לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שאלה:"למה קמתם ונלחמתם למרות שלא היה לכם סיכוי" תשובה:"כי אנחנו לא אנשים סוג ב',אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים אנחנו נקום ונילחם למען עצמינו" ציטוט של ניצול שואה שהשתתף במרד גטו ורשה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

לא יודע למה


אבל תמיד היה לי יותר קל להתבטא בכתב..במחשב.

זה לא מפחדנות או משהו כי את יודעת שאני בסופו של דבר אומר לך הכל.

זה פשוט זורם לי ישר מהראש ישר ליידים ולמקלדת...אין פה שיהרוס את זה בדרך.

אני אוהב אותך...אני דפוק...

לא יודע למה אני חייב תמיד לראות את כל הדברים השליליים אפילו שאת מטיחה לי בפנים את החיוביים.

אני יודע שבדיעבד אני תמיד אומר על עצמי שאני דפוק ושאני מצטער שאני כזה.

ואני יודע כמה שאת שונאת שזה קורה אבל מה אני יכול לעשות.

באמת שאני אוהב אותך ובאמת שאני מנסה לפעמים אבל משום מה אני כבר מתקשה לעשות מה שאמרתי לך שהכי חשוב לי בקשר...לזרום.

אני יודע שאני חייב לחזור לעשות את זה...לזרום איתך בקשר ולא להיות עיקש וקשה ראש.

אני מנסה להשתנות בבקשה תאמיני לי....אני רוצה להשתנות....אני חייב.בשבילך.

ואל תגידי לי שאני לא חייב כלום כי זה מה שאני מרגיש ואת אמרת שאי אפשר להרגיש לא נכון,

אפילו שאמרתי לך שבגדול אפשר לטעות אבל אני לא מרגיש שזה טעות אני פשוט חייב לך את זה.

אני יודע שאת מנסה לפעמים להבין אותי אבל זה לא תמיד אפשרי.

בסופו של דבר תדעי שאני בסוף עושה את מה שאני רוצה..כל אדם עושה אבל זה לא קשור.

אני מבטיח שמעכשיו אני אקשיב לך ולא למה שהראש הדפוק שלי חושב.

אז אם אמרת לי שאת רוצה שאני אשאר אני אשאר ולא אעשה סצנות מפגרות רק כי אמרת שאת צריכה קצת זמן לבד.

באמת עכשיו כשאני חושב אחורה אני יודע שהתנהגתי כמו מפגר שאת אומרת לי 7 פעמים שאת רוצה שאני אשאר ושאני לא אלך,

אבל בכל מקרה אני אומר שאולי אני אלך כי את רוצה להיות לבד.אידיוט!

די אני מצטער על כל מה שאמרתי אני יודע שזה היה מגעיל אבל רק אמרתי מה שחשבתי לפעמים ואת יודעת שאני תמיד נוטה לחשוב על הרע ביותר רק כי קשה לי לקבל שטוב לי..טוב לי איתך!

וזה לא נכון שמי שלא אוהב את עצמו לא יכול לאהוב אחרים!אני אוהב אותך!!!ואם זה לא אהבה אז תגידי שזה טירוף שלי עליך כי רק את יכולה כל כך להוציא אותי מהשלווה שלי לטוב ולרע...ואם זה לא אהבה אז אני משוגע...משוגע עליך שאת לא יוצאת לי מהראש ואת ממלאת כל דבר בחיים שלי כמו הזיה....אז תקראי לזה אהבה,שיגעון או טירוף או לא יודע...אז אני לא אוהב את עצמי אבל אני יודע שרגש כזה גדול שאני לא מסוגל אפילו לדעת איפה הגבול שלו זה מה שאני מרגיש כלפייך.

בבקשה קטנטונת,יפה,מתוקה,יפייפיה,אהובתי!!!שלי!! בבקשה תביני שאולי לפעמים אני פוץ אבל אני אוהב אותך כל כך ובאמת שאני אעשה הכל

כדי להשתנות ולתת לך את כל מה שמגיע לך!בבקשה!

נכתב על ידי , 22/4/2008 17:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 37

ICQ: 162133841 

תמונה




6,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAלפציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aלפציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)