לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SO SPECIEL : )



Avatarכינוי:  Amiti $

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

תחילת שבוע בפתח =\





אז תחילת שבוע כבר בפתח ... אוף =\
אני לא אוהבת תחילת שבוע , לא יודעת למה זה עושה לי דיכאון כזה חחח
היה לי סופ"ש ממש כיפי
יום שישי בעברב הלכתי לחברה שלי וראינו סרט . בהתחלה ראינו סרט אחד אימה אבל הוא
היה ממש משעמם אז החלפנו לסרט אחר והוא היה משעמם גם חחח
אז בסוף הלכנו על "יעד סופי 4" למרות שראיתי אותו כבר 4 פעמים&nbsp;
ואני נהנית כל פעם מחדש , סרט מומלץ מאוד !
דרך אגב , יש למישהו סרט אימה טוב להמליץ שלי ?
הייתי אצלה , אכלנו מלא חטיפים ולא הפסקנו לצחוק XD
שירבו ימים כאלה סבבי
היום הלכתי עם ההורים שלי לסיבוב , ונכנסו לחנות של מחשבים ניידים
ואני חייבת מחשב חדש כי המחשב שלי מקולקל , וזה אני ואחותי על מחשב אחד
ואחותי בת 17 היא הרבה במחשב ככה שאין לי זמן להיות במחשב.
אז התחננתי לאבא שלי שיקנה לי מחשב והוא קנה לי לפטופ של HP !
אני כל כך שמחה !
אז שיהיה לכולם שבוע נעים עם בשורות טובות
נכתב על ידי Amiti $ , 27/11/2010 22:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

הכי כיף זה לדעת שאת מנסה לקרום לי שאני יקנא ,

כי אני לא שמה על אנשים כאלה - ובמיוחד לא עלייך

אני לא שמה על אנשים צבועים וסכסכנים

מה את חושבת ? שחברות שלי אוהבות אותך יותר ?

את טובה , הן כל היום מרכלות איתי עלייך ולא שמות עלייך

על טוסי לי מהחיים היפים שלי .

חזרתי היום מוקדם יותר מהבצפר כי לא הרגשתי טוב ...

נקווה לטובסבבי

אוף , אני צריכה להתכונן למבחן בערבית שיש לי מחר

אין לי כוח ! פשוט בא לי להכינס מתחת לשמיכה ולישון ליש לישון

ולקום עוד שבועעעעעעע&amp;nbsp;

לפחות הגיע הדבר שאני הכייי אוהבת

סווווף שבווווע


אז שיהיה לכולם סופ"ש נעים ומהנה

 

 

נכתב על ידי Amiti $ , 25/11/2010 16:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmiti $ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amiti $ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)