לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stalker Searching Dignity

עוד אחד שאיבד את היכולת לדבר על מה שבליבו בחיים האמיתיים, אז החליט לתת ניסיון לאלה האלטרנטיביים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2024


המצח גדל אך אני מתטפש, פלורת מעיים ככל המורגש אינה תקינה. ללא ספק חווית הגוף מול התודעה ממשיכה לצד התרחשויות איטיות בדרמה האנושית כשקיסם שיניים או סיגריה בפי. אוחז בחוויית הלוזר ובמשקולות, מנסה להיות שרירי ויוצא רזה, לא אוכל מספיק, לא קוטף לימונים. צופה בריאליטי, בכדורגל ובחדשות, כפכפיי מסריחים, מספיקה פעם אחת של רגליים לא שטופות בשביל זה. לא מאזין למוזיקה, כן לפודקאסטים, לא מקשיב למה שהם אומרים, לא בקשר עם חברים, כמו זבוב על קיר של אנשים שאני לא מכיר ויש מלא זבובים באוויר. לפחות אני לא שוכב חסר תנועה עם ראש פתוח ועל כן לא מוטלות בי רימות. גרירת חפצים מלמעלה ומלמטה, מקרר עם שמנת חמוצה פתוחה בתוקף, השאיפה שאני מרבה לשתף היא להתגלח ולא לצאת שבוע, כל פעם זה כמעט מתאפשר אך פרצופי הצפוף נשאר שעיר עם רווחים. כאבי עיניים, אופק פרוש לעייפה, ספר שלא אני קורא, עדכונים מגוגל מאין באתי ולאן אלך. מהות ככווצ'וץ' הנייר. קוקו מכוער.
נכתב על ידי stalker searching dignity , 3/7/2024 07:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  stalker searching dignity

בן: 31




75,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstalker searching dignity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stalker searching dignity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)