לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Hollywood Whore


אם יש משהו שאני טובה בו זה בלהיות בלונדינית.

Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

עדכון קטן+שאלון שבועי


ואו מזמן שלא עידכנתי פה , קרה הרבה אבל כמו שמי שמכיר אותי.אני עצלנית מידי בשביל לעדכן פה

עוד מאט אני ודיוויד חודשיים

אני יעדכן פה בחודשיים שלנו

הייתי,טלי .


 

וכמו שאתם רואים הורידו לי תגשר למעלה , בקרוב גם למטה D:
שאלון :

1. האם היית מגדירה את אורח החיים שלך כרגוע או כלחוץ?

לחוץ,מנסה לעשות אותו רגוגע כמה שיותר

  
2. האם תצאי מהבית בלי לאכול ארוחת בוקר?

איכ,מי אוכל ארוחת בוקר

  

3. האם את נוהגת לפנק את עצמך מדי פעם?

מדי פעם

 

4. האם את נוהגת לעשות פעילות גופנית קבועה? איזו?

ריצה קלה מהמחשב למקרר

 

5. האם את ממחזרת פסולת / משתמשת במוצרים שאינם פוגעים בסביבה?

לא

 

6. האם את נוהגת להתפלל תפילה כלשהי?

בורא פרי בשניצל

 

7. האם את מעשנת?
מפסיקה ..

 

8. האם את סבורה שאורח חייך מיטיב איתך ועם הסובבים אותך?

מה זה מיטיב ?


ראיתם ?!

מכבי נצחו את ברסה !

אתם מתרגשים? אני מתרגשת

נכתב על ידי , 7/5/2011 13:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלונדינית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלונדינית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)