לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי! סיפורים לכולם[=

היי מאז שאני זוכרת יש לי צורך חזק לכתוב, אז החלטתי לממש אותו והנה אני פה! [=[=]=]

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

ועכשיו הכרות קצת יותר נעימה :)


טוב אז אני-
בת 13, חיה בשביל לכתוב וכותבת בשביל לחיות XD
חולה כל שני וחמישי :( שונאת את זה...
אוהבת: צבע אדום, מוזיקה, סימס, ספרים, לכתוב, תותים, אאוטסיידרים, מיתולוגיות- בייחוד יוונית, גיטרות, תופים, לישון, חופש, קיץ, משפחה, חברות, הסטוריה מעניינת (זה מסובך..), אנשים טובים, ועוד ועוד ועוד...
מאמינה ב- פיות, אהבה, חיים בריאים, להיות מי שאתה, אלים מיתולוגיים, רצון טוב+++
לא מאמינה ב- אמונות תפלות, דיאטות, אנשים מאכזבים, אלוהים (אמרתי מספיק כדי שתשנאו אותי...  )
אבל- בשורה משמחת- אחרי שקצת הזנחתי אותם- חזרתי לספרים! 
אני תמיד אמרתי: אני לא כמו כולם. אני גם לא אנסה להיות כמו כולם כי הכי טוב לי ככה. אני חולת ספרים ואני גאה!!!!
יואו למה לא פתחתי בלוג כבר לפני שנים? זה עושה כל כך טוב!

תודה שאתם סובלים אותי :) (הכוונה לכל האותיות, הבלוג והאתר, ומהקלדת המסכנה. אהה כן ואולי גם האנשים שבטעות נכנסו לפה..)
נכתב על ידי , 25/10/2010 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe זהו שמי[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me זהו שמי[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)