לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JustOneLastDance

סוף-סוף הלב שלי ברשותי שוב. כבר לא שלך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

מתגעגעת לעצמי.


לא הסתרתי כלום.
מלכתחילה ידעת לאן אתה נכנס, אולי לא באמת הבנת בהתחלה- אבל ידעת.
5 שנים לפניך הייתי בעיקר עם נשים.
תקופה לא רעה.
התקופה היחידה שבאמת הייתי שלמה עם עצמי והרגשתי שאני לא מזייפת זהות.
ואז פתאום, משום מקום, הכרנו- והתאהבתי בך.
כנראה שהלב לא שואל שאלות.

זה התחיל מזה שאמרת לי שמפריע לך שאני מדברת עדיין עם בנות 'כאלה', כיבדתי את התחושות שלך ולאט לאט ניתקתי את הקשר.
אח"כ הערת לי על זה שאני 'מדי' חברה של כולם, שהאהבה של כולם אליי והאהבה שלי אל כולם- זה מוגזם- אז התרחקתי קצת. ואז הרבה. ואז לגמרי.
ומשם, איכשהו, שאבת אותי אליך והעלמת ממני את כל השאר.
אולי חשבת שאם תמחק לי את האנשים מהעבר- ככה הוא ימחק גם הוא.
בלי לשים לב, נתתי לך להשאיר אותי בודדה.
ומילא אין לי אף אחד ויש לי אותך- אבל גם זה לא המצב.
יש ימים שאתה נאטם רגשית ואין עם מי לדבר. אז הכל מתפוצץ לי בתוך- ואני מרגישה שהכאב מחריב את כל האיברים הפנימיים שלי.
ודכאונות.
ואח"כ יש לך את האומץ להגיד שאתה לא מבין למה אני בוכה כל הזמן.

אבל די.
אני כבר נחנקת.

נמאס לי להוריד את הראש כדי לא להסתכל על אף אחד- ולהסיט מבט כשמסתכלים עליי.
נמאס לי לא לדבר עם אנשים- ולענות להם באדישות(או להתעלם מהם) כשהם מדברים אליי.
נמאס לי מזה ש'אסור' לי לדבר עם אף אחד אחר מלבדך ומלבד המשפחה שלי.
נמאס לי להמציא תירוצים כששואלים אותי לאן נעלמה שמחת החיים שלי ולמה אני כבר לא מתקשרת עם אף אחד.
נמאס לי מחוסר הביטחון המטומטם שלך.
נמאס לי מהרכושניות המזעזעת שלך.
נמאס לי מהקנאה החולנית שלך.
נמאס לי מזה שאתה רוצה אותי אך ורק לעצמך, אני מרגישה שאני לא שייכת אפילו לעצמי.
כפית
עליי
בדידות.


אני מתגעגעת אליי.

מתגעגעת לשלווה האינסופית שהייתה בי, לגישה החיובית, האופטימיות הזאת שתמיד הייתה לי.
מתגעגעת לימים שהייתי יושבת מול דף ומילים פשוט היו זורמות אליו.
אתה יודע שכבר 8 חודשים לא הצלחתי לכתוב? מאז שהתחלנו לצאת.
אני לא יודעת למה- אבל משהו בך עוצר אותי מלהיות עצמי.
אני מתגעגעת אליי.
קצת פוחדת להגיד את זה, אבל מתגעגעת למה שהייתי לפניך- ויודעת שאני לא יכולה להיות כזאת איתך.
חוץ מאהבה אין לי איתך כלום.
אין לי שלווה, אין לי רוגע, אין לי חופש(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), אין לי אושר.
לא. אין לי אושר.


- בלי לשים לב עשיתי עם אלוהים עסקה:
קיבלתי ממנו אהבה ונתתי בתמורה את האושר,
האם זה השתלם לי? -

נכתב על ידי JustOneLastDance , 17/3/2012 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתגעגעת לעצמי.


לא הסתרתי כלום.
מלכתחילה ידעת לאן אתה נכנס, אולי לא באמת הבנת בהתחלה- אבל ידעת.
5 שנים לפניך הייתי בעיקר עם נשים.
תקופה לא רעה.
התקופה היחידה שבאמת הייתי שלמה עם עצמי והרגשתי שאני לא מזייפת זהות.
ואז פתאום, משום מקום, הכרנו- והתאהבתי בך.
הלב לא שואל שאלות.

 

אבל די.
אני נחנקת.

נמאס לי להוריד את הראש כדי לא להסתכל על אף אחד- ולהסיט מבט כשמסתכלים עליי.
נמאס לי לא לדבר עם אנשים- ולענות להם באדישות(או להתעלם מהם) כשהם מדברים אליי.
נמאס לי מזה ש'אסור' לי לדבר עם אף אחד אחר מלבדך ומלבד המשפחה שלי.
נמאס לי להמציא תירוצים כששואלים אותי לאן נעלמה שמחת החיים שלי ולמה אני כבר לא מתקשרת עם אף אחד.
נמאס לי מחוסר הביטחון המטומטם שלך.
נמאס לי מהרכושניות המזעזעת שלך.
נמאס לי מהקנאה החולנית שלך.
נמאס לי מזה שאתה רוצה אותי אך ורק לעצמך, אני מרגישה שאני לא שייכת אפילו לעצמי.


אני מתגעגעת אליי.
מתגעגעת לשלווה האינסופית שהייתה בי, לגישה החיובית, האופטימיות הזאת שתמיד הייתה לי.
מתגעגעת לימים שהייתי יושבת מול דף ומילים פשוט היו זורמות אליו.
אתה יודע שכבר 8 חודשים לא הצלחתי לכתוב? מאז שהתחלנו לצאת.
אני לא יודעת למה- אבל משהו בך עוצר אותי מלהיות עצמי.
אני מתגעגעת אליי. קצת פוחדת להגיד את זה, אבל מתגעגעת למה שהייתי לפניך- ויודעת שאני לא יכולה להיות כזאת איתך.
חוץ מאהבה אין לי איתך כלום.
אין לי שלווה, אין לי רוגע, אין לי חופש(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), אין לי אושר.
לא. אין לי אושר.


- בלי לשים לב עשיתי עם אלוהים עסקה:
קיבלתי ממנו אהבה ונתתי בתמורה את האושר,
האם זה השתלם לי? -


... מחשבות ...

 

 

 

נכתב על ידי JustOneLastDance , 16/3/2012 23:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  JustOneLastDance

בת: 32




676
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustOneLastDance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustOneLastDance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)