לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  אֶמְפַּתְיָה

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

7. טירוף רגעי


לפעמים לעשות דווקא את מה שאסור זה הכי מספק בעולם. הרגעים שאותם אני הכי מעריכה הם רגעי טירוף, רגעים של חוסר שפיות.

אני כבר מתה לשבת מאחורי ההגה ולנהוג. אני כבר מדמיינת את ההרגשה שלי כשאוכל לשבת מאחורי ההגה ולהגיע לאן שארצה, מתי שארצה, בלי להיות תלויה באף אחד. נהיגה זה חופש. נהיגה זה בטחון עצמי וזו גם שליטה.

היום עבר עליי יום מדהים בזיכרון יעקב עם הסבים שלי, אלוהים יברך אותם. לפעמים התרחקות מכל המוכר זה בדיוק מה שצריך כדי לחזור מפוקסים לשגרה. פרופורציה.

 

דווקא כשאני לא מנסה לאחוז בכל החלקים בשתי ידיי אני מגלה שהם לבד נושאים את עצמם לכיוון הנכון. ומה אם אתן לדאגות שלי לזרום לידי, לא בנהר שלי, אלא בנהר ליד, ופשוט אצפה בהן נשטפות עם הזרם?

הלוואי ויכולתי לנתק את המחשבות. לנשום עמוק ולהרגיש משוחררת. שלווה גמורה ושקט. לפעמים יש לי סלט של משפטים החולפים בראשי, משפטים שלא שייכים אחד לשני, מטרידים, משמחים, מלחיצים... אם אפשר היה לעצור, להקפיא את הזמן, בדיוק כמו שקרה לי היום. הייתי בן אדם הרבה יותר שמח אם הייתי מניחה לעצמי להבין שהחיים הם כל מושלמים. ולא בזכותי אלא בזכות החיים עצמם.

 

תודה לה' על כל הדברים הטובים שהוא נתן לי. תודה גם על הדברים הרעים. כי אני לא רק גוף יש בתוכי גם נשמה. והנשמה הזאת היא נצחית.

נכתב על ידי אֶמְפַּתְיָה , 14/11/2010 00:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



6. טיול קצר בעמק החלומות


כמה הייתי רוצה לטבוע בזרועותיו של אהוב, בחיבוקה של אהבה. כמה הייתי רוצה לחוש נאהבת, כשהוא יעביר יד מלטפת בשיערי וילחוש באוזני מילות רוך. הייתי מתמוגגת מרוב עונג... כרגע אני רק שוקעת בפנטזיות מרוחקות. זמן רב כל כך אני לבד שאני כבר רגילה, למחסור ביד המחזיקה בידי כשאני הולכת ברחוב, לישון לבד בלילה, בלי שאף אחד יאחל לילה טוב, בלי שאף אחד יעיר אותי עם סמס משמח. אני כבר רגילה וזה מפחיד. כי אני כבר שכחתי איך זה כשיש מישהו נוסף. אני כל כך שקועה בלימודים ועבודה. ובסופ"ש הזה בקושי למדתי.

 

טיילתי עם חברה בתל אביב ושקעתי איתה בעמק החלומות. חשבתי היכן אני רוצה למצוא את עצמי בעוד כמה שנים, דאמט איט, אפילו בשנה הקרובה. אני רוצה להתגבר על הפחדים שלי, על החוסר בטחון שלי, בעיקר על חרדות שהן לא יותר מצללים על הקירות. אני מוצאת את עצמי אוכלת את עצמי וכל המערכות שלי קורסות זו בתוך זו. זה עיסוק לגמרי לא בריא, לרדת על עצמי על כל דבר ובכל נושא.

 

אני אוהבת את מי שאני. לא רזה מדי, לא שמנה מדי, עם פנים נאות למדי, עם ידע נרחב בשפות, עם כשרון יחסי בכתיבה, עם יחס נחמד לחברה, עם טוב לב שאני חושבת שיש בי. אני אוהבת את מי שאני. אז למה אני כל הזמן מוצאת בעצמי חסרונות? אני נוברת שוב בשוב במה שלא טוב בי כשבעצם אני טובה כפי שאני, כי אלוהים הוא זה שברא אותי. אלוהים בורא את כל היצורים החיים והוא אף פעם לא טועה. (לפחות כך נדמה לי).

 

אני צריכה להשתחרר. מן המגבלות הוירטואליות שמגבילות את עצמי. אני כולאת את עצמי בכלוב מחשבתי בו נדמה לי שאני לא טובה לאף אחד, בו אני מנמיכה את עצמי ומחשיבה את עצמי לסמרטוט. אני חייבת לצאת מהלופ הזה. אני חייבת לראות בי, או לפחות לנסות לראות בי, את אותה בחורה חמודה וביישנית שכולם רואים.

 

אני דואגת יותר מדי. בקשר להכל, תמיד. הדאגות הללו הורסות לי את הבריאות. היום השתחררתי מהן למעט. ההרגשה הייתה כל כך טובה. הלוואי ולא הייתי צריכה לדאוג כל כך, הלוואי ויכולתי להיות זרם בנהר שזורם לאיטו במים שלווים. הלוואי ויכולתי לגלות שאני כבר חייה בעמק החלומות שלי, אם רק יהיה לי מספיק אומץ להפסיק להגיד "לא" ולהתחיל להגיד "כן".

 

נכתב על ידי אֶמְפַּתְיָה , 6/11/2010 22:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5. ריקנות


אין מישהו בעולם הזה שיוכל להפיג את הריקנות שאני מרגישה כרגע. אין לי הרבה מה לומר. רק ריקנות אינסופית.

אני תמיד מנחמת את כולם ומקשיבה לכל הצרות שלהם אבל כשזה מגיע אליי

לא נשארת אפילו כתף אחת להשעין עליה את הראש.

 

נכתב על ידי אֶמְפַּתְיָה , 1/11/2010 21:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





170
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאֶמְפַּתְיָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אֶמְפַּתְיָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)