לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  קומוניקטיבי

בת: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

פרולוג


 

"דיסלקטית.

יכולת הבעה בכתב מוגבלת.

קיים פער בין יכולת מחשבה מהירה, לתרגום לידי מילים"

עבר הרבה, המון, מלא, שנים מאז שאמא שלי שילמה על האיבחון.

אני עדין חושבת שהם פספסו.

 

אין לי בגרות מלאה, אבל המשכתי ללמוד לפני הצבא.

עברתי טסט ראשון, בגיל 20 עברתי למרכז תל אביב.

לא דיברתי עד גיל שלוש.

בדרך כלל אני לא עוברת, אני די מקובעת.

אני עוד מעט בת 27.

את הקפה גדול דל בלי קצף. ( 2 סוכרזית) 3 פעמים ביום. תודה.

סולדת מברכיים (של כולם). סליחה.

קוראת כל יום אסטרולוגיה של היום ומזג אוויר של מחר.

יש לי אובססיה למרפקים (של עצמי).

אני פוחדת מג'וקים.

אולי לפעמים פוחדת מהחושך.

אין סיכוי שמישהו יראה אותי בלי משקפיים (אלא אם כן זה בסקס).

אני מתרגשת בקלות, אבל לא מכל דבר.

זכיתי פעם ב 100$ בבינגו בקנדה.

יש רגעים שאני ממש מאמינה שיש אלוהים. אבל רוב הזמן מאמינה בעצמי.

מידה 41. לפעמים 40.

דרמה קווין בנשמה.

אני לא אוכלת חריף. בכלל. גם לא קוסקוס.

 

כשאני אהיה גדולה, אני אהיה גדולה.

עד אז, נראה לי שאפשר להתחיל...

 

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88

 

נכתב על ידי קומוניקטיבי , 21/11/2010 00:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקומוניקטיבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קומוניקטיבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)