לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אנונימי על הפנטזיות המיניות שלי. תהנו.

Avatarכינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

סקס עם האקס


זה קרה בקיץ שעבר, אני וסשה קצת רבנו ועברה עלינו תקופה לא ממש טובה, אז נסעתי להתרענן בבית של ההורים שלי. ההורים שלי גרים בעיר קטנה ושקטה לא רחוק מהמרכז. בעיר קטנה כמו בעיר קטנה כולם מכירים את כולם, בעיר אין הרבה מקומות בילוי, וטוב שכך, רציתי לשבת עם חברות הילדות שלי במקום שקט- בפאב השכונתי. האמת קצת התרגשתי לצאת לשם, עד לפני שעברתי לגור עם חבר שלי אפשר לומר שגרתי בפאב הזה, התלבשתי יפה ואופנתי, האמת רציתי קצת לעשות "פוזות", כי בכל זאת אני באה לבקר פה מהעיר הגדולה. לבשתי גופיה מנומרת ומכנסון ג'ינס בגזרה גבוה שחושף הרבה מאוד רגליים וכמובן נעליי עקב גבוהות, כמו שאופייני לי. נראתי פצצה, הרגשתי פצצה, וידעתי שאני הולכת להנות. את סשה ואת כל הצרות של הבית פשוט שכחתי. יצאתי קצת מוקדם יותר ממה שקבעתי עם הבנות לכיוון הפאב שנמצא 2 דקות הליכה מהבית של ההורים, כשנכנסתי הבעלים של המקום, שהוא גם הברמן צעק למלצרית: "תוציאי עוד ארגז טקילה מהמחסן, מה שיש פה לא יספיק!!!" חייכתי והתיישבתי על הבר לידו, ומיד קיבלתי כוסית טקילה על חשבון הבית. בוריס, הבעלים, מכיר אותי כבר שנים, הזמנתי קוסמופוליטן בשביל להתחיל את הערב בסבבה, ואז פטפטנו קצת על איך אני מסתדרת, עבודה ולימודים ועוד כל מני שטויות. תוך כדי שיחה נכנס בחור לפאב, שהיה ריק עד עכשיו התיישב לידי והזמין לעצמו בירה, בהתחלה אפילו לא הרמתי את הראש לראות במי מדובר, וכשעשיתי את זה כמעט נחקתי מהבייגלה שבדיוק אכלתי.

זה היה סטס, אהבת הילדות שלי, כשאני הייתי בכיתה ט' הוא היה ביב', היה ביניינו קטע שנגמר די מהר, אבל בערך עד שהתגייסתי היו לי רגשות כלפיו (מה שכמובן לא מנע ממני לצאת עם בנים אחרים) הזיכרון שהיה לי ממנו כילד בן 18 לא תאם בכלל לבחור שיש לידי, ישב לידי גבר בן 28 גבוה שרירי ושזוף, עיניים כחולות ושיער בלונדיני (בדיוק כמו שאני אוהבת) הוא לבש ג'ינס שישב עליו טוב וחולצה מכופתרת צמודה שהבליטה את השרירים שלו, נדף ממנו ריח של בושם, אותו בושם שפעם נשאר על החולצה שלי וסירבתי לכבס אותה במשך חודש. "שלום גם לך" אמור בקול שובב, הוא הסתכל עלי במבט שואל, ואני לא מאשימה אותו, גם אני השתנתי ב10 שנים האחרונות, הייתי ילדה קטנה, רזה מדי, וקצת מחוצ'קנת. היום? אני הבחורה הכי שווה באזור. מהרגע שסיימתי בית ספר, התחלתי לפרוח, וכמו הברווזון המכוער הפכתי לברבור יפיפה, הייתי הבחורה הכי יפה בבסיס, הבחורה הכי יפה בפסיכמטרי, והיום אני יודעת בוודאות שאין מי שיכולה להתחרות איתי לא בלימודים ולא בעבודה, אני פשוט נראת טוב. "ויקה?..." הוא נראה לא בטוח בעצמו, ונבוך לרגע, "מה כל כך השתנתי?" שאלתי, ולגמתי מהקוסמופוליטן שלי. (שאגב אני מזמינה אותו רק כי הכוס שלו כל כך סקסית!) "לא... כן.... את נראת טוב!!!" הוא אמר בקול קצת מבולבל, "תודה, גם אתה נראה לא רע" חייכתי עליו חיוך סקסי, רציתי שהשיחה תמשיך לזרום, אבל פה בדיוק נכנסו החברות שלי והיא נקטע. בוריס סידר לנו שולחן גדול שיספיק לכולנו, והזמנתי את סטס להצטרף אלינו. היה כל כך כיף, צחקנו, שתינו נהננו, נזכרנו בחוויות מהעבר, למזלי הייתה נוחכת חברה הכי טובה שלי, שמבינה רמזים טוב מאוד, וכמובן יודעת טוב מאוד מה הסיפור ביני לבין סטס, ואחרי כמה סיבובים של משקאות, היא אמרה שהיא חייבת לחזור הביתה כי יש לה משהו חשוב יום למחרת, ובגלל שרוב הבנות גרות לידה וזה די רחוק, היא ועוד כמה חברות טובות תפסו מונית ביחד. הבנות שנשארו אני לא כל כך בקשר טוב איתן, אז אני וסטס תפסנו לנו פינה נפרדת מהן, האמת שמאוד נהנתי לדבר איתו, דיברנו על זה שהוא גם רוצה לעבור לאיזור תל אביב, ושהוא סיים תואר לפני 3 שנים בפיזאוטרפיה וכרגע עובד במרפאה פרטית, הוא סיפר שהוא שוכר דירה פה לא רחוק, ושאלתי על האחיות שלו, והוא התעניין בלימודים שלי... בשלב מסויים של השיחה הוא הניח יד על הרגל שלי, היד שלו הייתה חמה ורכה והיא העבירה בי צמרמורות, הפסקתי לשמוע מה הוא אומר, פתאם נזכרתי איך רציתי אותו, איך הייתי מפנטזת עליו בלילות, תמיד אהבתי את השפתיים שלי, הן תמיד נראות רכות ונעימות, והחיוך שלו ממס אותי... "את בסדר?" הוא שאל כשראה שאני לא מרוכזת, "כן, קצת עייפה, זה הכל." חייכתי. "ללוות אותך הביתה?" הוא שאל, "לא!" כמעט צעקתי את זה, רק המחשבה שהערב המדהים הזה יגמר ככה פתאם גרמה לי להרגיש רע. "עזוב, עד שאני נהנת, חוץ מזה שאני עייפה תמיד, אתה יודע, המתח מהעבודה והלימודים..." הוא נשען לאחור בחיוך, "אני יודע מה את צריכה!" הוא אמר, חייכתי חיוך מבולבל "מה אני צריכה?" שאלתי בסקרנות, "מאסג'! המומחיות שלי זה לשחרר לחצים ומתחים" ואז הוא תהחיל להסביר לי על שרירים ורקמות ותאים וזרימת דם, אבל לא באמת הקשבתי. "כמה יעלה לי הפינוק?" שאלתי בקול סקסי וחיוך זדוני, "בשבילך, על חשבון הבית!" הרגשתי בעננים, כאילו אחת מפנטזיות הילדות שלי התגשמה! "צריך לקבוע תור מראש?" שאלתי נשענת לכיוון שלו ומלטפת את הכתף שלו, "מה דעתך על היום?" הוא שאל תוך כדי שהוא שלח יד לכיס האחורי שלו להוציא ארנק. בלי יותר מדי דיבורים, הוא שילם על שנינו, נפרדו מבוריס, ויצאנו לכיוון הדירה שלו, הוא באמת גר לא רחוק, 2 דקות הליכה בכיוון ההפוך מהבית של ההורים שלי. הדירה שלו הייתה קטנה יחסית, אבל נוחה ונקייה, "אני מצטער על החוסר מקצועיות, אבל הציוד שלי נשאר במרפאה, אז נצטרך להישתמש במיטה..." לא שקלתי להתנגד אפילו לא לשניה, הוא הוביל איתי לחדר שינה שלו, שהיה גדול ביחס לדירה אבל בלי הרבה רהיטים, במרכז החדר עמדה מיטה זוגית עם קצת בלגן עליה, הוא העיף ממנה מהר את הבגדים ששכבו שם ואת השמכה ופרס סדין לבן ונקי. "תצטרכי להוריד את החולצה" ואז הוא בחן את המכנסון, "האמת גם את הג'ינס, או לפחות להוריד אותו עד הירכיים." ואז הוא אמר שהוא הולך להביא שמן ונעלם מהחדר, הורדתי במהירות את המכסון והגופיה, והתישבתי על הסדין כשכל מה שלגופי זה חזית פוש-אפ שחורה וחוטיני קטן ותואם, הוא חזר עם כלי מיוחד לחימום שמן, הוא חייך ונראה מרוצה, "תשכבי על הבטן" הוא אמר תוך כדי התעסקות עם השמן שפיזר בחדר ריח מדהים, צייתתי ונשכבתי מיד, הוא רכן מעלי והזיז את השיער שלי מהגב והכתפיים והעביר יד חמה ונעימה שנעצרה בקו של החזיה, "אני יכול?" הוא שאל בשקט, עשיתי כן קטן עם הראש, והוא פתח אותה והוריד לי אותה בזהירות מהכתפיים.

אם לפני 10 שנים היו מספרים לי שאני אגיע לסיטואציה הזאת עם סטס, לא הייתי מאמינה, לדעתי אפילו לא העזתי לפנטז על זה. היו לי צמרמורות בכל הגוף, ולא רק מהמסג' המדהים שהוא עשה לי. הרגשתי איך אני נהיית חרמנית מרגע לרגע, המגע שלו היה מדהים, והתחלתי להרגיש רטובה. "נעים לך?" הוא שאל. "מאוד!" הוא באמת היה טוב במה שהוא עשה, אבל כמה שהוא היה טוב, רציתי כבר שיסיים את זה, כי הרטיבות בין הרגליים רק גברה וגברה... בשלב מסויים נשברתי, לא יכולתי לחכות יותר, ופשוט הרמתי את עצמי מהמיטה ונישקתי אותו. השפתיים שלו היו בדיוק כמו שזכרתי, הוא נצמד לשפתיים שלי חזק והלשון שלו שיחקה עם הלשון שלי, הוא ליטף לי את החזה, ואז השתחרר מהנשיקה שלי והתחיל למצוץ לי את הפיטמות תוך כדי נשיכות קטנות. תמיד הייתה לו חולשה לחזה, אפילו אז בגיל 15 כשעוד לא ממש היה לי ציצי. פרמתי את הכפתורים של החולצה שלו תוך כדי, ואז עברתי לפתוח את הג'ינס שלו, היה לו גוף מושלם, שרירי ושזוף ולא שעיר בצורה טיבעית, הוא השכיב אותי על המיטה והוריד ממני את החוטיני שלי. הוא התחיל ללקק לי את הכוס בעדינות, מוציא ממני גניחות, הוא התחיל ללקק מהר יותר והכניס לתוכי אצבע, הרגשתי בעננים אבל רציתי יותר מזה, רציתי את הזין שלו, הרמתי את הראש שלו מהכוס שלי הרמתי את עצמי ודחפתי אותו שישכב על המיטה, הרדתי ממנו את הבוקסר שלו, הזין שלו היה גדול וארוך, התחלתי ללקק לו את הזין ולעסות אותו תוך כדי עם היד, עליתי עם הלשון לכיפה, והכנסתי אותו לפה. הוא גנח תפס אותי חזק בשיער והתחיל לזין לי את הפה, בשלב מסויים הוא עצר ושיחרר את השיער שלי, "בואי לפה" הוא אמר לי, ואני עליתי עליו והתיישבתי על הזין שלו לאט לאט מכניסה אותו סנטימטר אחרי סנטימטר לתוך עצמי. התחלתי לזוז לאט, יורדת לאט עולה מהר, ואז מהר יותר ויותר, נהנתי לרכב עליו, נהנתי מהזין הגדול שלו "אני רוצה להחליף תנוחה" הוא אמר, עצרתי, ולמרות שלא רציתי הוצאתי את הזין מהכוס שלי, "אז איך אתה רוצה לזין אותי?" שאלתי בקול מתגרה, "דוגי" הוא ענה, ואני סבבתי אליו את הגב וירדתי על 4 מפנה לכיוונו את הישבן שלי, הוא הכניס את הזין שלו לאט לאט לתוכי מוציא ממני גניחות הנאה, ואז התחיל לזין אותי מהר, כמו שאני אוהבת, ותוך כדי ליטף לי את פי הטבעת מה שהעביר בי צמרמורות, שיפשפתי לעצמי חזק את הדגדגן והרגשתי שאני עומדת לגמור, כשהוא הכניס לי אצבע לפי הטבעת גמרתי, צעקתי תוך כדי אורגזמה, והרגשתי איך הכוס שלי מתכווץ מהגמירה על הזין שלו, ואז שמעתי את סטס גונח חזק יותר ויותר וגם הוא גמר.

אחרי שהתלבשנו הוא ליווה אותי לכיוון הבית של ההורים, ונפרדנו בנשיקה מתחת לעץ הגדול שמסתיר את הבית, כמו שהיינו עושים כשהיינו קטנים, כדי שאבא לא יראה מהחלון.סבבי

 

עריכה:

פתחתי מייל חדש בשביל הבלוג!

אם יש לכם פניות\בקשות\רצונות\תלונות או כל דבר אחר מוזמנים לשלוח לי מעכשיו גם במייל!

[email protected]

נכתב על ידי , 24/1/2011 08:13  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Shamrock ב-31/3/2011 11:12
 



עידכון


שלום לכל הקוראים הנאמנים שלי!

 

מצטערת שלא עידכנתי הרבה זמן, גם תקופת המבחנים בפתח ואם זה לא מספיק לאחרונה חטפתי וירוס אחרי וירוס, רק החלמתי מאחד וישר קפץ עלי אחר. כנראה שגם בקהילת הוירוסים אני מבוקשת. קול

 

שמחתי לראות שהרבה אנשים האהבו את הפוסט הקודם, המחמאות על הכתיבה שלי מאוד נעמו לי.

הבלוג צבר יותר מ1000 כניסות!!! ואני מאוד גאה בעצמי, חוץ מזה כמות המנויים גדלה. קול

 

בקרוב מאוד אני אפרסם פנטזיה חדשה, אולי אפילו היום!

מומזנים לחזור לבקר.

נכתב על ידי , 12/1/2011 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSex-Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sex-Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)