לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let’’s dream




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

all the way up :P


אוקי אז קצת קצת הזנחתי .. 
טוב נו קצת הרבה ! אני מתנצלת בפני הקוראים שלי (:
אז ככה היה לי ממש מעט זמן פנוי והחלטתי לעדכן את הבלוג ! :P
אז ככה המצב רוח שלי לא משהו בגלל מישהי שמאוד חשובה לי ! 
וגם עוד מישהי שהיא חברה שלי והיא התחילה לשתות אלכוהול וזה פשוט הרס לה את החיים,
היו מוצאים אותה ברחוב מחוסרת הכרה ושהיא שתויה ולא זוכרת כלום ! ואל תגידו לי
שהיא הייתה ילדה רעה וכ"ו .. כי היא הכי לא ! היא הייתה אחת הילדות שהכרתי עם משפחה טובה וחינוך טוב
 ורק האנשים שהתחילה להיות איתם לאחרונה גרמו לה להיות ככה ! 
אבל נעזוב את זה D: 
תקשיבו לי אלכוהול לא משפר את החיים הוא הורס ! והחיים משתנים הם לא יהיו חרא לנצח ! תחשבו על זה ככה .. גם עם רע לכם תמיד תמצאו או יהיה לכם כבר מישהו שיעשה לכם טוב ! 
אז ככה אני ממש רוצה לעשות עוד מדריכים אז אני צריכה את העצה שלכם תגידו לי מה הייתם רוצים מדריך לו ! (: 
נכתב על ידי , 23/12/2010 14:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים תמיד יקבלו אותך כמו שאתה!


 

אז ככה לפני הכול ! היום נכנסתי לבלוג וממש התעצבנתי .. 

הייתה איזה ילדדה שהגיבה לי בהתחלה חשבתי שהיא חמודה וכתבה לי שהבלוג יפה והכול ולמטה התחילה לרדת על הבלוג שלי .. 

 אני לא מתייחסת לאנשים כאלה אם לא לטעמכם הבלוג שלי אל תגיבו ואל תיכנסו ! אתם לא צריכים למתוח ביקורת ובטח שלא על מישהי שאתם לא מכירים ! 


אז המון דברים קרו מאז שעידכנתי ♥ : 

1. האסון בכרמל ! - אני מתייחדת עם כול המשפחות שאיבדו את קרוביהם זה היה מצער מאוד : \

(ובוא נגיד שהייתי קצת קשורה להר הזה :\ השם שלי הוא כרמל D: )

2. ילדה מדהימה ששמה שוחי (זה הכינוי שלה ) עשתה מנוי ראשון אצלי ואני ממש שמחה ♥

ואני ממש מקווה שיעשו עוד (: 

3. חשבתי מה לעשות לכם לפוסט הבא ואני ממש צריכה עזרה D: 

אשמח מאוד עם תעזרו לי לדברים שאתם רוצים (: 

אז שיהיה שבוע טוב וגשום ♥ 

 



נכתב על ידי , 11/12/2010 19:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז ככה (:

לכבוד חנוכה החלטתי להביא לכם מדריכים שאתם תבחרו D:

זה יכול להיות פימו,תפירה,סיפור בהמשכים על נושא מסוים שאתם רוצים (כן אני כותבת סיפורים מגיל 7 בערך ) ..

או כול דבר אחר ! ציורי קיר כול שהן .. אני ישמח לתגובות ! 

*בקרוב תעלה תחרות שהפרס יהיה מה שהוא יבחר מהאפשרויות של הפימו .. אני יחשוב על הפרס ואני מבטיחה שהם יהיו יפים ומושקעים D:

 

אז שיהיה לכם חג שמח ♥ 3> 

תאכלו הרבה סופגניות ולביבות והכי חשוב תהנו בכול המופעים האלה חח D: 

 

 




נכתב על ידי , 2/12/2010 14:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




235
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDream girl (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dream girl (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)