לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Justin Bieber - The Official Israeli Fans Blog


בלוג המעריצים הישראלי לג'סטין ביבר ( :

Avatarכינוי:  Bieber Lovers

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

אז , היי .....


אז , היי ....
הגעתי איכשהוא לישרא-בלוג , אחרי שמלא זמן כמו שאתם רואים לא ממש נכנסתי ...

מסתבר שבעוד פחות מחודש הבלוג אמור היה להיות בן שנה !
ובעוד 4 כניסות בדיוק הבלוג יגיע ל-3000 כניסות !
הסתכלתי בכמה מהפוסטים , ואת האמת ?
התגעגעתי .
פשוט התגעגעתי . התגעגעתי יותר מידי ....
התגעגעתי לעבוד קשה , בשביל תוצאה מכובדת .
התגעגעתי לאסוף את כול החומרים , על לא אחר מאשר ג'סטין .
התגעגעתי על לבזבז מיליון שעות ולתרגם ולהשקיע ולקדם עמודים בפייסבוק.
התגעגעתי .
ונשאלת השאלה , אם אני עדיין בליברית.
אז נראה לכם שלא ?!
השנה שעברה עליי הייתה מלאת חוויות וקשיים , עליות ומורדות , כיף .....
ואני באמת חושבת שאני מוכנה לחזור , והפעם באמת להשקיע פה .
שחזרתי סיסמא , והנה אני כותבת את הפוסט...
אבל מה , יהיה צוות בטוח ,
ואני לא בטוחה שיהיו פה רק כתבות ודברים על ג'ס...
אולי קצת אני אשלב דברים שעוברים עליי , חוויות שלי ,
פוסטים מיוחדים או אקטואליים מעניינים....
אל תדאגו , תסמכו עליי , לא יהיה פה משעמם לרגע !
בואו רק נגיד , יהיה טוב .
יהיה טוב + אפילו.
לא יודעים מה ,
יהיה להיטטטטטטטטטט.
אז אתם מתרגשים ? אני יודעת שכן (-;
אוהבת הכי בעולם ,


וכן זה כי אני לא מוצאת את החתימה של העיצוב .... ביי . ♥

נכתב על ידי Bieber Lovers , 16/10/2011 20:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lol H&D ב-5/8/2012 21:04
 





4,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מועדוני מעריצים , סלבס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBieber Lovers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bieber Lovers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)