיעורים פרטים לילדים בשכבות נמוכות עשיתי עבודות ביביסטר ומדי פעם

לימדתי אנשים בגיל הזהב איך להשתמש במחשב וכמעט הכל היה בחינם.

במילים אחרות לא משהו שימלא לי את הרזומה או יוציא אותי מספיק זמן מהבית בשביל שאמא שלי תחשוב שיש לי חיים.

אבל לפחות ניסיתי.

 

ומה לגבי מסיבות? תשאלו מישהו שיוצא מהבית בשביל להנות.

נכתב על ידי ?Are you Snow White , 9/12/2016 02:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשר מהיר וטוב


ידעתי שככה זה יגמר. העבודה שלו, איך שהכרנו

הלילות שבילנו יחד שיכורים ונהנים יחד לצלילי המוזיקה החזקה ברקע

כשכל לילה הוא עם מישהי אחרת, כי זה כיף גורם לך להרגיש כמו ילד קטן

כי זה לא מחייב אותך להישאר או לדאוג אחרי שההנאה נגמרת.

ובכל זאת אהבתי אותו ונכנסנו לקשר כי פשוט רציתי אותו בלי לחשוב על זה יותר מדי.

הוא הזכיר לי את עצמי ולא רציתי להסתכל לאמת בעיניים אז גמרתי את זה.

 

אבל אני לא יכולה לשקר נהנתי מכל רגע.

 

 

נכתב על ידי ?Are you Snow White , 2/12/2016 23:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , המשועממים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?Are you Snow White אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?Are you Snow White ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)