לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

IPI-KI-AI Mother Fucker



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  BlackAndGorgeous





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

בלי יותר מידי התחכמויות ובלי יותר מידי הסברים


 

 

בלי יותר מידי התחכמויות ובלי יותר מידי הסברים, אמצתי את הרעיון ואני סוגרת את הבלוג.

אני מרגישה שאני חייבת הסבר, אז אממ כן..

פתחתי את הבלוג הזה בשביל תשובות לכלכך הרבה שאלות,

אבל יותר מידי אנשים יודעים על הבלוג הזה וזה הורס הרבה...

אז החלטתי להמשיך לכתוב אבל הפעם אנונימי,

תודה לכל מי שהגיב והיה פה בשבילי במצבים הכי קשים, 

 

אוהבת המון, 



נכתב על ידי , 3/6/2011 14:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמחת חיים באה והקיפה אותי בזמן שהיית לידי..


 

אני לא מצליחה לתאר מה אני מרגישה אלייך,

אתה מדהים, ואני מרגישה הכי טובה בעולם שאני איתך..

 

אני האחרונה שהייתי חושבת שאני היה בקשר עם מישהו ככה,

כי אני לא ילדה של נשיקות וחיבוקים וכאלה..

ואני לא אומרת שאני השתנתי בגלל שאני איתך, בדיוק ההפך..

שאני איתך אני מרגישה שאני עצמי האמתית, לא מישהי שמנסה להשתלב..לא מישהי שאני מנסה להיות..

 

אתה פשוט באת והרמת אותי מהבוץ שהייתי בו, ואם לא היית בא..

אני לא יודעת כמה רחוק הייתי מגיעה...

ואתה מדבר איתי על הדברים שהכי חלשים אצלי ומחזק אותם..

אתה ישר ביקשת לדעת עליי יותר, ואתה עדיין מבקש..

 

 

אבל הרגשות שלי מבולבלים, במיוחד בגלל מה שאומרים לי וכל השטויות האלה..

אבל לא. אני לא אפול לפח הזה שוב. הפעם אני יהיה מספיק חזקה.

 

אני אוהבת אותך ?!

 

 

"When you smile I'll smile along
When you cry my comfort comes
When you walk I'll be beside you
Holding your hands
When the sun come out we play
I'll never be far away
When you tell me that you love me
This is what I'm gonna say"

 

http://www.youtube.com/watch?v=C_WrC4pogIk

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2011 06:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlackAndGorgeous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlackAndGorgeous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)