לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in black and white



Avatarכינוי: 

גיל: 27

MSN:  מי שמגיע לו - יקבל (:





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

אנה.


אם הייתי יכולה לדפוק את הקיר במשהו הייתי עושה את זה.
אם הייתי יכולה לפצוע את עצמי עכשיו, הייתי עושה את זה .
אני לא יכולה כי כבר יש לי איזה 3 פעצים שלא נרפאו עדיין, וישימו לב.

אני מקיאה 5 פעמים ביום לפחות. כל הזמן עם אותו מבט של הכל בסדר, 
מצאתי דרכים להסתיר את הרעש. 
היועצת לקחת אותי לשיחה והיא אומרת שהיא תזמין את ההורים שלי לשיחה על זה שיש
שמועות על אנורקסית בכיתה וחושדים בי. זה לא טוב. אני מעדיפה לספר להם בעצמי,
אני פשוט יודעת שזה יגרור אשפוז. ארוך. כי טיפול פסיכולוגי כבר לא יעזור לי. כי אני בתוך זה.
זה קשה. קשה להסתיר את זה. 
אוף.

לא. רוצה. אשפוז.
אחותי. זסה קשה מידי.
היא הגישה תלונה נגד המניאק הזה. משהו טוב ביום הנוראי הזה.
אופטימיות?
נכתב על ידי , 15/3/2011 20:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיים


אחותי נאנסה בשישי שעבר.
אני מתחילה להקיא קבוע, ויותר גרוע, אני מתחילה לאהוב את זה.(לא בולימיה. - אין בולמוסים)
הצומות שאני עושה עולים
חושדים בי
קשה בבית
קשה להסתיר את הכל
יש לי סימנים מההקאות באצבעות (רפלקסים של נשיכה למי שממש מעוניין לדעת)
אני חוזרת לחתוך ורידים בתדירקות גבוהה יותר מפעם

קשה לי.
ואין לי למי לספר את כל זה.
החיים חרא.
נכתב על ידי , 9/3/2011 23:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללי . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללי . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)